eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługę z zakresu gospodarki leśnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Łódź: Usługę z zakresu gospodarki leśnej
Numer ogłoszenia: 418610 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę z zakresu gospodarki leśnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 12, poz. 59 ze zm.), z wyjątkiem urządzania lasu, gospodarowania zwierzyną, pozyskiwania użytków ubocznych oraz sprzedaży drewna. Przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie i użytkowanie lasu oraz bieżące utrzymanie czystości i porządku, na które składają się: a) hodowla lasu, b) ochrona lasu, w tym ochrona przeciwpożarowa, c) zagospodarowanie lasu, w tym zagospodarowanie rekreacyjne, d) użytkowanie lasu - pozyskanie i zrywka drewna, e) bieżące utrzymanie czystości i porządku. Zakres prac z zagospodarowania i użytkowania lasu został określony w układzie wniosków (planów gospodarczych) dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych w załącznikach A. Zakres oraz zasady, w tym terminy i częstotliwości wykonywania poszczególnych prac i czynności zakresu utrzymania czystości i porządku dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych zostały określone w SIWZ i załącznikach B. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia oraz zasady rozliczania Wykonawcy zawierają zapisy istotnych postanowień umowy. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: Załączniki A-1, A-2, A-3 ( kosztorysy ofertowe) - wyciąg z wniosków gospodarczych dla prac z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych. Załącznik B-1, B-2, B-3 - tabele powierzchni i mapy stref utrzymania porządku i czystości dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: Cześć 1: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki Część 2: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki Część 3: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek-Ruda..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje dla wszystkich części zamówień udzielenie 5% zamówień uzupełniających.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 70.20.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi obejmujące prace z zakresu gospodarki leśnej o wartości nie mniejszej niż: - dla części 1 - 180 000 zł. brutto każda - dla części 2 - 150 000 zł. brutto każda - dla części 3 - 80 000 zł. brutto każda. UWAGA 1. W przypadku wykazania usługi nadal wykonywanej należy podać wartość usługi zrealizowanej do dnia składania ofert. 2. Poprzez usługę Zamawiający rozumie wykonanie określonych prac wynikających z jednej umowy/ kontraktu. 3. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać doświadczenie odpowiednio dla każdej części, np. składając ofertę na 1 i 3 część należy wykazać co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł każda oraz co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł każda. Zamawiający nie dopuszcza wykazanie tych samych usług w różnych częściach zamówienia. W przypadku usług nadal wykonywanych należy podać wartość usługi zrealizowanej do dnia składania ofert

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas interwencji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z istotnymi warunkami umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2014 godzina 08:45, miejsce: Zamawiający Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obchód Skotniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obchód Łagiewniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obchód Lublinek-Ruda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek-Ruda..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.