eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Katowice: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń
Numer ogłoszenia: 41779 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. +48 32 2593302, faks +48 327054949.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i wdrożenie systemu do obsługi posiedzeń Rady Miasta Katowice i komisji Rady Miasta Katowice Zakres prac obejmuje dostawę, zamontowanie, uruchomienie i wdrożenie systemu do 2 sali konferencyjnych zamawiającego a) dostawę i wdrożenie oprogramowania do obsługi posiedzeń Rady Miasta i komisji Rady Miasta w języku polskim zapewniającego: - przygotowanie i obsługę porządku obrad wraz z jego modyfikacją w trakcie posiedzenia, - przygotowywanie szablonu protokołu z posiedzenia zawierającego min. informacje dot. głosowań, przebieg spotkania i listę obecności; - automatyczne tworzenie listy obecności w oparciu o zalogowane karty chipowe, - logowanie do systemu głosowania i prowadzenia dyskusji za pomocą karty - logowanie do systemu za pomocą loginu i hasła do aplikacji, z możliwością konfiguracji zakresu dostępu do poszczególnych materiałów, - obsługę głosowań imiennego i nieimiennego, - obsługa dyskusji - funkcje zgłoszenia do dyskusji, odpowiedzi na pytanie i zgłoszenia ad-vocem, obsługa mikrofonów na mównicy, mikrofonów prezydenckich z ograniczaniem czasu wypowiedzi (wraz z wyświetlaniem pozostałego czasu) w zależności od ilości wystąpień radnego w danym punkcie, - możliwość korzystania z materiałów zewnętrznych - dokumenty, zdjęcia, mapy, materiały AV, wraz z informacją - kiedy Radny pobrał już materiał do sesji - o dodaniu nowych dokumentów bądź aktualizacji istniejących; - nagrywanie przebiegu dyskusji wraz z oznaczeniem osób wypowiadających się (interaktywny protokół) na dysku twardym we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji z możliwością anonimizacji, - obsługa wielu ekranów - w tym ekran monitora wielkoformatowego (telewizora) i rzutnika - obsługa urządzeń dla radnych do wyświetlania treści omawianych punktów (np. komputery, tablety), ekranu wyświetlającego dane (kolejka zgłoszeń, dany punkt, czas) dla prowadzącego obrady, - możliwość wyświetlania obrad na ekranie na korytarzu przed salą sesyjną (obraz z transmisji internetowej) wraz z dźwiękiem, - połączenie oprogramowania ze stroną BIP UM Katowice (wykonaną w technologii SharePoint) w zakresie zamieszczania wybranych dokumentów (np. protokołów); - możliwość bezpośredniego kontaktu z radnymi (SMS via KISS, email, wewnętrzny komunikator); - możliwość pracy systemu głosowania i prowadzenia dyskusji również bez dostępu do internetu; - w momencie opuszczenia sali przez Radnego (wyciągnięcia karty) system automatycznie ma zapisywać tę informację oraz odpowiednio aktualizować protokół oraz system do głosowania. b) dostawę i uruchomienie sprzętu konferencyjnego (kamery, mikrofony, pulpity do głosowania) niezbędnego dla prawidłowego działania systemu do obsługi posiedzeń - sala 1 (s. 209) - minimum 30 pulpitów radnych (mikrofon, klawisze głosowania za, przeciw, wstrzym., klawisze zgłoszenia do dyskusji i zgłoszenia ad-vocem, wyjście mini słuchawkowe, logowanie przy pomocy katy chipowej, - pulpit przewodniczącego (poza sesjami ma on również umożliwiać zarządzanie mikrofonami w pulpitach radnych, bez potrzeby angażowania systemu), - pulpit mównicy, - pulpity prezydenckie - 5 szt. (uprzywilejowane w kolejkowaniu), - kamery - wykorzystanie posiadanych przez zamawiającego kamer obrotowych lub w innym wypadku kamera statyczna z widokiem sali lub stołu prezydialnego i mównicy oraz kamery obrotowe pokazujące radnego który zabiera głos - mikser audio min. 10 kanałowy - zalecane jest wykorzystanie miksera posiadanego przez Zamawiającego, - 4 głośniki panelowe zamontowane w sali głównej na rogach- zalecane jest wykorzystanie głośników posiadanych przez Zamawiającego, - 2 głośniki aktywne zamontowane pod balkonem i 2 głośniki aktywne zamontowane na balkonie, - wyprowadzenia audio (dla prasy, radia i telewizji 5 szt.) rozmieszczenie w zależności od aranżacji sali - mikrofon bezprzewodowy - 4 szt. + 2 stojaki (duże) - w stołach powinny znaleźć się następujące wyprowadzenia (gniazdko sieciowe 240V - 2 szt. na stanowisko, gniazdo USB - 5V DC, do zasilania urządzeń multimedialnych - 1 szt., gniazdo UTP 1 szt.) - niezależne od systemu wejście audio video, umożliwiające podłączenie laptopa z przygotowaną prezentacją do rzutnika i systemu nagłośnienia) - urządzenia dla radnych do wyświetlania treści omawianych punktów (np. tablety) - 30 szt. c) dostawę i uruchomienie sprzętu konferencyjnego (mikrofony, pulpity do głosowania) niezbędnego dla prawidłowego działania systemu do obsługi posiedzeń - sala 2 (s. 4,5) - 4 głośniki aktywne (z wbudowanym wzmacniaczem) po rogach sali - Pulpity z mikrofonami dla radnych -30 szt. - mikrofon dla prowadzącego - 1 szt. (z możliwością prowadzenia dyskusji - wyłączanie i włączanie mikrofonów radnych) - mikser audio, z wyprowadzeniem audio (mini jack do nagrywania posiedzeń) - 2 mikrofony bezprzewodowe + jeden statyw duży i jeden statyw mały d) dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego i oprogramowania zapewniającego strumieniową transmisję obrad do Internetu - wyświetlanie w oknie podstawowym radnego który zabiera głos i transmisja jego głosu, - możliwość wyświetlania informacji o przemawiającym delegacie oraz wyników głosowań, - możliwość wyświetlania prezentowanych materiałów (dokumenty, zdjęcia, mapy, materiały AV). e) przeszkolenie 5 administratorów i 40 użytkowników, f) świadczenie serwisu i pomocy technicznej przez okres 4 lat od uruchomienia systemu,.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa dodatkowego sprzętu komputerowego kompatybilnego z dostarczonym przez Wykonawcę systemem w rozmiarze nie przekraczającym 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 32.41.70.00 - Sieci multimedialne 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie żadnych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Warunkiem udziału jest aby wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują zamówienia w zakresie dostaw i wdrażania systemów do obsługi posiedzeń rady miasta - minimum dwie dostawy z wdrożeniem systemu do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta obsługującego przynajmniej 20 pulpitów. 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu (formalnych) na podstawie wymienionych w części III.3.2) niniejszego ogłoszenia dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie żadnych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie żadnych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału jest aby wykonawcy wykazali, że posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN, lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/ NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie Uwaga 1 - Dowodami, o których mowa wyżej, są: i. poświadczenie z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, ii. oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w punkcie i iii. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy lub usługi wskazane w wykazie, o którym mowa wyżej , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów.;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga przedłożenia skróconego opisu systemu według Załącznika nr 6 do wniosku o udział w postępowaniu. Wykonawca winien dysponować systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z pełnym polskim interfejsem użytkownika, do którego posiada pełne prawa autorskie spełniającym przynajmniej nw. kryteria: . system posiada funkcję głosowania elektronicznego imiennego i nieimiennego, . system posiada funkcję sterowania dyskusją, . system posiada funkcję rejestracji audio-video, . system posiada funkcję przekazu strumieniowego sygnału audio-video,

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia takiego wykonawcy z postępowania dokumenty wymienione w części III pkt 4.2 a i b należy przedstawić j.n.: a) spółki cywilne - dla każdego ze wspólników spółki osobno, b) konsorcja - dla każdego z partnerów konsorcjum osobno.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 3.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Jeżeli liczba Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu jest większa niż 3 Zamawiający dokona wyboru kandydatów zgodnie z poniższymi zasadami: Zamawiający dokona oceny punktowej otrzymanych wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na podstawie niżej podanych kryteriów i zaprosi do złożenia oferty Wykonawców, których wnioski otrzymały najwyższą ilość punktów: 1.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją głosowania elektronicznego - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania elektronicznego 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 1 jst do obsługi posiedzeń rady jednostki 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 1 mieście do obsługi posiedzeń rady miasta 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 1 mieście do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń wdrożony przynajmniej w 2 miastach do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta 4 pkt 2.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją głosowania elektronicznego imiennego i nieimiennego - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego z wyświetlaniem wyników głosowania bezpośrednio po przeprowadzonym głosowaniu na ekranie, na którym wyświetlany jest porządek dzienny posiedzenia 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego z wyświetlaniem wyników głosowania bezpośrednio po przeprowadzonym głosowaniu na ekranie, na którym wyświetlany jest porządek dzienny posiedzenia oraz zapisującym wyniki głosowania do pliku 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją głosowania imiennego i nieimiennego z wyświetlaniem wyników głosowania bezpośrednio po przeprowadzonym głosowaniu na ekranie, na którym wyświetlany jest porządek dzienny posiedzenia oraz zapisującym wyniki głosowania do pliku, w którym tworzony jest automatycznie szablon protokołu 4 pkt 3.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją sterowania dyskusją - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją sterowania dyskusją 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją ręcznego sterowania dyskusją - przewodniczący włącza i wyłącza mikrofony dyskutantów 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją automatycznego sterowania dyskusją - system rejestruje zgłoszenia do dyskusji i automatycznie w kolejności zgłoszeń udziela głosu 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją automatycznego sterowania dyskusją - system rejestruje zgłoszenia do dyskusji i automatycznie w kolejności zgłoszeń udziela głosu oraz umożliwia zabierania głosu w trybie odpowiedzi i ad vocem i umożliwia ustawienie max. długości wypowiedzi w tych 3 kategoriach (np. zabranie głosu w dyskusji - 10 min., odpowiedź - 5 min., ad vocem - 1 min.) 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją automatycznego sterowania dyskusją - system rejestruje zgłoszenia do dyskusji i automatycznie w kolejności zgłoszeń udziela głosu oraz umożliwia zabierania głosu w trybie odpowiedzi i ad vocem i umożliwia ustawienie max. długości wypowiedzi w tych 3 kategoriach (np. zabranie głosu w dyskusji - 10 min., odpowiedź - 5 min., ad vocem - 1 min.) umożliwiający przewodniczącemu zamknięcie dyskusji przed wyczerpaniem listy wszystkich osób zgłoszonych do dyskusji 4 pkt 4.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją rejestracji audio-video - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer stacjonarnych 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer ruchomych fokusujących się na mówcę z wykorzystaniem statycznych ustawień (do określonych miejsc na sali - numerów mikrofonów przyporządkowane są określone kamery) sterowane za pomocą systemu udzielania głosu. 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer ruchomych fokusujących się na mówcę z wykorzystaniem dynamicznych ustawień (do określonych osób na sali zalogowanych do systemu przyporządkowane są określone kamery) sterowane za pomocą systemu udzielania głosu. 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją rejestracji audio-video do pliku za pomocą kamer ruchomych fokusujących się na mówcę z wykorzystaniem dynamicznych ustawień (do określonych osób na sali zalogowanych do systemu przyporządkowane są określone kamery) sterowane za pomocą systemu udzielania głosu i system automatycznie taguje nagranie numerami punktów porządku dziennego 4 pkt 5.Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją przekazu strumieniowego sygnału audio-video do Internetu - punktacja (punkty nie sumują się): Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego 0 pkt wykonawca wykluczony Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera unicast zamawiającego 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera multicast zamawiającego 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera multicast wykonawcy 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją przekazu strumieniowego z wykorzystaniem serwera multicast dowolnego operatora strony internetowej 4 pkt 6. Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją dystrybucji materiałów elektronicznych na urządzenia typu laptop, tablet. Wykonawca nie dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych. 0 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych. 1 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych, z możliwością anonimizacji danych osobowych. 2 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych, z możliwością anonimizacji danych osobowych, oraz z możliwością integracji ze stroną Biuletynu Informacji Publicznej oraz stroną portalu korporacyjnego zamawiającego. 3 pkt Wykonawca dysponuje systemem do obsługi posiedzeń z funkcją dystrybucji materiałów cyfrowych, z możliwością anonimizacji danych osobowych, oraz możliwością integracji ze stroną Biuletynu Informacji Publicznej oraz stroną portalu korporacyjnego zamawiającego wraz z dedykowanymi urządzeniami dla radnych (laptop, tablet) 4 pkt Jeżeli dwóch lub więcej Wykonawców otrzyma identyczną liczbę punktów co trzeci z kolei Wykonawca, Zamawiający wybierze Wykonawcę, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w kryterium 1. Dysponowanie systemem do obsługi posiedzeń rady miasta i komisji rady miasta z funkcją głosowania elektronicznego

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Funkcjonalnośc i interfejs użytkownika - 60

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie na warunkach określonych poniżej: a. Zamawiający z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac; b. nastąpi zmiana obowiązującej stawki VAT; c. nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, d. nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, e. zaistniały przyczyny niezależne od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec, f. nastąpiła siła wyższa - zdarzenie zewnętrzne, na które Strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i których nie dało się uniknąć nawet w przypadku dołożenia przez Strony najwyższej staranności, w szczególności takie jak: wojna, rozruchy, trzęsienie ziemi, pożar, eksplozja, decyzja administracyjna, na którą Strony nie mają wpływu, g. odstąpiono od realizacji całości lub części umowy 2.Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Informatyki ul. Rynek 1, 40-003 Katowice pokój 411 (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opis sposobu przygotowania Wniosku o dopuszczenia do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (dalej: Wniosku): 1.1. Wykonawca powinien złożyć tylko jeden wniosek. Wzór wniosku zostanie udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego bip.um.katowice.pl. Wykonawca może wykorzystać wzór wniosku jednakże nie jest to jego obowiązkiem. 1.2. Wraz z Wnioskiem powinny być złożone: 1.2.1. Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami Sekcji III.2 Ogłoszenia o zamówieniu; 1.2.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 1.2.3. Pełnomocnictwo do podpisania Wniosku (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z Wnioskiem. 1.3. Wniosek powinien być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 1.4. Wniosek powinien być sporządzony w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Każdy dokument składający się na Wniosek powinien być czytelny. 1.5. Każdy dokument składany wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu sporządzony w innym języku niż język polski powinien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. 1.6. Każda poprawka w treści Wniosku, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, etc. powinno być parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym razie nie będzie uwzględnione. 1.7. Dokumenty składane wraz z Wnioskiem, inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale, lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 1.8. Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie na nr 32 2593 243 przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków (art. 27 ust. 5 pzp). 1.9. Wniosek należy złożyć w sekretariacie Wydziału Informatyki Urzędu Miasta Katowice, Rynek 1, 40-003 Katowice, pokój 411. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem. Jeśli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje wykonawcy lub Zamawiający przekażą za pomocą poczty elektronicznej lub faksu to uważać się będzie za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona na piśmie na żądanie drugiej strony. 2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie udostępniana na stronie internetowej Urzędu Miasta Katowice. SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej. 4. Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - wykonawca w swojej ofercie powinien wskazać, którą część będzie wykonywał podwykonawca..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.