eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego oraz serii szkoleń tematycznych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części, od 1 do 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-28

Łódź: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego oraz serii szkoleń tematycznych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.: Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części, od 1 do 9
Numer ogłoszenia: 419656 - 2014; data zamieszczenia: 28.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338970 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego, ul. Kopcińskiego 29, 90-142 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783378, faks 042 6780798.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi szkoleniowo-dydaktycznej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego oraz serii szkoleń tematycznych, skierowanych dla uczniów łódzkich techników w ramach projektu pn.: Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników. Przedmiot zamówienia podzielono na 9 części, od 1 do 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Nazwa przedmiotu zamówienia: 1.1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na przeprowadzeniu przez wykwalifikowane osoby warsztatów grupowych i konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego oraz serii szkoleń tematycznych (obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, prowadzenie działalności gospodarczej), skierowanych dla uczniów łódzkich szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu pn.: Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników. Zamówienie podzielono na 9 części. 1.2.Usługa realizowana jest w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej pn.: Kompetencje Kluczowe - szansą na lepszą przyszłość uczniów łódzkich techników. 1.3.Projekt będzie realizowany dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łodzi oraz Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi 2.Opis przedmiotu zamówienia. 2.1.Dotyczy części 1 i 2: Przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczniami łódzkich techników Warsztaty będą prowadzone na podstawie Innowacyjnego Programu Szkolnego Doradztwa Zawodowego, opracowanego w ramach innowacyjnego projektu Kształtowanie kompetencji personalnych i społecznych w szkole zawodowej drogą do sukcesu na rynku pracy. Zamawiający udostępni Program niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą wybranym do realizacji niniejszego zamówienia. Program o którym mowa powyżej składa się z pięciu modułów (razem 25 godzin dydaktycznych): Moduł 1 Poznaję siebie, uwzględniający tematykę równości szans kobiet i mężczyzn (6h); Moduł 2 Kompetencje personalne i społeczne w kontekście rozwoju zawodowego (6h); Moduł 3 Regionalny i ponadregionalny rynek pracy uwzględniający tematykę stereotypów tzw. zawodów męskich i kobiecych (5h); Moduł 4 Kwalifikacje zawodowe. Krajowe i Europejskie Ramy Kwalifikacji (4h); Moduł 5 Indywidualny Plan Działania (4h); Zamawiający wymaga prowadzenia warsztatów w formie mini-wykładów, ćwiczeń oraz zajęć komputerowych (dotyczy modułu 3 i 5). Zajęcia będą prowadzone w szkołach do których uczęszczają uczniowie uczestniczący w Projekcie, w pomieszczeniach wyznaczonych przez Dyrekcję każdej ze szkół. Zamawiający dokona podziału na grupy i przedstawi Wykonawcy imienną listę uczniów niezwłocznie po zawarciu umowy (a bezwzględnie przed pierwszymi zajęciami). W każdej ze szkół, warsztaty będą prowadzone w dwóch 10- osobowych grupach. Program przewiduje przeprowadzenie warsztatów w wymiarze 25 godzin dydaktycznych na grupę. Terminy i godziny warsztatów zostaną dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgodnione z Dyrekcją danej szkoły. Zamawiający przewiduje, że Dyrekcja szkoły tak ułoży plan zajęć, aby wszyscy uczniowie uczestniczący w Projekcie mogli wziąć udział w warsztatach (bez konfliktu z innymi zajęciami szkolnymi). Zamawiający informuje, iż warsztaty będą odbywać się raz w tygodniu po 1 lub 2 godziny dydaktyczne w zależności od opracowanego planu lekcji uczestniczących uczniów - przewiduje się przeprowadzenie zajęć w godzinach popołudniowych oraz w soboty i niedziele. Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Osoba prowadząca warsztaty (wyznaczona przez Wykonawcę) zobowiązana będzie dodatkowo do przeprowadzenia testów wiedzy ex ante, mid term i ex post otrzymanych od Zamawiającego w terminach ustalonych przez Zamawiającego. 2.2. Dotyczy części 3 - szkolenie z obsługi kasy fiskalnej Do obowiązków Wykonawcy należy: - przygotowanie i opracowanie materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla tych materiałów nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem pierwszych zajęć. - przeprowadzenie szkoleń w okresie październik 2014 - maj 2015. Szkolenie odbywać się będzie 4 grupach po 5 osób w wymiarze 16 godzin na jedną grupę. Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba ŁCDNiKP lub siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać musi następujące zagadnienia: - podstawowe akty prawne - organizacja pracy kasjera - odpowiedzialność materialna - kody kreskowe - podatek od wartości dodanej - budowa elektronicznych kas fiskalnych - ćwiczenia praktyczne na kasie fiskalnej. Kasy fiskalne do ćwiczeń zapewnia Zamawiający. 2.3. Dotyczy części 4 i 5 - Szkolenie z zakresu profesjonalnej obsługi klienta Do obowiązków Wykonawcy należy: - przygotowanie i opracowanie i druk materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla tych materiałów nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem pierwszych zajęć. - przeprowadzenie szkoleń w okresie październik 2014-maj 2015. Uczniowie każdej ze szkół zostaną podzieleni na dwie 5-cio osobowe grupy. Szkolenie przewiduje zaangażowanie w wymiarze 16 godzin na jedną grupę (łącznie 32 godziny na szkołę) Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać będzie zagadnienia: a) podstawy obsługi klienta 4h (tematyka: typy klientów, osobowości klientów, postawy i temperament) b) komunikacja 6h (tematyka :komunikacja werbalna i niewerbalna, typy pytań, asertywne odpowiedzi, komunikat ja). c) autoprezentacji i wizażu (tematyka: podst. autoprezentacji: ubiór, postawa, makijaż, styl, uczesanie) 2.4. Dotyczy części 6 i 7 - Szkolenie z zakresu zakładania własnej działalności gospodarczej Do obowiązków Wykonawcy należy: - przygotowanie i opracowanie materiałów szkoleniowych. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać akceptację Zamawiającego dla tych materiałów nie później niż na 3 dni przed wyznaczonym terminem pierwszych zajęć. - przeprowadzenie szkoleń w okresie październik 2014-maj 2015. Uczniowie każdej ze szkół zostaną podzieleni na dwie 5-cio osobowe grupy. Szkolenie przewiduje zaangażowanie w wymiarze 16 godzin na jedną grupę (łącznie 32 godziny na szkołę) Dokładny harmonogram zostanie przedstawiony przy podpisywaniu umowy. Miejsce realizacji usługi: siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. Program szkolenia uwzględniać będzie zagadnienia: -formy prawne działalności i podstawy prawa -dokumenty niezbędne do założenia działalności gosp. -biznes-plan -urzędy i procedury -możliwości finansowania nowej firmy 2.5. Dotyczy części 8 i 9 - konsultacje indywidualne z uczniami techników z zakresu doradztwa zawodowego Konsultacje indywidualne dotyczą zagadnień z zakresu samopoznania, kompetencji społecznych, wymogów rynku pracy, równości szans, planowania kariery edukacyjnej i zawodowej (w tym opracowanie Indywidualnego Planu Działania), pracy w grupie oraz komunikowania się. Usługa polega na zorganizowaniu i przeprowadzeniu serii indywidualnych konsultacji z uczniami w formule jedno spotkanie - jeden uczeń. Zamawiający przewiduje przeprowadzanie konsultacji dla grupy 40 uczniów w 2 szkołach, przy czym na jednego ucznia Wykonawca zobowiązany jest przeznaczyć łącznie 4 godziny dydaktyczne w taki sposób, że 2 godziny należy przeznaczyć na konsultacje (spotkania z uczniem), a 2 godziny na pracę własną Wykonawcy (pracownika Wykonawcy) nad przygotowanymi przez ucznia dokumentami (sprawdzenie IPD, CV, list motywacyjny), ich weryfikacją i przekazaniem uczniowi profesjonalnej informacji zwrotnej. Terminy i godziny konsultacji muszą być bezwzględnie dostosowane do ogłoszonych planów lekcji uczniów oraz uzgadniane przez Wykonawcę z każdym uczniem indywidualnie. Miejsce realizacji usługi: siedziba szkół uczestniczących w Projekcie. 3.Ogólne zasady realizacji usług o których mowa w ust. 2. Zamawiający nie narzuca formy prowadzenia zajęć, natomiast wymaga dostosowania przyjętej formy do możliwości psychofizycznych uczniów uczestniczących w zajęciach. Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty lub szkolenia) zobowiązani będą prowadzić je w wyznaczonym terminie oraz zgodnie z Programem, niezależnie od frekwencji uczniów. Wykonawcy (osoby prowadzące warsztaty lub szkolenia) zobowiązani będą do prowadzenia kart czasu pracy zgodnie z wzorem dostarczonym przez Zamawiającego oraz do prowadzenia dzienników zajęć Zamawiający wymaga, by osoby realizujące usługę (prowadzące szkolenia) przestrzegały wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, co oznacza, że takie osoby nie mogą świadczyć pracy (rozliczyć roboczogodzin) w ilości przekraczającej 240 godzin w miesiącu (dotyczy to zarówno umów cywilnoprawnych, jak i umów o pracę). Przez cały czas trwania Projektu, w razie pytań i problemów dotyczących realizacji usługi, pomocą będzie służył zaangażowany w ramach projektu Koordynator Projektu - w wyznaczonych godzinach w siedzibie Zamawiającego, 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - podział zamówienia na części. Część 1 Przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łodzi (łącznie 50 godzin/2 grupy) Część 2 Przeprowadzenie warsztatów grupowych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi (łącznie 50 godzin/2 grupy) Część 3 Przeprowadzenie szkolenia z obsługi kasy fiskalnej (łącznie 64 godziny/4 grupy) Część 4 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łodzi (łącznie 32 godziny/2 grupy) Część 5 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta dla uczniów Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi (łącznie 32 godziny/2 grupy) Część 6 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania własnej działalności gospodarczej dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łodzi (łącznie 32 godziny/2grupy) Część 7 Przeprowadzenie szkolenia z zakresu zakładania własnej działalności gospodarczej dla uczniów Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi (łącznie 32 godziny/2grupy) Część 8 Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 w Łodzi (łącznie 80 godzin/20 uczniów) Część 9 Przeprowadzenie konsultacji indywidualnych z zakresu doradztwa zawodowego dla uczniów Zespołu Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi (łącznie 80 godzin/20 uczniów) 4.1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę na nie więcej niż 2 części zamówienia. 5.Pozostałe informacje istotne dla realizacji zamówienia 5.1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć stały nadzór nad jakością oraz realizacją realizowanych usług zgodnie z ustalonym przez strony harmonogramem i programem. 5.2.Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności o której mowa w art. 355 Kodeksu Cywilnego, 5.3.Wykonawca zobowiązany jest do określenia czy zamówienie wykona sam w 100%, czy powierzy wykonanie (całość lub część) podwykonawcom lub podmiotom trzecim. Jeśli tak, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia (na własnym druku), z którego będzie wynikać forma współpracy oraz zakres zaangażowania tych podmiotów w realizację zamówienia. 5.4.Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w szczególności w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.21.00.00 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamawiający informuje, iż przedmiotowe postępowanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Działanie 9.2...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dobiesław Litkowski, ul. Ejsmonda 3 m. 30, 93-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2850,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dobiesław Litkowski, ul. Ejsmonda 3 m. 30, 93-249 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2650,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2650,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Maria Wajgner, ul. Młynarska 42b m. 2, 91-838 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3712,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3712,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3712,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Training 4 people Agnieszka Kluszczyńska, ul. 11 Listopada 27/23, 91-371 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Część 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Training 4 people Agnieszka Kluszczyńska, ul. 11 Listopada 27/23, 91-371 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Część 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Kluszczyński, ul. 11 Listopada 27/23, 91-371 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3840,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Część 7

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Krzysztof Kluszczyński, ul. 11 Listopada 27/23, 91-371 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3121,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3840,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Część 8

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Psychologiczne Jolanta Starosta, ul. Laskowska 20, 95-030 Stara Gadka, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Część 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Psychologiczne Jolanta Starosta, ul. Laskowska 20, 95-030 Stara Gadka, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4487,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.