eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi rozdysponowania, utrzymania i zarządzania gospodarką mieszkaniową, wchodzącą w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-24

Wrocław: Usługi rozdysponowania, utrzymania i zarządzania gospodarką mieszkaniową, wchodzącą w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 419502 - 2014; data zamieszczenia: 24.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi rozdysponowania, utrzymania i zarządzania gospodarką mieszkaniową, wchodzącą w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot 1 Rozdysponowanie i utrzymanie mienia związanego z gospodarką mieszkaniową oraz infrastrukturą techniczną wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, w tym: 1)rozpatrywanie wniosków dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, demontażu, remontów sieci infrastruktury technicznej, w tym: a)uzgadnianie projektów, b)opiniowanie wniosków, c)kompletowanie dokumentów, d)przygotowanie umów oraz zgód czasowych, e)rejestrowanie umów, w zakresie prowadzenia spraw związanych z przebiegiem infrastruktury technicznej oraz służebnością przesyłu i służebnością gruntową. 2) Ustanawianie służebności przesyłu, służebności gruntowej w formie aktu notarialnego poprzez finalizowanie umów służebności, z uwzględnieniem całej infrastruktury należącej do inwestora, w tym: a) zlecanie operatów szacunkowych oraz ich sprawdzanie, b) kompletowanie niezbędnej dokumentacji do sporządzenia aktu notarialnego. 3) Uzgadnianie z dzierżawcami i użytkownikami nieruchomości zakresu planowanych inwestycji oraz warunków i kosztów z tym związanych. 4) Uzgadnianie przebiegu inwestycji przez grunty Zasobu z pracownikami odpowiednich Sekcji Agencji oraz podmiotami zewnętrznymi. 5) Naliczanie wynagrodzenia za ustanowienie służebności na podstawie operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych. 6) Prowadzenie rejestru umów, zgód czasowych, spraw, inwestycji. 7) Sporządzanie korespondencji. 8) Lustracje nieruchomości będących w Zasobie. Przedmiot 2 Administrowanie mienia związanego z gospodarką mieszkaniową wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, a będącego we władaniu ANR OT we Wrocławiu z terenu powiatu: kłodzkiego, ząbkowickiego, świdnickiego, dzierżoniowskiego, wałbrzyskiego, w tym: 1)przygotowywanie umów na dostawę mediów do budynków i lokali stanowiących w 100% Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 2)nadzór nad rozliczeniem faktur z tytułu mediów oraz obciążeń ze wspólnot mieszkaniowych, 3)przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych z aktualizacją i przedłużeniem umów najmu lokali mieszkalnych, aneksów, 4)uczestniczenie jako przedstawiciel ANR OT we Wrocławiu w przejęciu lokali mieszkalnych, użytkowych, komórek gospodarczych, budynków, kontenerów mieszkalnych od bezumownych użytkowników, 5)nadzorowanie i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, koszeniem trawników, likwidacją nielegalnych wysypisk śmieci, 6)zabezpieczenie budynków lub lokali mieszkalnych, pustostanów przed dostępem osób nieuprawnionych, 7)nadzór nad obiektami wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, 8)uczestniczenie w spotkaniach wspólnot mieszkaniowych, 9)składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla Oddziału oraz Zasobu oraz nadzór nad wykonywanymi płatnościami przez SFK ANR OT we Wrocławiu, 10)prowadzenie rejestru wspólnot mieszkaniowych dużych i małych, 11)prowadzenie rejestru kluczy do obiektów wchodzących w skład Zasobu, 12)przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych z zawieraniem umów na dzierżawę ogródków działkowych oraz sprawdzanie prawa dzierżawy ogródków przez wnioskodawców, 13)opiniowanie i udział w rozpatrywaniu wniosków o odroczenie terminów należności i rozłożenie należności na raty, 14)prowadzenie spraw związanych z uzgodnieniem stanów formalno-prawnych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu, 15)okazanie lokali mieszkalnych dla zainteresowanych najemców zamieszkałych w obiektach niewydzielonych do sprzedaży, 16)przygotowanie stosownych wniosków do działu prawnego celem uznanie za nieważną uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe oraz powołanie Zarządcy przymusowego, 17)dokonywanie odczytów wszystkich urządzeń pomiarowych dotyczących nieruchomości na koniec miesiąca lub kwartalnie, 18)kontrola sposobu wykorzystania lokali mieszkalnych przez najemców, 19)informowanie najemców lokali mieszkalnych o ich prawach i obowiązkach, 20)wspieraniu Zarządu w wykonywaniu obowiązków wynikających z przepisów kodeksu cywilnego i innych ustaw w zakresie dotyczącym wspólnot mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami wspólnymi, 21)reprezentowanie ANR OT we Wrocławiu przed organami administracji państwowej i samorządowej, sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz osobami trzecimi w ramach otrzymanego pełnomocnictwa, 22)reprezentowanie ANR OT we Wrocławiu we współdziałaniu z Zarządem w stosunkach pomiędzy właścicielami, a najemcami, 23)opracowywanie i opiniowanie uchwał Wspólnot Mieszkaniowych, 24)wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w stosunku do najemców lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej i innych, 25)rozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji od właścicieli obiektów w całości rozdysponowanych przez ANR OT we Wrocławiu, 26)prowadzenie rejestru ilości osób zamieszkałych w lokalach wchodzących w skład Zasobu, 27)zlecanie, sprawowanie nadzoru nad niezwłocznym usunięciem awarii oraz zabezpieczenia budynków i urządzeń przed ich niszczącym skutkiem, 28)przygotowanie dokumentacji do zbycia nieruchomości w trybie art. 231 k.c., 29)sporządzanie sprawozdań z wykonanych czynności, 30)obsługa oraz prowadzenie samochodu służbowego, rozliczanie paliwa oraz kart drogowych w ramach wykonywanej usługi, 31)obsługa komputera oraz telefonu służbowego. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego w wymiarze 36 godzin tygodniowo: - dla przedmiotu 1 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 16.00 w siedzibie OT ANR we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60, - dla przedmiotu 2 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00 w Zamiejscowej Sekcji Gospodarowania Zasobem w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28. 1.3. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługi osobiście lub delegując do pracy swoich pracowników lub pracowników podwykonawcy lub osoby, z którymi wykonawcę łączy inny stosunek cywilno-prawny w dniach i w godzinach pracy Zamawiającego. 1.4. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały opisane w istotnych postanowieniach do umowy 1.5. Przedmiot zamówienia według nomenklatury i kod CPV: 70100000-2 - usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych 2.Termin wykonania zamówienia - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Dla przedmiotu nr 1 zamówienia: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj: osoby, które będą realizowały przedmiot umowy, w szczególności będą pełniły dyżury w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały lub wykonują usługę lub usługi, trwającą łącznie 6 miesięcy, która polegała na zarządzaniu mieniem, rozdysponowaniem lub utrzymaniem mienia związanego z gospodarką mieszkaniową oraz infrastrukturą techniczną, Osoby realizujące zamówienie (pełniące dyżur w siedzibach zamawiającego) muszą wykazać się posiadaniem WYKSZTAŁCENIA WYŻSZEGO TECHNICZNEGO 2. Dla przedmiotu nr 2 zamówienia: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, tj: osoby, które będą realizowały przedmiot umowy, w szczególności będą pełniły dyżury w siedzibie Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonały lub wykonują usługę lub usługi, trwającą łącznie 6 miesięcy, która polegała na zarządzaniu mieniem, rozdysponowaniem lub utrzymaniem mienia związanego z gospodarką mieszkaniową oraz infrastrukturą techniczną, 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Termin płatności - 7

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: a) siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ lub treścią umowy, b) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana adresu, itp.)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, pok. 216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdysponowanie i utrzymanie mienia związanego z gospodarką mieszkaniową oraz infrastrukturą techniczną wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozdysponowanie i utrzymanie mienia związanego z gospodarką mieszkaniową oraz infrastrukturą techniczną wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, w tym: 1) rozpatrywanie wniosków dotyczących budowy, przebudowy, modernizacji, demontażu, remontów sieci infrastruktury technicznej, w tym: a) uzgadnianie projektów, b) opiniowanie wniosków, c) kompletowanie dokumentów, d) przygotowanie umów oraz zgód czasowych, e) rejestrowanie umów, w zakresie prowadzenia spraw związanych z przebiegiem infrastruktury technicznej oraz służebnością przesyłu i służebnością gruntową. 2) Ustanawianie służebności przesyłu, służebności gruntowej w formie aktu notarialnego poprzez finalizowanie umów służebności, z uwzględnieniem całej infrastruktury należącej do inwestora, w tym: a) zlecanie operatów szacunkowych oraz ich sprawdzanie, b) kompletowanie niezbędnej dokumentacji do sporządzenia aktu notarialnego. 3) Uzgadnianie z dzierżawcami i użytkownikami nieruchomości zakresu planowanych inwestycji oraz warunków i kosztów z tym związanych. 4) Uzgadnianie przebiegu inwestycji przez grunty Zasobu z pracownikami odpowiednich Sekcji Agencji oraz podmiotami zewnętrznymi. 5) Naliczanie wynagrodzenia za ustanowienie służebności na podstawie operatów szacunkowych sporządzonych przez rzeczoznawców majątkowych. 6) Prowadzenie rejestru umów, zgód czasowych, spraw, inwestycji. 7) Sporządzanie korespondencji. 8) Wizje lokalne nieruchomości będących w Zasobie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin płatności - 7

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zarządzanie gospodarką mieszkaniową mienia wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, a będącego we władaniu ANR OT we Wrocławiu z terenu powiatu: kłodzkiego, ząbkowickiego, świdnickiego, dzierżoniowskiego, wałbrzyskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zarządzanie gospodarką mieszkaniową wchodzącego w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, a będącego we władaniu ANR OT we Wrocławiu z terenu powiatu: kłodzkiego, ząbkowickiego, świdnickiego, dzierżoniowskiego, wałbrzyskiego, w tym: 1) przygotowywanie umów na dostawę mediów do budynków i lokali stanowiących w 100% Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa, 2) nadzór nad rozliczeniem faktur z tytułu mediów oraz obciążeń ze wspólnot mieszkaniowych, 3) przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych z aktualizacją i przedłużeniem umów najmu lokali mieszkalnych, aneksów, 4) uczestniczenie jako przedstawiciel ANR OT we Wrocławiu w przejęciu lokali mieszkalnych, użytkowych, komórek gospodarczych, budynków, kontenerów mieszkalnych od bezumownych użytkowników, 5) nadzorowanie i rozliczanie prac związanych z utrzymaniem porządku i czystości, koszeniem trawników, likwidacją nielegalnych wysypisk śmieci, 6) zabezpieczenie budynków lub lokali mieszkalnych, pustostanów przed dostępem osób nieuprawnionych, 7) nadzór nad obiektami wchodzącymi w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, 8) uczestniczenie w spotkaniach wspólnot mieszkaniowych, 9) składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi dla Oddziału oraz Zasobu oraz nadzór nad wykonywanymi płatnościami przez SFK ANR OT we Wrocławiu, 10) prowadzenie rejestru wspólnot mieszkaniowych dużych i małych, 11) prowadzenie rejestru kluczy do obiektów wchodzących w skład Zasobu, 12) przygotowanie odpowiednich dokumentów związanych z zawieraniem umów na dzierżawę ogródków działkowych oraz sprawdzanie prawa dzierżawy ogródków przez wnioskodawców, 13) opiniowanie i udział w rozpatrywaniu wniosków o odroczenie terminów należności i rozłożenie należności na raty, 14) prowadzenie spraw związanych z uzgodnieniem stanów formalno-prawnych nieruchomości wchodzących w skład Zasobu, 15) okazanie lokali mieszkalnych dla zainteresowanych najemców zamieszkałych w obiektach niewydzielonych do sprzedaży, 16) przygotowanie stosownych wniosków do działu prawnego celem uznanie za nieważną uchwał podjętych przez wspólnoty mieszkaniowe oraz powołanie Zarządcy przymusowego, 17) dokonywanie odczytów wszystkich urządzeń pomiarowych dotyczących nieruchomości na koniec miesiąca lub kwartalnie, 18) kontrola sposobu wykorzystania lokali mieszkalnych przez najemców, 19) informowanie najemców lokali mieszkalnych o ich prawach i obowiązkach, 20) wspieraniu Zarządu w wykonywaniu obowiązków wynikających z przepisów kodeksu cywilnego i innych ustaw w zakresie dotyczącym wspólnot mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami wspólnymi, 21) reprezentowanie ANR OT we Wrocławiu przed organami administracji państwowej i samorządowej, sądami powszechnymi i administracyjnymi oraz osobami trzecimi w ramach otrzymanego pełnomocnictwa, 22) reprezentowanie ANR OT we Wrocławiu we współdziałaniu z Zarządem w stosunkach pomiędzy właścicielami, a najemcami, 23) opracowywanie i opiniowanie uchwał Wspólnot Mieszkaniowych, 24) wydawanie poświadczeń i zaświadczeń w stosunku do najemców lokali dotyczących dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej i innych, 25) rozpatrywanie wniosków o udostępnienie informacji od właścicieli obiektów w całości rozdysponowanych przez ANR OT we Wrocławiu, 26) prowadzenie rejestru ilości osób zamieszkałych w lokalach wchodzących w skład Zasobu, 27) zlecanie, sprawowanie nadzoru nad niezwłocznym usunięciem awarii oraz zabezpieczenia budynków i urządzeń przed ich niszczącym skutkiem, 28) przygotowanie dokumentacji do zbycia nieruchomości w trybie art. 231 k.c., 29) sporządzanie sprawozdań z wykonanych czynności, 30) obsługa oraz prowadzenie samochodu służbowego, rozliczanie paliwa oraz kart drogowych w ramach wykonywanej usługi, 31) obsługa komputera oraz telefonu służbowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin płatności - 7

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.