eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Budowa studni głębinowej nr 5 na terenie Szkółki Leśnej w Żarczynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-26

Szubin: Budowa studni głębinowej nr 5 na terenie Szkółki Leśnej w Żarczynie
Numer ogłoszenia: 420538 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Szubin , ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3910310, 3910324, faks 052 3910337.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szubin.torun.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa studni głębinowej nr 5 na terenie Szkółki Leśnej w Żarczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odwiercie studni głębinowej nr 5 głębokości 34m wraz z wykonaniem obudowy studni oraz montażem agregatu pompowego na terenie Szkółki Leśnej w Żarczynie, Gmina Kcynia, działka ewidencyjna nr 3338/2, obręb ew. Żarczyn. Sposób wykonania i konstrukcja otworu: Projektuje się wykonanie jednego otworu rozpoznawczego w rurach 20 cal do głębokości ca 34,00 m metodą mechaniczno - udarową i zabudowanie w nim filtra na głębokości końcowej, o następującej konstrukcji: - rura nadfiltrowa 330/315 mm PVC-U długości 23,50 m, - część robocza 330/315 mm PVC-U długości 6,00 m, filtr siatkowy na konstrukcji szczelinowej o szerokości szczelin 3,0- 5,0 mm, z siatką podkładową i filtracyjną nylonową, - rura podfiltrowa 330/315 mm PVC-U długości 5,00 m. Wokół części roboczej filtra i częściowo rury nadfiltrowej (ca 5,0 m) wykonać obsypkę z piasku granulowanego, pozostały przelot wypełnić mleczkiem iłowym. Rury wiertnicze 20 cal podczas odsłaniania filtra i wykonywania obsypki wydobyć z otworu całkowicie. Rolę kolumny eksploatacyjnej pełnić będzie rura nadfiltrowa wyprowadzona do powierzchni terenu. Rysunek projektowanej konstrukcji na załączonym projekcie geologiczno-technicznym. Przewidywane wydajności studni: k = 0,000048 m/s q = 5,45 m3/h/m S C L = 6,00 m d = 0,486m Qmax = 15,2 m3/h Vdop. = 3,56m / h Qmax = = 35,59 m3/h Obserwacje poziomów i przepływów W trakcie wiercenia wykonać pomiary poziomu statycznego wody z każdej przewiercanej warstwy wodonośnej. W otworze po jego zaflltrowaniu, prowadzone będą badania ilościowe wraz z obserwacjami zachowania się zwierciadła wody w istniejących otworach nr 2 i 4. Pod koniec pompowania Wykonawca pobierze próbę wody i wykona badania jakości podstawowych wskaźników fizyko-chemicznych. Próbne pompowania Zasadniczą część badań hydrogeologicznych otworu projektowanego stanowić będzie pompowanie pomiarowe otworu, poprzedzone oczyszczającym, prowadzonym do czasu całkowitego oczyszczenia się wody, nie krócej jak 24 godzin. Pompowanie pomiarowe prowadzić na trzech stopniach dynamicznych w czasie 12 - 12 i 16 godzin. Ilość pompowanej wody powinna być o 50 % wyższa od przyjętego zapotrzebowania, przy czym depresja nie może schodzić do głębokości większej jak 2,0 m nad górną częścią części roboczej filtra. Przewiduje się zabudowę pompy w rurze podfiltrowej. Wodę z pompowania oczyszczającego odprowadzić w miejsce wskazane przez Zamawiającego, w obrębie jego własności. Badania zakończyć obserwacją stabilizacji zwierciadle wody w otworze pompowanym nr 5 i obserwacyjnych nr 2 i 4. Za zwierciadło ustabilizowane należy przyjąć takie, którego cztery pomiary cogodzinne będą jednakowe. Montaż agregatu głębinowego Po zakończeniu prac związanych z odwiertem studni należy opuścić do otworu i zamontować agregat pompowy (pompa + silnik) typu GC3.02 wyposażony w rury tłoczne ocynkowane kołnierzowe śr. 100mm, oraz hermetyczny przewód elektryczny zasilający OGŁ 3x4mm2. Wykonanie obudowy studni wraz z armaturą. Należy wykonać obudowę studni z kręgów betonowych wraz z pokrywą, włazem i drabinką - wg załączonego schematu. Wewnątrz zabudować m.in. głowicę studni, zawór zwrotny, zasuwę ,układ pomiarowy. 2) Wszelkie prace należy prowadzić pod nadzorem uprawnionego hydrogeologa, wskazanego ze strony Zamawiającego, posiadającego odpowiednie uprawnienie hydrogeologiczne. Zamawiający przewiduje możliwość zmian w stosunku do podanych w Projekcie robót geologicznych rozwiązań technicznych. Ewentualnej korekty długości poszczególnych członów filtra, oraz dobory siatki filtracyjnej, dokona geolog nadzorujący, w oparciu o profil faktyczny i wyniki analizy granulometrycznej. Na podstawie uzyskanej wydajności zmianie może ulec również typ agregatu pompowego. W przypadku wystąpienia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej wynagrodzenie Wykonawcy rozliczone zostanie za faktycznie wykonane roboty na podstawie cen jednostkowych ujętych w złożonej ofercie. 3) Roboty należy wykonać zgodnie z Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu wiertniczego nr 5 ujmującego wodę podziemną z utworów czwartorzędowych , warunkami decyzji Starosty Nakielskiego zatwierdzającej powyższy projekt oraz przedmiarem robót - stanowiącymi załączniki do SIWZ. 4) Miejsce wykonywania robót: Szkółka Leśna Żarczyn, Gmina Kcynia, Powiat Nakło, Województwo Kujawsko-Pomorskie. 5) Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45255110-3 Roboty budowlane w zakresie studni 45262200-9 Wiercenie studni wodnych 6) Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp - w przypadkach, w których w dokumentacji projektowej znajdują się nazwy własne materiałów czy urządzeń (znaki towarowe, patenty, wskazanie pochodzenia), zamawiający zezwala na użycie materiałów i urządzeń równoważnych. Pod pojęciem materiałów i urządzeń równoważnych rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż podane w dokumentacji projektowej lub przywołane w przedmiarze. Ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, określają minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 7) Zamawiający dopuszcza powierzenie do wykonania część zamówienia podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni 45.26.22.00 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium (zgodnie z art. 45 ust.4) o wartości: 2.000 zł. (słownie : dwa tysiące złotych). 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP o/Szubin 49 1020 1462 0000 7502 0157 0332 4) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego (w siedzibie zamawiającego). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj. do dnia 16.11.2012r do godz. 9.00. 6) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7) Wadium wniesione w formie bezgotówkowej będzie skuteczne jeśli oryginał dokumentu gwarancji zostanie złożony w kasie Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców (z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza) zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) wyborze najkorzystniejszej oferty, b) unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 13) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -przedstawienie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowania, określonych w art. 22 ust.1 ustawy, - przedstawienie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • przedstawienie wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, obejmujący co najmniej dwie odrębne roboty polegające na wykonaniu studni głębinowej o głębokości min. 30m - na kwotę co najmniej 50.000,00 zł brutto każda. W przypadku przedstawienia w ofercie dokumentów sporządzonych w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona stosownego przeliczenia na złote podczas badania złożonych ofert - według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedstawienie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedstawienia w ofercie dokumentów sporządzonych w walucie innej niż złoty, Zamawiający dokona stosownego przeliczenia na złote podczas badania złożonych ofert - według tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w sytuacji: a. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów itp.; b. koniecznością wykonania robót, których wykonanie w sposób obiektywny uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; c. wstrzymaniem prac przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; d. innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Wykonawcy i Zamawiającego skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. e. koniecznością wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, jeżeli czas ich realizacji lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie terminu wyznaczonego w ust. 1. 2) Zmiana zakresu robót będzie możliwa w sytuacji: a. konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu użytkowego; b. konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy; c. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji itp.; d. dopuszcza się możliwość redukcji zadań do wykonania lub zaniechania części robót stanowiących przedmiot umowy z uwagi na wykonanie robót zamiennych. W takim przypadku wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o wartość nie zrealizowanych lub zaniechanych robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_szubin/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Szubin Szubin Wieś 52 89-200 Szubin budynek A - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.