To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Jordanów: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 300000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013.
Numer ogłoszenia: 420256 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 371848 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 018 2693510, faks 018 2693526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu bankowego złotówkowego w kwocie 300000,00 zł przeznaczonego na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego złotówkowego 3 000 000,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu roku 2013 przy następujących założeniach. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - jedna transza w wysokości 3 000 000,00 zł. przelana na rachunek zamawiającego w dniu 07.10.2013 r. - z możliwością wykorzystania w okresie późniejszym niż podany do dyspozycji, Okres kredytowania lata 2013-2022, Spłata kapitału w dziewięciu ratach 1. rata w wysokości 210 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2014 r. 2. rata w wysokości 210 000,- zł. płatna do dnia 30 kwiecień 2015 r. 3. rata w wysokości 360 000,- zł. płatna do dnia 30 kwiecień 2016 r. 4. rata w wysokości 360 000,- zł. płatna do dnia 30 kwiecień 2017 r. 5. rata w wysokości 360 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2018 r. 6. rata w wysokości 360 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2019 r. 7. rata w wysokości 360 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2020 r. 8. rata w wysokości 410 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2021 r. 9. rata w wysokości 370 000,- zł płatna do dnia 30 kwiecień 2022r. a. prowizja od udzielonego kredytu płatna będzie jednorazowo, b. odsetki będą naliczane i spłacane kwartalnie , od kapitału niespłaconego, c. marża banku jest stała przez okres kredytowania , d. spłata odsetek następować będzie na podstawie zawiadomienia , przesłanego przez bank do kredytobiorcy w terminie do ostatniego dnia roboczego każdego kwartału, e. zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą skarbnika, f. zastrzega się możliwość niewykorzystania części kredytu bez podania przyczyny, g. w przypadku niewykorzystania części kredytu Zamawiający nie będzie obciążony żadnymi kosztami, h. w sytuacji gdy kredyt spłacony zostanie wcześniej - odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu , a nie do końca okresu umowy , bez prowizji rekompensacyjnej, i. rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą dokonywane w złotych polskich. j. data postawienia do dyspozycji i wysokość kredytu może ulec zmianie bez dodatkowych opłat i prowizji , k. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji kredytu w transzach. Ostateczny termin uruchomienia kredytu upływa 31.12.2013 r. Nie uruchomienie części kredytu w ostatecznym terminie spowoduje zmniejszenie łącznej kwoty kredytu o wartość nie uruchomionej części..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Oddział w Suchej Beskidzkiej, Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 48, 34-200 Sucha Beskidzka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 705869,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 531248,93
Oferta z najniższą ceną: 506300,66 / Oferta z najwyższą ceną: 578871,30
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.