eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Usługi prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i roboczej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-23

Wałbrzych: Usługi prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i roboczej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 417712 - 2014; data zamieszczenia: 23.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396068 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. E. Biernackiego w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 10, 58-301 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8877183, faks 074 8877103.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi prania bielizny szpitalnej oraz odzieży medycznej i roboczej dla Specjalistycznego Szpitala Ginekologiczno-Położniczego im. E. Biernackiego w Wałbrzychu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług prania bielizny szpitalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ilości około 5,5 tony miesięcznie w pralni Wykonawcy, w tym: a)odbiór bielizny brudnej z magazynu bielizny brudnej w siedzibie Zamawiającego, załadunek i transport staraniem i na koszt Wykonawcy do pralni Wykonawcy, b)moczenie, pranie, suszenie, maglowanie lub prasowanie, składanie oraz sortowanie bielizny szpitalnej, c)foliowanie (w pakietach) mundurków personelu medycznego (lekarze, pielęgniarki)transportowanie ich na wieszakach, d)dezynfekcja materacy, poduszek, kołder i innego asortymentu, e)składanie i pakowanie czystej bielizny wg asortymentu, f)dostarczenie własnym transportem i rozładunek czystej bielizny do magazynu czystej bielizny Zamawiającego, g)wydanie Zamawiającemu po wykonaniu usługi, posegregowanych i zapakowanych poszczególnych asortymentów wypranej bielizny wraz z opisem asortymentowym, zgodnie z oznakowaniem Zamawiającego, bielizny szpitalnej wraz z wykazem zawierającym spis bielizny. 2.Do bielizny szpitalnej objętej przedmiotem zamówienia zalicza się: a)bieliznę pościelową, b)kołdry, poduszki c)odzież medyczną i roboczą, d)koszule pacjentek, e)materacyki, materace szpitalne, f)kocyki, rożki niemowlęce, ręczniki niemowlęce g)ubranka niemowlęce h)mopy i)inne (ręczniki, ścierki, obrusy, serwetki, pokrowce na materace, wycieraczki itp.). 3.Sposób przyjmowania bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej: a)Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi prania i dostarczenia bielizny, odzieży medycznej i roboczej pracowników oraz pozostałego asortymentu do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin licząc od godziny odbioru bielizny brudnej od Zamawiającego a w przypadku prania materacy, kołder i poduszek ( 1 raz na 6 m-cy) w terminie 72 godzin licząc od godziny odbioru bielizny brudnej od Zamawiającego, b)Wykonawca odbierze bieliznę brudną z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego, c)Wykonawca dokona zwrotu czystej bielizny posegregowanej, suchej i zapakowanej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, d)Wykonawca dostarczy czystą bieliznę własnym transportem do magazynu bielizny czystej Zamawiającego codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 13:00, e)Wykonawca zobowiązuje się w przypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których nie był w stanie przewidzieć, do bezzwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zaistniałych trudnościach oraz zabezpieczenia przez innego uprawnionego Podwykonawcę wykonania usługi na koszt Wykonawcy. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje: a)zapewnienie w cenie usługi opakowań zapewniających bezpieczny transport bielizny, b)stosowanie jednorazowych worków foliowych przeźroczystych dla bielizny czystej, c)dostarczanie mundurków personelu medycznego rozwieszonych na wieszakach i zabezpieczonych foliowymi pokrowcami ochronnymi (zabezpieczenie folią w pakietach np. po 10 szt.), d)stosowanie środków piorących i dezynfekcyjnych, gwarantujących właściwą jakość prania i nie powodujących przyspieszonego zużycia bielizny ( należy dołączyć atesty i karty charakterystyki do środków piorących), d)ponoszenie odpowiedzialności za utratę bądź uszkodzenie rzeczy przekazanych Wykonawcy w celu wykonania usługi prania, e)ponoszenie odpowiedzialności za właściwą i terminową realizację przedmiotu zamówienia, f)pranie bielizny niemowlęcej oddzielnie g)pranie bielizny oznakowanej jako zakaźna oddzielnie, h)dostarczenie Zespołowi Kontroli Zakażeń Szpitalnych Zamawiającego kserokopii wyników badań mikrobiologicznych pranej bielizny - 2 x w roku i)wykonywanie na koszt Wykonawcy w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego na zlecenie Zamawiającego badań mikrobiologicznych bielizny czystej, j)segregowanie bielizny czystej, pakowanie i dostarczenie do magazynu bielizny czystej Zamawiającego zgodnie z oznaczeniem Zamawiającego, k)zapewnienie opakowań przeznaczonych do transportu bielizny czystej, l)dostarczanie w oddzielnych oznakowanych opakowaniach bielizny przyjętej do prania jako zakaźna, m)przestrzeganie ustalonych z Zamawiającym, godzin odbioru brudnej i dostawy czystej bielizny, n)Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zaleceń pokontrolnych Zespołu Kontroli Zakażeń Szpitalnych, wynikających z przeprowadzonej kontroli wewnętrznej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, o)wyznaczenie osoby do kontaktu z Zamawiającym w celu niezwłocznego reagowania na nienależytą realizację warunków umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pradelna Fiser s.r.o., ul. Kubelikowa 1224/42,, Praga, kraj/woj. Czechy.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 287760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 287760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 287760,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.