eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ORAZ DZIERŻAWA1)APARATU DO HODOWLI DROBNOUSTROJÓW; 2)ANALIZATORA DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI DROBNOUSTROJÓW; 3)MINI WYTRZĄSARKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-25

Koszalin: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ORAZ DZIERŻAWA: 1)APARATU DO HODOWLI DROBNOUSTROJÓW; 2)ANALIZATORA DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI DROBNOUSTROJÓW; 3)MINI WYTRZĄSARKI
Numer ogłoszenia: 42035 - 2015; data zamieszczenia: 25.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I AKCESORIÓW ORAZ DZIERŻAWA: 1)APARATU DO HODOWLI DROBNOUSTROJÓW; 2)ANALIZATORA DO IDENTYFIKACJI I OZNACZANIA LEKOWRAŻLIWOŚCI DROBNOUSTROJÓW; 3)MINI WYTRZĄSARKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zadanie nr 1 -Dzierżawa automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych oraz dostawa płynnych i stałych podłóż namnażających. 2. Zadanie nr 2 -Dzierżawa automatycznego analizatora do identyfikacji bakterii i grzybów z określaniem ich lekowrażliwości oraz dostawa odczynników i testów do automatycznego analizatora do identyfikacji bakterii i grzybów i odczynników do barwienia preparatów. 3. Zadanie nr 3 - Dostawa testów i odczynników do wstępnej identyfikacji drobnoustrojów, krążków antybiogramowych wraz z podłożem Mueller-Hinton do manualnego określania lekowrażliwości metodą dyfuzyjno-krążkową. 4. Zadanie nr 4 - Dzierżawa mini wytrząsarki oraz dostawa testów i odczynników do manualnej diagnostyki drobnoustrojów w ciągu 4 godzin. 5. Zadanie nr 5 - Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego do diagnostyki układu moczowo-płciowego. 6. Zadanie nr 6 - Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyków wraz z podłożem do oznaczania lekowrażliwości grzybów w metodzie najmniejszych stężeń hamujących (MIC). 7. Zadanie nr 7 - Dostawa odczynników, podłóż płynnych i stałych oraz akcesoriów do diagnostyki schorzeń jelitowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.45.00-1, 33.69.65.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Niewymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 5) deklaracja zgodności wraz z załącznikami; 6) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylne; 7) dokument (oryginalny prospekt producenta lub certyfikat lub instrukcja techniczna oferowanego aparatu lub inny) potwierdzający możliwość użytkowania zaoferowanych odczynników i akcesoriów w oferowanych urządzeniach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryteria pozacenowe - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA UL. T. CHAŁUBIŃSKIEGO 7, 75-581 KOSZALIN DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dzierżawa automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych oraz dostawa płynnych i stałych podłóż namnażających..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa, serwisowanie oraz okresowa aktualizacja oprogramowania automatycznego systemu do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów ustrojowych, podłączenie do LIS firmy Marcel - 1 szt. 1 ) Podłoża (butelki) do hodowli drobnoustrojów tlenowych i drożdży z krwi i innych płynów ustrojowych dla dorosłych pacjentów poddanych antybiotykoterapii 3000 - szt. 2 ) Podłoża (butelki) do hodowli drobnoustrojów beztlenowych z krwi i innych płynów ustrojowych dla dorosłych pacjentów poddanych antybiotykoterapii 3000 - szt. 3 ) Podłoża (butelki) do hodowli drobnoustrojów z krwi i innych płynów ustrojowych dla pacjentów pediatrycznych poddanych antybiotykoterapii 3000 - szt. 4 ) Podłoża (butelki) do hodowli drobnoustrojów sfagocytowanych (beztlenowe) z czynnikiem lizującym 300 - szt. 5 ) Podłoże (butelki) do hodowli drobnoustrojów tlenowych z krwi i innych płynów ustrojowych 300 - szt. 6 ) Podłoża (butelki) do selektywnej izolacji grzybów z krwi i innych płynów ustrojowych pacjentów neutropenicznych 50 - szt. 7 ) Gotowy, certyfikowany suplement wzbogacający dla materiałów poniżej 0,5 ml oraz do podłoży pediatrycznych ( płyny ustrojowe) 20 - op. 8 ) Probówki próżniowe do analizy z aktywatorem skrzepu/żelem o objętości 8,5ml 1000 - szt. 9 ) Nasadki dostosowane do średnicy szyjek butelek do przesiewania pozytywnych podłoży hodowlanych - chroniące przed efektem aerozolowym oraz zakłuciem personelu 1000 - szt. 10 ) Podłoże agarowe z krwią baranią do hodowli drobnoustrojów nie wymagających specjalnych warunków hodowlanych 37500 - szt. 11 ) Podłoże agarowe z kwasem nalidyksowym i kolimycyną oraz krwinkami owczymi 5400 - szt. 12 ) Wybiórcze podłoże do izolacji i wstępnej izolacji paciorkowców z grupy A 500 - szt. 13 ) Podłoże agarowe z PolyViteXem do izolacji bakterii o wysokich wymaganiach odżywczych należących do rodzajów Neisseria, Haemophilus i Streptococcus pneumoniae 1000 - szt. 14 ) Podłoże agarowe z PolyViteXem do izolacji różnych gatunków Haemophilus z materiałów bogatych we florę bakteryjną 1800 - szt. 15 ) Podłoże agarowe Chapmana do wybiórczej izolacji gronkowców 5800 - szt. 16 ) Podłoże agarowe MacConkey z fioletem krystalicznym 10800 - szt. 17 ) Podłoże agarowe do wybiórczej izolacji Salmonella i Shigella - podłoże SS 1800 - szt. 18 ) Podłoże do wybiórczej izolacji Yersinia 900 - szt. 19 ) Podłoże agarowe z gentamiciną i chloramfenikolem do wybiórczej izolacji grzybów 7200 - szt. 20 ) Podłoże agarowe z glukozą do izolacji grzybów 360 - szt. 21 ) Dwudzielne podłoże agarowe: chromogenne do różnicowania i izolacji pałeczek grupy KESC/z kwasem nalidyksowym i kolimycyną oraz krwinkami owczymi - izolacja drobnoustrojów w moczu 5400 - szt. 22 ) Podłoże agarowe do izolacji i identyfikacji paciorkowców z grupy B 1200 - szt. 23 ) Bulion Todd-Hewitta z gentamicyną i kwasem nalidyksowym, do selektywnego namnażania paciorkowców z grupy B (zawartość probówki do 9 ml) 500 - szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.45.00-1, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryteria pozacenowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dzierżawa automatycznego analizatora do identyfikacji bakterii i grzybów z określaniem ich lekowrażliwości oraz dostawa odczynników i testów do automatycznego analizatora do identyfikacji bakterii i grzybów i odczynników do barwienia preparatów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa, serwisowanie oraz okresowa aktualizacja oprogramowania automatycznego analizatora do identyfikacji bakterii i grzybów z określaniem ich lekowrażliwości, podłączenie do LIS firmy Marcel - 1 szt. 1 ) Testy do identyfikacji drobnoustrojów Gram-dodatnich - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 1000 - szt. 2 ) Testy do oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-dodatnich wraz z oznaczaniem wartości MIC - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 1500 - szt. 3 ) Testy do identyfikacji drobnoustrojów Gram-ujemnych - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 500 - szt. 4 ) Testy do oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów Gram-ujemnych wraz z oznaczaniem wartości MIC - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 4500 - szt. 5 ) Testy do identyfikacji Neisseria i Haemophilus - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 60 - szt. 6 ) Testy do identyfikacji drobnoustrojów beztlenowych - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 60 - szt. 7 ) Testy do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 120 - op. 8 ) Testy do oznaczania lekowrażliwości grzybów drożdżopodobnych wraz z oznaczaniem wartości MIC - napełnianie, inkubacja i odczyt testów w aparacie 120 - szt. 9 ) Probówki do analizatora (op równa się 2000 szt.) 6 - op. 10 ) Roztwór soli do zawiesin drobnoustrojów (op. równa się 3 po 500 ml) 22 - op. 11 ) Końcówki do pipety do 250 mikro l (op. równa się 96 szt.) 47 - op. 12 ) Końcówki do pipety do 1000 mikro l (op. równa się 96 szt.) 16 - op. 13 ) Standard do densytometru 3 - szt. 14 ) Fiolet krystaliczny do barwienia preparatów w aparacie PREVI COLOR (szt. równa się 500 ml) 25 - szt. 15 ) Roztwór jodu do barwienia preparatów w aparacie PREVI COLOR (szt. równa się 500 ml) 20 - szt. 16 ) Fuksyna do barwienia preparatów w aparacie PREVI COLOR (szt. równa się 500 ml) 20 - szt. 17 ) Uszczelki do PREVI COLOR na dysze barwiące (op. równa się 6 szt.) 6 - op. 18 ) Płyn płuczący do PREVI COLOR 3 - szt. 19 ) Podłoże agarowe z kwasem nalidyksowym i kolimycyną oraz krwinkami owczymi 3000 - szt. 20 ) Podłoże agarowe Mueller Hinton z 5 proc. krwią końską i 20 mg na l NAD do badania lekowrażliwości metodą dyfuzyjno - krążkową (op. równa się 20pł.) 900 - szt. 21 ) Podłoże agarowe chromogenne do różnicowania i izolacji MRSA 360 - szt. 22 ) Podłoże agarowe chromogenne do różnicowania i izolacji S. aureus 360 - szt. 23 ) Podłoże agarowe chromogenne do różnicowania i izolacji Salmonella 360 - szt. 24 ) Podłoże agarowe chromogenne do różnicowania i izolacji pałeczek grupy KESC 3600 - szt. 25 ) Podłoże agarowe chromogenne do różnicowania i izolacji Clostridium difficile 180 - szt. 26 ) Dwudzielne podłoże agarowe: chromogenne do różnicowania i izolacji pałeczek grupy KESC na z kwasem nalidyksowym i kolimycyną oraz krwinkami owczymi - izolacja drobnoustrojów w moczu 5400 - szt. 27 ) Wybiórcze podłoże do izolacji chorobotwórczych grzybów ze skóry, włosów i paznokci 360 - szt. 28 ) Podłoże agarowe do izolacji i identyfikacji paciorkowców z grupy B 1200 - szt. 29 ) Bulion Todd-Hewitta z gentamicyną i kwasem nalidyksowym, do selektywnego namnażania paciorkowców z grupy B (zawartość probówki do 9 ml) 500 - szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.45.00-1, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryteria pozacenowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa testów i odczynników do wstępnej identyfikacji drobnoustrojów, krążków antybiogramowych wraz z podłożem Mueller-Hinton do manualnego określania lekowrażliwości metodą dyfuzyjno-krążkową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Test lateksowy do S. pneumoniae 120 - ozn. 2 ) Test lateksowy do S. aureus 100 - ozn. 3 ) Krążki z czynnikiem V 12 - 1op.=50kr. 4 ) Krążki z czynnikiem X 12 - 1op.=50kr. 5 ) Krążki z czynnikiem VX 12 - 1op.=50kr. 6 ) Krążki z czynnikami V-K 4 - 1op.=50kr. 7 ) Krążki jałowe bez zawartości 9 - 1op.=50kr. 8 ) Krążki identyfikacyjne z cefinazą 150 - krążek 9 ) Krążki do różnicowania E. faecalis i E. faecium 20 - 1op.=50kr. 10 ) Krążki identyfikacyjne do S. pneumoniae 20 - 1op.=50kr. 11 ) Krążki identyfikacyjne do S. pyogenes 10 - 1op.=50kr. 12 ) Odczynnik oksydazowy w ampułkach 10 - 1op.=50 amp. 13 ) Odczynnik indolowy DMACA w ampułkach 20 - 1op.=50 amp. 14 ) Odczynnik dezoksycholanowy w ampułkach 10 - 1op.=50 amp. 15 ) 10% KOH w ampułkach 20 - 1op.=50 amp. 16 ) Tusz indyjski w ampułkach 1 - 1op.=50 amp. 17 ) Lactophenol cotton blue w ampułkach 3 - 1op.=50 amp. 18 ) Zestaw do utworzenia atmosfery beztlenowej 800 - szt. 19 ) Amikacin 30 mikro g 120 - 1op.=50kr. 20 ) Amoxicillin/Clav. acid 20/10 mikro g 60 - 1op.=50kr. 21 ) Amoxicillin/Clav. acid 2/1 mikro g 10 - 1op.=50kr. 22 ) Ampicillin 10 mikro g 45 - 1op.=50kr. 23 ) Ampicillin 2 mikro g 10 - 1op.=50kr. 24 ) Azithromycin 15 mikro g 9 - 1op.=50kr. 25 ) Aztreonam 30 mikro g 10 - 1op.=50kr. 26 ) Cefaclor 30 mikro g 10 - 1op.=50kr. 27 ) Cefepine 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 28 ) Cefotaxime 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 29 ) Cefotaxime 5 mikro g 30 - 1op.=50kr. 30 ) Cefoxitin 30 mikro g 90 - 1op.=50kr. 31 ) Ceftazidime 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 32 ) Ceftazidime 10 mikro g 10 - 1op.=50kr. 33 ) Ceftriaxone 30 mikro g 3 - 1op.=50kr. 34 ) Cefuroxime 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 35 ) Cephalexin 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 36 ) Chloramphenicol 30 mikro g 15 - 1op.=50kr. 37 ) Ciprofloxacin 5 mikro g 120 - 1op.=50kr. 38 ) Clindamycin 2 mikro g 90 - 1op.=50kr. 39 ) Doripenem 10 mikro g 6 - 1op.=50kr. 40 ) Ertapenem 10 mikro g 25 - 1op.=50kr. 41 ) Erytromycin 15 mikro g 90 - 1op.=50kr. 42 ) Furazolidone 100 mikro g 90 - 1op.=50kr. 43 ) Fusidic acid 10 mikro g 6 - 1op.=50kr. 44 ) Gentamicin 10 mikro g 120 - 1op.=50kr. 45 ) Gentamicin 30 mikro g 20 - 1op.=50kr. 46 ) Imipenem 10 mikro g 60 - 1op.=50kr. 47 ) Levofloxacin 5 mikro g 60 - 1op.=50kr. 48 ) Linezolid 30 mikro g 90 - 1op.=50kr. 49 ) Meropenem 10 mikro g 60 - 1op.=50kr. 50 ) Moxifloxacin 5 mikro g 60 - 1op.=50kr. 51 ) Mupirocin 200 mikro g 80 - 1op.=50kr. 52 ) Nalidixic acid 30 mikro g 10 - 1op.=50kr. 53 ) Nitrofurantoin 100 mikro g 120 - 1op.=50kr. 54 ) Norfloxacin 10 mikro g 90 - 1op.=50kr. 55 ) Novobiocin 30 mikro g 6 - 1op.=50kr. 56 ) Oxacillin 1 mikro g 60 - 1op.=50kr. 57 ) Pefloxacin 5 mikro g 6 - 1op.=50kr. 58 ) Penicillin 1 UI 60 - 1op.=50kr. 59 ) Pipemidic acid 20 mikro g 3 - 1op.=50kr. 60 ) Piperacillin 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 61 ) Piperacillin/Tazobactam 36 mikro g 60 - 1op.=50kr. 62 ) Quinupristin/Dalfopristin 15 mikro g 20 - 1op.=50kr. 63 ) Rifampicin 5 mikro g 6 - 1op.=50kr. 64 ) Streptomycin 300 mikro g 10 - 1op.=50kr. 65 ) Sulfamethoxazole/Trimethoprim 1,25/23,75 mikro g 120 - 1op.=50kr. 66 ) Teicoplanin 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 67 ) Temocyline 30 mikro g 6 - 1op.=50kr. 68 ) Tetracycline 30 mikro g 60 - 1op.=50kr. 69 ) Ticarcillin 75 mikro g 10 - 1op.=50kr. 70 ) Ticarcillin/Clav. acid 85 mikro g 10 - 1op.=50kr. 71 ) Tigecycline 15 mikro g 60 - 1op.=50kr. 72 ) Tobramycin 10 mikro g 120 - 1op.=50kr. 73 ) Trimethroprim 5 mikro g 3 - 1op.=50kr. 74 ) Vankomycin 5 mikro g 20 - 1op.=50kr. 75 ) Mueller Hinton, płytka 90 mm 18000 - szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryteria pozacenowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dzierżawa mini wytrząsarki oraz dostawa testów i odczynników do manualnej diagnostyki drobnoustrojów w ciągu 4 godzin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa mini wytrząsarki - 1 szt. 1 ) Zestaw do manualnej identyfikacji biochemicznej Neisseria i Haemophilus oraz Moraxella caterrhalis w 4 godzinnej inkubacji 6 - 1op.=10szt. 2 ) Zestaw do manualnej identyfikacji biochemicznej Enterobacteriaceae w 4 godzinnej inkubacji 30 - 1op.=10szt. 3 ) Zestaw do manualnej identyfikacji biochemicznej niefermentujących pałeczek Gram ujemnych w 4 godzinnej inkubacji 9 - 1op.=10szt. 4 ) Zestaw do manualnej identyfikacji biochemicznej grzybów w 4 godzinnej inkubacji 20 - 1op.=10szt. 5 ) Zestaw do manualnej identyfikacji bakterii beztlenowych w 4 godzinnej inkubacji 30 - 1op.=10szt. 6 ) Spot Indole 15 ml 25 - szt. 7 ) Nitrate A 15 ml 5 - szt. 8 ) Nitrate B 15 ml 2 - szt. 9 ) Inoculation fluid 1 ml 20 fiolek 45 - 1op.=20szt. 10 ) Inoculation fluid 2 ml 20 fiolek 50 - 1op.=20szt. 11 ) Test immunochromatograficzny Campylobacter 15 - 1op.=10szt. 12 ) Test immunochromatograficzny Norovirusy 3 - 1op.=10szt. 13 ) Test aglutynacyjny do identyfikacji S. aureus w oparciu o reakcję aglutynacji fibrynogenu w obecności koagulazy związanej 40 - 1op.=100 ozn. 14 ) Lateksowy test aglutynacyjny do identyfikacji Streptococcus grupy A, B, C, D, F i G (z możliwością zakupu uzupełniających odczynników grupowych) 24 - 1op.=50 ozn. 15 ) Enzym ekstrakcyjny - odczynnik uzupełniający do lateksowego testu aglutynacyjnego do identyfikacji Streptococcus grupy A, B, C, D, F i G 12 - 1op.=2x12ml 16 ) Odczynnik grupowy - odczynnik uzupełniający do lateksowego testu aglutynacyjnego do identyfikacji Streptococcus grupy A, B, C, D, F i G 12 - szt. 17 ) Zestaw testów lateksowych do wykrywania antygenów Streptococcus gr. B, Hib, Str. pneumoniae, N. meningitidis typ A, B, C, Y, W/135, B i E. coli K1 w PMR (osobne buteleczki dla N. meningitidis gr. A oraz N. meningitidis gr. C) 9 - 1op.=25 ozn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 38.43.45.00-1, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryteria pozacenowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa testów, odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego do diagnostyki układu moczowo-płciowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Test immunochromatograficzny kasetkowy do wykrywania antygenów Chlamydia trachomatis w drogach moczowo - płciowych 9 - 1op.=20szt. 2 ) Test płytkowy, immunoenzymatyczny, jednostudzienkowy do równoczesnego wykrywania toksyn A/B Clostridium difficile oraz dehydrogenazy glutaminianowej (GDH) na jednej kasetce. Wykrywalność: toksyna A - min. 0.7 ng/ml, toksyna B - min. 0.2 ng/ml, GDH - min. 0.8 ng/ml. Kontrola dodatnia (antygen) i skalowane pipetki zawarte w zestawie. Czułość, swoistość, dodatnia i ujemna wartość predykcyjna testu wyznaczona w oparciu o badania porównawcze min. 1000 próbek z hodowlą bakteryjną (dot. GDH) i hodowlą tkankową (dot. toksyn) i podana w metodyce 30 - 1op.=25szt. 3 ) Test płytkowy do wykrywania antygenów adenowirusa i rotawirusa w kale 90 - 1op.=25szt. 4 ) Test do szybkiego wykrywania aktywności esterazy octanowej bakterii Moraxella catarrhalis, przedstawicieli rodzaju Campylobacter 3 - 1op.=50ozn. 5 ) Krążki V+K do selektywnej izolacji Neisseria meningitidis 3 - 1op.=100szt. 6 ) Wymazówka z drewna pakowana indywidualnie 400 - 1op.=100szt. 7 ) Szalka Petriego śr. 90 mm 40 - 1op.=25szt. 8 ) Probówka okrągłodenna 5 ml z korkiem 250 - 1op.=200szt. 9 ) Probówka okrągłodenna 10 ml z korkiem 3 - 1op.=200szt. 10 ) Pipeta Pasteura pakowana indywidualnie 9 - 1op.=500szt. 11 ) Szkiełka mikroskopowe z matowym polem do opisu 100 - 1op.=50szt. 12 ) Szkiełka nakrywkowe 20 mm x 20 mm 20 - 1op.=100szt. 13 ) Szkiełka nakrywkowe 24 mm x 24 mm 30 - 1op.=100szt. 14 ) Taca z PS na 10 szkiełek 3 - szt. 15 ) Taca z PS na 20 szkiełek 3 - szt. 16 ) Bezodczynnikowy zestaw do identyfikacji gatunków bakterii fermentujących z rodzin Enterobacteriaceae i Vibrionaceae w czasie 24 godzin, z wykorzystaniem 24 testów biochemicznych 90 - 1op.=40ozn. 17 ) Bezodczynnikowy zestaw do identyfikacji bakterii niefermentujących w czasie 24 godzin, z wykorzystaniem 24 testów biochemicznych 3 - 1op.=40ozn. 18 ) Bezodczynnikowy zestaw do identyfikacji gatunków z rodzaju Staphylococcus w czasie do 24 godzin, z wykorzystaniem 24 testów biochemicznych 18 - 1op.=40ozn. 19 ) Bezodczynnikowy zestaw do ostatecznej identyfikacji gatunków rodzajów Streptococcus i Enterococcus w czasie do 24 godzin, z wykorzystaniem 24 testów biochemicznych, wraz z nośnikiem zawiesiny 6 - 1op.=40ozn. 20 ) Nośnik zawiesiny dla enterokoków i paciorkowców 12 - 1op.=20ozn. 21 ) Bezodczynnikowy zestaw do przesiewowego różnicowania 13 z najczęstszych, klinicznie istotnych, gatunków grzybów drożdżopodobnych, w czasie do 24 godzin 3 - 1op.=36ozn. 22 ) Bezodczynnikowy zestaw do identyfikacji bakterii z rodziny Neisseriaceae w czasie 4 oraz 24 godzin, z wykorzystaniem 8 testów biochemicznych, wraz z nośnikiem zawiesiny 6 - 1op.=36ozn. 23 ) Nośnik zawiesiny dla Neisseriaceae 12 - 1op.=18ozn. 24 ) Test do szybkiego oznaczania reakcji indolowej jako degradacyjnego produktu bakteryjnego metabolizmu tryptofanu 3 - 1op.=140 ozn. 25 ) Test do szybkiej identyfikacji rodzaju Enterococcus oraz S. pyogenes z kultury bakteryjnej 3 - 1op.=50ozn. 26 ) Odczynnik do testu PYR 2 - 1op.=800 ozn. 27 ) Test do wykrywania zdolności szczepów bakteryjnych do hydrolizy hippuranu sodu 3 - 1op.=50ozn. 28 ) Odczynnik do testu HIPPURAT 1 - 1op.=200 ozn. 29 ) Test do detekcji bakteryjnej cytochromoksydazy 3 - 1op.=50ozn. 30 ) Test do wykrywania beta-galaktozydazy 3 - 1op.=50ozn. 31 ) Końcówki do pipety automatycznej 56 - 1op.=96szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryteria pozacenowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyków wraz z podłożem do oznaczania lekowrażliwości grzybów w metodzie najmniejszych stężeń hamujących (MIC)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Ampicillin 0,016-256 ?g/ml, pasek MIC 3 - 1op.=10pas 2 ) Cefotaxime 0,016-256 ?g/ml, pasek MIC 3 - 1op.=10pas 3 ) Colistin 0,064-1024 ?g/ml, pasek MIC 1 - 1op.=10pas 4 ) Ampicillin 0,016-256 ?g/ml, pasek MIC 3 - 1op.=10pas 5 ) Penicillin G 0,016-256 ?g/ml, pasek MIC 3 - 1op.=10pas 6 ) Vancomycin 0,016-256 ?g/ml, pasek MIC 6 - 1op.=10pas 7 ) Anidulafungin 0,002-32 ?g/ml, pasek MIC 1 - 1op.=10pas 8 ) Caspofungin 0,002-32 ?g/ml, pasek MIC 1 - 1op.=10pas 9 ) Voriconazole 0,002-32 ?g/ml, pasek MIC 1 - 1op.=10pas 10 ) Podłoże RPMI, płytka 90 mm 3 - 1op.=20pł..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryteria pozacenowe - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynników, podłóż płynnych i stałych oraz akcesoriów do diagnostyki schorzeń jelitowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ) Roztwór 0,9% NaCl (5 ml, plastikowe prob.) 15 - 1op.=50szt. 2 ) Roztwór 0,9% NaCl (3 ml, plastikowe prob.) 300 - 1op.=50szt. 3 ) Selenite F Bulion 5 ml 20 - 1op.=50szt. 4 ) Thioglycollate Bulion 5 ml 120 - 1op.=50szt. 5 ) BHI bulion 5 ml 5 - 1op.=50szt. 6 ) Todd-Hewitt bulion z kolistyną i kwasem nalidyksowym 5 ml 20 - 1op.=50szt. 7 ) Bulion tryptozowo-sojowy 5 ml 3 - 1op.=50szt. 8 ) EDTA probówka 2 ml 9 - szt. 9 ) Kwas fenyloboronowy probówka 2 ml 6 - szt. 10 ) Enterococcosel Agar płytka 90 mm 15 - 1op.=10szt. 11 ) Podłoże agarowe chromogenne do różnicowania i izolacji grzybów drożdżopodobnych 100 - 1op.=10szt. 12 ) Podłoże agarowe chromogenne do oznaczania mechanizmu oporności typu KPC 3 - 1op.=10szt. 13 ) Podłoże Mueller-Hinton z kloksacyliną 6 - 1op.=10szt. 14 ) Zestaw do przechowywania szczepów drobnoustrojów w zamrożeniu (sterylne fiolki z 25 koralikami - 64 fiolki w opakowaniu, stalowy statyw - 1 szt., statyw do fiolek - 1 szt.) 1 - op. 15 ) Sterylne fiolki zawierające 25 koralików o mikroporowatej strukturze, do których przylegają drobnoustroje 6 - op.=64szt. 16 ) Statyw do przechowywania fiolek ze szczepami drobnoustrojów w stanie zamrożenia 6 - szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Kryteria pozacenowe - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.