Łódź: Usługę z zakresu gospodarki leśnej
Numer ogłoszenia: 418610 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej , ul. Konstantynowska 8/10, 94-303 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6327579 w. 272, faks 42 632 92 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługę z zakresu gospodarki leśnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej, o których mowa w art. 6 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (t. j. Dz. U. z 2011 r. Nr 12, poz. 59 ze zm.), z wyjątkiem urządzania lasu, gospodarowania zwierzyną, pozyskiwania użytków ubocznych oraz sprzedaży drewna. Przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie i użytkowanie lasu oraz bieżące utrzymanie czystości i porządku, na które składają się: a) hodowla lasu, b) ochrona lasu, w tym ochrona przeciwpożarowa, c) zagospodarowanie lasu, w tym zagospodarowanie rekreacyjne, d) użytkowanie lasu - pozyskanie i zrywka drewna, e) bieżące utrzymanie czystości i porządku. Zakres prac z zagospodarowania i użytkowania lasu został określony w układzie wniosków (planów gospodarczych) dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych w załącznikach A. Zakres oraz zasady, w tym terminy i częstotliwości wykonywania poszczególnych prac i czynności zakresu utrzymania czystości i porządku dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych zostały określone w SIWZ i załącznikach B. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia oraz zasady rozliczania Wykonawcy zawierają zapisy istotnych postanowień umowy. Załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia są: Załączniki A-1, A-2, A-3 ( kosztorysy ofertowe) - wyciąg z wniosków gospodarczych dla prac z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych. Załącznik B-1, B-2, B-3 - tabele powierzchni i mapy stref utrzymania porządku i czystości dla poszczególnych części zamówienia tj. obchodów leśnych. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy części: Cześć 1: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki Część 2: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki Część 3: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek-Ruda..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje dla wszystkich części zamówień udzielenie 5% zamówień uzupełniających.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 70.20.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje co najmniej dwie usługi obejmujące prace z zakresu gospodarki leśnej o wartości nie mniejszej niż: - dla części 1 - 180 000 zł. brutto każda - dla części 2 - 150 000 zł. brutto każda - dla części 3 - 80 000 zł. brutto każda. UWAGA 1. W przypadku wykazania usługi nadal wykonywanej należy podać wartość usługi zrealizowanej do dnia składania ofert. 2. Poprzez usługę Zamawiający rozumie wykonanie określonych prac wynikających z jednej umowy/ kontraktu. 3. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca musi wykazać doświadczenie odpowiednio dla każdej części, np. składając ofertę na 1 i 3 część należy wykazać co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 180 000 zł każda oraz co najmniej 2 usługi o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł każda. Zamawiający nie dopuszcza wykazanie tych samych usług w różnych częściach zamówienia. W przypadku usług nadal wykonywanych należy podać wartość usługi zrealizowanej do dnia składania ofert
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas interwencji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z istotnymi warunkami umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zzm.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający
Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi
94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2014 godzina 08:45, miejsce: Zamawiający Miasto Łódź - Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi 94-303 Łódź, ul. Konstantynowska 8/10 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obchód Skotniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Skotniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obchód Łagiewniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Łagiewniki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obchód Lublinek-Ruda.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace z zakresu zagospodarowania i użytkowania lasu oraz bieżącego utrzymania czystości i porządku w obchodzie Lublinek-Ruda..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00-8, 77.21.00.00-5, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Naprawy pojazdów służbowych Policji dla jednostek garnizonu łódzkiego
- "Wyposażenie Przystanku Historia Oddział IPN w Łodzi"
- Dostawa znaków drogowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na rok 2024 dla sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi z prawem opcji
- 69/TP/ZP/U/2024 - Usługi transportu sanitarnego pacjentów hemodializowanych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
- Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia casco jachtów i OC użytkownika oraz ubezpieczenie pojazdów Uniwersytetu Łódzkiego
- Umowa ramowa na sporządzenie świadectw charakterystyki energetycznej dla lokali i budynków stanowiących zasób Gminy Miasta Łódź.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Bierzwnik w sezonie łowieckim 2024/2025"
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie leśnictwa Pawłowice, Nadleśnictwa Kobiór w roku 2024
- WYKONANIE UPROSZCZONYCH PLANÓW URZĄDZENIA LASÓW NIESTANOWIĄCYCH WŁASNOŚCI SKARBU PAŃSTWA
- Sporządzenie uproszczonych planów urządz. lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fiz. i wspól. gruntowych na terenie m. Sierpc i części gmin: Mochowo i Rościszewo
- Utrzymanie siedlisk ptaków lęgowych w obszarze Natura 2000 Zbiornik Nyski PLB160002 - koszenie powierzchni lęgowiska mew i rybitw
- "Usługa polegająca na pielęgnacji i konserwacji terenów zieleni Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki"
więcej: Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.