To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-29
Kołobrzeg: Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 420204 - 2014; data zamieszczenia: 29.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 378580 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu wokół mola w ramach zadania Rewitalizacja mola spacerowego w Kołobrzeg.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zagospodarowania terenu wokół mola. W ramach zadania należy wykonać następujące elementy robót: 1.Dokumentacja projektowa i nadzór autorski Projekt budowlany wszystkich branż, projekt wykonawczy wszystkich branż, przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla całego zakresu robót, nadzór autorski 2.Ciąg pieszo-jezdny - ul. Mickiewicza. Przebudowa nawierzchni o pow. ~ 1164,00 m2 i aranżacja odcinka ulicy Adama Mickiewicza (od skrzyżowania z ulicą Rodziewiczówny do molo) przekształcająca ją w deptak z ławkami, oświetleniem, stojakami dla rowerów i koszami na śmieci. 3. Plac przy molo. Przebudowa nawierzchni o pow. 2966,36 m2 w stylu i z materiałów opisanych w pkt 2). Stosować płyty z betonu architektonicznego białego i jasnoszarego rozmieszczonych co 12 płyta w szeregu i co 4 rząd. 4.Teren utwardzony przy schodach wschodnich. Powierzchnia ok. ~ 2020,94 m2. W tym wypadku stosować płyty z betonu architektonicznego białego i jasnoszarego rozmieszczonych co 6 płyta w szeregu i co 2 rząd.Przy schodach zachodnich nawierzchnia z kostki betonowej nawiązującej do istniejącej na Bulwarze Szymańskiego 5.Schody wschodnie Powierzchnia schodów - ~ 3150,94 m2. Schody należy wykonać jako betonowe lub żelbetonowe monolityczne i wykończyć z prefabrykatów betonowych (beton architektoniczny) w tym samym kolorze co mur oporowy. Na części schodów przewidziano siedziska z desek kompozytowych w formie zamkniętych brył o wysokości 20cm. W schody wkomponowano zjazd przewidziany również dla dużych i ciężkich pojazdów do czego powinna być przystosowana jego konstrukcja. 6.Schody zachodnie. Powierzchnia ~ 119,53 m2. Schody wykonać jak schody wschodnie (bez siedzisk). 7.Oświetlenie terenu. Oświetlenie lampami ze źródłem światła LED 8.Sieci wodociągowe. Sieci wykonać z rur PE o średnicach wynikających z przewidzianego zapotrzebowania w wodę. Przewidzieć zasilenie z istniejącego wodociągu PE 63 (ul. Mickiewicza) do: a)budynku handlowego z toaletą publiczną, który będzie wykonany w terminie późniejszym (II Etap nie wchodzący w zakres zadania), b)planowanego do wykonania w terminie późniejszym budynku WOPR (przy schodach wschodnich), c)2 natrysków na plaży (przy schodach zachodnich), d)poidełek (1 - plac przed molem, 3 - teren przed schodami wschodnimi), e)4 punktów tymczasowego zasilania obiektów na placu przy molo. 9.Sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Sieć kanalizacji sanitarnej rozprowadzić przewodami PVC tak, by zapewnić odbiór ścieków z obiektów wskazanych w pkt 8 lit. a), b), d), e). Odprowadzenie ścieków do kanału PVC 200 w ul. Mickiewicza. Sieć kanalizacji deszczowej rozprowadzić w sposób zapewniający odwodnienie z terenów utwardzonych. Wody opadowe odprowadzić do kanału o 200 w ul. Mickiewicza. 10.Sieci gazowe. Zaprojektować i wykonać przyłącze gazowe do budynku handlowego z toaletą publiczną (realizacja budynku poza zadaniem - w terminie późniejszym) z rur PE - włączenie do gazociągu średniego ciśnienia). oraz do budynku WOPR (realizacja budynku poza zadaniem) 11.Sieci elektryczne. Sieci elektryczne wykonać zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Energa-Operator S.A. w sposób umożliwiający przyłączenie do sieci nw. obiektów: a)budynku handlowego z toaletą publiczną, który będzie wykonany w terminie późniejszym (II Etap nie wchodzący w zakres zadania), b)planowanego do wykonania w terminie późniejszym budynku WOPR (przy schodach wschodnich), c)4 punktów tymczasowego zasilania obiektów na placu przy molo, d)oświetlenia placu przy molo, ciągu pieszo-jezdnego, placu przy schodach wschodnich oraz podświetlenie ławek. e)elektronicznego systemu wejścia na molo. f)tablica informacyjna 12.Sieci telekomunikacyjne. Wykonać przyłącza telekomunikacyjne zgodnie z warunkami Orange Polska S.A. do dwóch budynków, które realizowane będą w etapie późniejszym. 13.Elementy małej architektury. Elementy małej architektury: kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławki, poidełka. 14.Elektroniczny system wejściowy na molo. Przed wejściem na molo planuje się montaż elektronicznego systemu biletowego. System powinien być wyposażony w 2 bramki kołowrotkowe wykonane z blachy chromoniklowej gwarantującej wysoką odporność na trudne warunki zewnętrzne 15.Wycinka drzew i krzewów oraz nasadzenia. Zgodnie z zapisami zawartymi w pf-u 16.Tablica informacyjna. Tablicę należy wykonać jako dwustronną podświetlaną światłem LED. 17.Dokumentacja powykonawcza.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Budimex S. A., Ul. Stawki 40, 01-040 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8616010,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9732719,24
Oferta z najniższą ceną: 9732719,24 / Oferta z najwyższą ceną: 10404570,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
- Remont balkonów w budynku przy ul. J. Chodkiewicza 3AB w Kołobrzegu
- Dostawa profesjonalnych środków dezynfekcyjnych do stosowania w gabinetach medycznych i zabiegowych w obiektach "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A. w Kołobrzegu
- Dostawa materiałów branży budowlanej do obiektów "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. przez 24 miesiące - postępowanie powtórzone
- Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Wykonanie i wyznaczenie miejsca do prowadzenia handlu w piątki i soboty przez rolników i ich domowników
- Przebudowa drogi gminnej nr 104930D- ul. Szkolna w Wiszni Małej
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
- Przebudowa i remont dróg w miejscowości Gutanów gm. Garbów.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Rozwój strefy przemysłowej Powiatu Myszkowskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.