eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waganiec › Utwardzenie terenu rekreacyjnego przy stadionie sportowym w Zbrachlinie w ramach działania 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Waganiec: Utwardzenie terenu rekreacyjnego przy stadionie sportowym w Zbrachlinie w ramach działania 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR.
Numer ogłoszenia: 418064 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Waganiec , ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2830044, faks 54 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.waganiec.pl; www.waganiec.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utwardzenie terenu rekreacyjnego przy stadionie sportowym w Zbrachlinie w ramach działania 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utwardzenie terenu rekreacyjnego przy stadionie sportowym w Zbrachlinie na działkach nr 101/1 i 58/12, których właścicielem jest Gmina Waganiec oraz działce nr 43, której właścicielem jest Zarząd Dróg Powiatowych (dotyczy remontu dwóch istniejących zjazdów z drogi powiatowej), zgodnie z decyzją o ustaleniu inwestycji celu publicznego nr BD.6730.41.7.2013 z dnia 08.10.2013 r. Ogólna charakterystyka: W istniejącym stanie teren działek nr 101/1 oraz 58/12 przed stadionem sportowym w Zbrachlinie posiada nawierzchnią gruntową, nieutwardzoną. Wjazd na teren kompleksu odbywa się przez istniejące zjazdy publiczne z drogi powiatowej nr 2603C Ciechocinek - Siutkowo o nawierzchni gruntowej. Istniejący zjazd zlokalizowany przy rowie przydrożnym (oznaczony jako zjazd nr 1 w niniejszej dokumentacji) odprowadzającym wody z drogi powiatowej wyposażony jest w przepust rurowy betonowy DN 300, bez ścianek czołowych, z rowem odwadniającym porośniętym. Istniejący zjazd zlokalizowany w pobliżu kapliczki religijnej posiada częściowo nawierzchnię utwardzoną kostką brukową - jest to fragment ścieżki rowerowej Związku Gmin Ziemi Kujawskiej, którą należy zachować w stanie nienaruszalnym. Ponadto stwierdza się występowanie infrastruktury podziemnej takiej jak: - istniejące przyłącza energetyczne - istniejąca sieć wodociągowa - o śr. 160 mm - istniejąca sieć kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem - o śr. 200 mm z PCV - istniejąca sieć telekomunikacyjna - Ta Istniejąca infrastruktura podziemna nie będzie kolidowała z projektowanym utwardzeniem terenu. Ponadto stwierdza się występowanie takich obiektów jak: - istniejąca ścieżka rowerowa Związku Gmin Ziemi Kujawskiej - istniejąca kapliczka religijna Zakres robót do wykonania obejmuje: Utwardzenie terenu rekreacyjnego 1. Roboty ziemne - 464,73 m3 2. Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem - 7,50 m3 3. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej - 125 m 4. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 na podsypce cementowo-piaskowej - 232 m 5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 1607 m2 6. Nawierzchnia z płyt ażurowych betonowych z wypełnieniem żwirem 60x40x100mm - 158 m2 Razem powierzchnia utwardzenia - 1765 m2 Remont zjazdu nr 1 7. Roboty ziemne - 8,5 m3 8. Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem - 1,87 m3 9. Krawężniki betonowe wystające łukowe o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej - 14 m 10. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 na podsypce cementowo-piaskowej - 12,20 m 11. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 34 m2 12. Wykonanie ścianek czołowych przepustu dla rury o śr. 30 cm - szt. 2 - 1,28 m3 Remont zjazdu nr 2 1. Roboty ziemne - 3,75 m3 2. Wykonanie ławy betonowej pod krawężniki z oporem - 0,81 m3 3. Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 na podsypce cementowo-piaskowej - 7,86 m 4. Krawężniki betonowe wtopione łukowe o wymiarach 15x30 na podsypce cementowo-piaskowej - 5,61 m 5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 15 m2 Montaż elementów małej architektury: ławki parkowe szt. 5 oraz stojaki na rowery szt. 4 zamontować według wskazań inwestora. Wskaźnik zabudowy: istniejący wskaźnik zabudowy pozostaje bez zmian. 1. Utwardzenie terenu rekreacyjnego. Projektuje się utwardzenie terenu rekreacyjnego przed stadionem sportowym w Zbrachlinie dla celów dożynek, okolicznościowych wystaw i spotkań rekreacyjnych z mieszkańcami. Utwardzenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 2 cm - kruszywo łamane gr. 15 cm - grunt rodzimy zagęszczony Utwardzenie nawierzchni z płyt ażurowych betonowych - szerokość utwardzenia 60 cm - płyty ażurowe betonowe gr. 10 cm - podsypka żwirowa gr. 30 cm - grunt rodzimy zagęszczony Odwodnienie Projektuje się odwodnienie powierzchniowe, spływ wód zapewniają założone spadki poprzeczne oraz podłużne na przyległy teren zielony. Spadki podłużne minimum 0,5 % w kierunku zjazdu nr 1, spadki poprzeczne 2 % w kierunku nawierzchni z płyt ażurowych oraz terenów zielonych. W związku z tym, że wody opadowe z tych terenów utwardzonych nie będą zawierały zanieczyszczeń oraz powierzchnia spływu wody została podzielona na dwie zlewnie nie przekraczające 1000 m2 nie zachodzi konieczność budowy odpowiedniej kanalizacji deszczowej. Wszystkie wody opadowe zostaną zagospodarowane na terenie działek inwestora. Obramowanie Projektuje się zamknięcie terenu utwardzenia przy granicy z z rowem przydrożnym krawężnikiem betonowym wystającym 15 x 30 x 100 na podsypce cementowo-piaskowej i ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Od strony ogrodzenia oraz na granicy z działkami sąsiednimi obramowanie utwardzenia wykonać obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 na podsypce piaskowej gr. 5 cm. 2. Remont nawierzchni zjazdu nr 1 Zjazd oznaczony jako nr 1 tj. w pobliżu rowu odwadniającego przyjęto wykonać z kostki brukowej betonowej. Przecięcie krawędzi zjazdu i drogi krawężnikiem łukowym wystającym o promieniu R=5,00 m. Pochylenie podłużne 2% a pochylenie poprzeczne 1 %. Długość zjazdu ok. 5,20 m. Szerokość zjazdu 5,00 m. Istniejący przepust z rury betonowej DN 300 zachować. Wykonać ściankę czołową przepustu z Betonu B-25 gr. 25 cm. W pobliżu zjazdu wykonać odtworzenie istniejącego rowu odwadniającego oraz oczyścić istniejący przepust. Konstrukcja nawierzchni zjazdu: - krawężnik betonowy wtopiony 15x22x100 na ławie betonowej z oporem - zjazd od strony terenu inwestora zamknąć obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10 cm - krawędzie boczne - krawężnik betonowy wystający 15 x 30 - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 2 cm - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm 3. Remont nawierzchni zjazdu nr 2 Zjazd oznaczony jako nr 2 tj. w pobliżu istniejącej kapliczki religijnej przyjęto wykonać z kostki brukowej betonowej. Przecięcie krawędzi zjazdu i drogi krawężnikiem łukowym wtopionym o promieniu R=5,00 m. Pochylenie podłużne 2% a pochylenie poprzeczne 1 % - wartości pochylenia dostosować do istniejącej ścieżki rowerowej oraz drogi powiatowej. Długość zjazdu ok. 3,50 m. Szerokość zjazdu 5,00 m. Istniejącą ścieżkę rowerową z kostki polbruk należy zachować w stanie nienaruszalnym. Istniejące drzewo kolidujące z projektowanym zjazdem należy wyciąć zgodnie z decyzją Urzędu Gminy. Konstrukcja nawierzchni zjazdu: - krawężnik betonowy wtopiony 15x22x100 na ławie betonowej z oporem - zjazd od strony terenu inwestora zamknąć obrzeżem betonowym 8x30 na ławie betonowej z betonu B-15 gr. 10 cm - krawędzie boczne - krawężnik betonowy wtopiony 15 x 30 - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm - podsypka cementowo-piaskowa gr. 2 cm - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm 4. Nasadzenia zieleni Na terenie inwestycji planuje się wykonanie nasadzeń w ilości 18 szt. akacji robinii. 5. Roboty ziemne Najpierw wytyczyć projektowane zagospodarowanie działek przez uprawnionego geodetę. Następnie przystąpić do robót ziemnych. Nanieść projektowane rzędne terenu, a następnie wyprofilować i zagęścić podłoże pod warstwy konstrukcyjne. 6. Organizacja ruchu na czas budowy Na czas wykonywania robót należy zamontować odpowiednie oznakowanie informujące o prowadzonych robotach. UWAGI: 1. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 2. Wykonawca oświadcza, że przed złożeniem oferty zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i realizacyjnymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. 3. Wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną o zakresie realizowanego projektu i uzyskanym dofinansowaniu. 4. Roboty wykonać należy zgodnie z dokumentacją projektową. Jeżeli gdziekolwiek przedmiot zamówienia publicznego określony został przez wskazanie znaków towarowych, to należy to odczytywać w następujący sposób: wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i art. 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać cechy jakościowe i technologiczne co najmniej takie, jakie zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych w stosunku do urządzeń projektowanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z opinii ekspertów w celu dokonania oceny równoważności proponowanych rozwiązań. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia niezbędne i związane z tym usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 08.01.2015 roku do godz. 11:00, wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według załącznika nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ . Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna udokumentowanie wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy - to w tym okresie, 3 zadania polegające na utwardzeniu placu, drogi, chodnika z kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż 1500 m2, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie wykonawca składa wykaz robót budowlanych, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ wraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami dotyczącymi dostaw, określającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: Poświadczenie wskazujące, że roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 5.1.2) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: udokumentowanie dysponowania kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj.: kierownikiem robót w branży drogowej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika - według załącznika nr 6 do SIWZ. Złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna: udokumentowanie dysponowania kadrą techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami, tj.: kierownikiem robót w branży drogowej z co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku kierownika - według załącznika nr 6 do SIWZ. Złożenie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ. Ocena warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony - Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany ściśle wg przedmiaru robót i Kosztorysu ślepego uwzględniający koszty wynikające z dokumentacji technicznej, SIWZ (w opisie przedmiotu zamówienia), STWiOR, w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ppkt 6.3. SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Płatność (termin płatności faktury) - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: rozwiązanie umowy w przypadku braku możliwości rozpoczęcia robót w terminie 14 dni roboczych od daty podpisania umowy, spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, zmiana ilości, rezygnacja z wykonania części robót określonych w przedmiocie zamówienia w przypadku braku możliwości uzyskania dofinansowania z zewnętrznych źródeł (środki unijne), przerwanie rozpoczętych robót budowlanych spowodowanych niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót budowlanych, zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót budowlanych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od obu stron, które w szczególności dotyczyć będą: uwarunkowań organizacyjno-technicznych, uwarunkowań formalno-prawnych, innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, -wystąpienie konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, sposobie lub technologii wykonania przedmiotu umowy, zmiana podatku od towarów i usług VAT. W przypadku opisanym w punkcie 2a wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu rozpoczęcia działań przygotowawczych nie przysługuje. W sytuacjach wskazanych w punktach 2b i 2c należne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie ustalone na podstawie protokołu zdawczo- odbiorczego sporządzonego w oparciu o kosztorys ofertowy. Stronom przysługuje prawo złożenia wniosku z uzasadnieniem, w sprawie dokonania zmian umownych wskazanych w pkt 2, ustnie a następnie pisemnie. Wszystkie powyższe postanowienia w podpunktach stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.waganiec.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Wagańcu, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Wagańcu, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, sekretariat pokój nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach działania 413, Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju odpowiadającą warunkom w ramach działania Odnowa i rozwój wsi na obszarze LSR.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.