eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Bytom w roku 2013 - zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia 1/A/PN/RB/2013/2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2013-10-15

Bytom: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Bytom w roku 2013 - zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia 1/A/PN/RB/2013/2
Numer ogłoszenia: 417976 - 2013; data zamieszczenia: 15.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni dróg gminnych na terenie Gminy Bytom w roku 2013 - zamówienie uzupełniające nr 2 do zamówienia 1/A/PN/RB/2013/2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na drogach gminnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych EKOL Kostur Sp. j., ul. Inwalidów Wojennych 70, 41-940 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 446852,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 549496,00

  • Oferta z najniższą ceną: 549496,00 / Oferta z najwyższą ceną: 549496,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W wyniku rozstrzygnięcia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego nr 1.A.PN.RB.2013r., którego przedmiotem było bieżące utrzymanie nawierzchni jedni na terenie Gminy Bytom w 2013 roku w podziale na 2 zadania, w dniu 04.02.2013r. zawarto umowę dot.Zadania nr 2 obejmującą drogi gminne. Umowa podstawowa została zrealizowana w zakończyła się (wyczerpano środki finansowe przewidziane na jej realizację). Z uwagi na dalszą potrzebę prowadzenia bieżących remontów dróg gminnych, wobec otrzymania środków finansowych, biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne i zbliżający się okres zimowy,postanowiono realizować dalsze remonty z wykorzystaniem zamówienia uzupełniającego.Wszystkie przesłanki prawne udzielenia zamówienia uzupełniającego, określone w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zostały spełnione tzn.: -od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął 3-letni okres (zawarcie umowy podstawowej miało miejsce w dniu 04.02.2013r.); -zamówienie uzupełniające ma zostać udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego tj. Przedsiębiorstwu Robót Budowlanych i Komunalnych EKOL Kostur sp. jawna, 41-940 Piekary Śląskie, ul. Inwalidów Wojennych 70; -udzielane zamówienie uzupełniającego jest drugim zamówieniem do przedmiotowej umowy podstawowej , a jego wartość szacunkowa stanowi 36,67% wartości zamówienia podstawowego określonej dla Zadania nr 2-dróg gminnych, natomiast łączna wartość obu zamówień uzupełniających stanowi 50% wartości zamówienia podstawowego określonej dla Zadania nr 2 -dróg gminnych, -zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu robót tożsamych rodzajowo z robotami realizowanymi w ramach zamówienia podstawowego, -zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do 50% wartości została przewidziana w cz. XX SIWZ oraz w sekcji II.1.4 ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 1874-2013 z 02.01.2013r. -zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.