eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice › Wykonanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2015 roku na terenie Gminy Studzienice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Studzienice: Wykonanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2015 roku na terenie Gminy Studzienice
Numer ogłoszenia: 41854 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice , ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.studzienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2015 roku na terenie Gminy Studzienice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie transportu drogowego oraz usług przeładunku towarów w zakresie bieżącego utrzymania dróg gminnych w 2015 r. na terenie Gminy Studzienice w oparciu o sprzęt własny Wykonawcy z podziałem na następujące części: 1) Część I. - usługa transportowa świadczona samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton z kierowcą, 2) Część II. - usługa przeładunku świadczona koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną. Zakłada się następujące szacunkowe ilości godzin świadczonych usług: Część I. - usługa transportu samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton - 400 godzin, Część II. - usługa koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną - 200 godzin, - Zamawiający przewiduje, że ilość godzin świadczonych usług może ulec zmniejszeniu. Jednocześnie informuje, że zmniejszenie zamówienia nie przekroczy 20% ustalonej szacunkowej ilości godzin świadczonej usługi. - Wykonawca świadczyć będzie ww. usługi za pomocą pojazdów technicznie sprawnych, oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Czas świadczenia usługi, opisanej w części I i części II, liczony jest od momentu zgłoszenia się pojazdu Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub bezpośrednio w miejscu świadczenia usługi. - Wykonawca będzie świadczył usługi będące przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem zasad BHP i ppoż. - Usługi będą realizowane na terenie gminy Studzienice według potrzeb Zamawiającego, na podstawie jednostkowych zleceń telefonicznych. - Rozliczenie wykonanych usług, opisanych w części I i II, odbywać się będzie wg stawki godzinowej na podstawie kart drogowych podpisywanych przez przedstawiciela Zamawiającego.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.01.00.00-9, 63.11.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, Wykonawca ma obowiązek złożyć wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie, dokument ten mogą złożyć łącznie W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, należy złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2015.184 j.t.) albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wymagane dokumenty należy złożyć w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę lub osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy), z wyłączeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 4, które należy złożyć w oryginale. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy składają nadto ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem XII.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - SZYBKOŚĆ REAKCJI NA WEZWANIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.studzienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego w Studzienicach, ul. Kaszubska 9. 77-143 Studzienice - pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2015 godzina 10:45, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Studzienicach, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice w Sekretariacie Urzędu Gminy w Studzienicach - pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa transportowa świadczona samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton z kierowcą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa transportowa świadczona samochodem samowyładowczym o ładowności 6-8 ton z kierowcą.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.01.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. SZYBKOŚĆ REAKCJI NA WEZWANIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa przeładunku świadczona koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługa przeładunku świadczona koparko-ładowarką z łyżką dwudzielną..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.11.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. SZYBKOŚĆ REAKCJI NA WEZWANIE DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.