eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaśliska › Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-22

Jaśliska: Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska
Numer ogłoszenia: 417546 - 2014; data zamieszczenia: 22.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Jaśliska , Jaśliska 171, 38-485 Jaśliska, woj. podkarpackie, tel. 13 4310581, faks 13 4310593.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasliska.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: a) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze oraz transporcie raz w miesiącu (styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień), oraz dwa razy w miesiącu (czerwiec, lipiec, sierpień) odpadów komunalnych niesegregowanych tzw. Odpadów mokrych. Ilość odpadów miesięcznie wynosi ok. około 12 Mg. Odpady odbierane są z terenu około 497 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 60 nieruchomości niezamieszkałych w których powstają odpady komunalne, położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna. Transport odpadów wykonywany jest do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Opadów Komunalnych w Krośnie o łącznej masie około 150 Mg/1rok. b) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze i transporcie cztery razy w roku około 10 Mg/1rok (kontener typu KP-7) odpadów komunalnych tzw. cmentarnych z terenu cmentarza położonego w miejscowości Jaśliska. c) Odpady niesegregowane tzw. odpady mokre, odbierane będą w workach foliowych koloru czarnego oznakowanych i z pojemników 110 l i 1100 l, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach. d) Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości, e) Sporządzanie kwartalnych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. f) Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. 2) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: 2.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie: a) odpadów selektywnie zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: - papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, kod 20 01 01 , 15 01 01; - szkło, opakowania za szkła, kod 20 01 02, 15 01 07; - metale , opakowania z metalu, kod 20 01 40, 15 01 04; - tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod 20 01 39, 15 01 02; - opakowania wielomateriałowe, kod 15 01 05; b) odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytych opon kod: 16 01 03, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, kod: 20 01 35*, 20 01 36; c) odpadów selektywnie zbieranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), kod: 15 01 05, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytego sprzętu elektrycznego i elektrycznego kod: 20 01 35*, 20 01 36, zużytych opon kod: 16 01 03, przeterminowanych leków kod: 20 01 32, odpadów rozbiórkowych i budowlanych kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, zużytych olejów, farb, rozpuszczalników, akumulatorów, baterii, lamp kod: 20 01 33 *, 20 01 34, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 21*, 20 01 13 środki ochrony roślin kod: 20 01 80, odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy. 2.2. Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu raz w miesiącu: a) około 6 Mg (łącznie około 70 Mg/1rok) odpadów komunalnych segregowanych tzw. suchych zmieszanych; papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielowarstwowe - raz w miesiącu, b) około 14 Mg/1 rok odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - dwa razy w roku (w terminie do dnia 30.06.2015 r. - jednokrotnie i w terminie do dnia 30.11.2015 r. - jednokrotnie) - z terenu około 497 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 60 nieruchomości niezamieszkałych a powstają odpady komunalne położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna. 2.3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych tzw. suchych zmieszanych: papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielowarstwowe, odbierane będą w workach foliowych przeźroczystych oznakowanych. 2.4. Odbieranie odpadów budowlanych i rozbiórkowych odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce kontenera do gromadzenia odpadów. 3) Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości, b) Sporządzanie kwartalnych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. c) Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami. d) Jeśli podczas odbierania odpadów dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. e) Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiedni sprzęt techniczny umożliwiający dotarcie do wszystkich gospodarstw położonych zarówno przy głównych drogach publicznych jak i wąskich drogach powiatowych, gminnych i wewnętrznych. f) Wykonawca ma obowiązek kontrolowania spełniania przez właścicieli nieruchomości, od których odbiera odpad - segregacji odpadów komunalnych zgodnie z warunkami określonymi wspólnie przez Wykonawcę i Zamawiającego. Jednocześnie Wykonawca ma obowiązek informowania Zamawiającego o każdym przypadku nieprzestrzegania powyższego obowiązku. W przypadku stwierdzenia nie wykonywania obowiązku segregacji przez właściciela nieruchomości Wykonawca odbierający odpady ma obowiązek przejąć je jako odpady zmieszane i natychmiast powiadomić Gminę. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzna i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. g) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych wynikającym z niedopełnienia przez mieszkańca obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, notatka, dokumentacja fotograficzną) umożliwiającą wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty. Wykaz numerów identyfikacyjnych nieruchomości wraz dokumentacją poświadczającą nieprawidłową segregację odpadów, Wykonawca przekaże niezwłocznie Zamawiającemu. h) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. i) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających ilości i rodzaju odebranych odpadów ( zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów), na których znajdować się winna adnotacja, że odpady pochodzą z terenu Gminy Jaśliska. j) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia 1.1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 1.2) Wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Jaśliska, prowadzonego przez Wójta Gminy Jaśliska na podstawie art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożenie oświadczenia wg załącznika Nr 2 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta musi zawierać załączniki w kolejności przedstawionej poniżej: a) formularz ofertowy wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, d) formularz cenowy wg Załącznika Nr 4 do SIWZ, e) oświadczenie o grupach kapitałowych w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U Nr 50 , poz.331, z późn. zm.) wg Załącznika Nr 5 do SIWZ, f) oświadczenie o podwykonawcach, w przypadku braku podwykonawców w realizacji zadania również oświadczenie o braku podwykonawców (art.36 ust5 Pzp ) wg Załącznika Nr 6 do SIWZ, g) zaakceptowany i wypełniony przez wykonawcę projekt umowy wg Załącznika Nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmiana zakresu usług, które Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie i niniejszej umowie, b) zmiana zakresu usług przez wprowadzenie nowych właścicieli nieruchomości wynikająca z potrzeb Zamawiającego, c) zmiana podatku VAT. d) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; e) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy ; f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasliska.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska, Jaśliska 171 (pokój nr 2b).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jaśliska, 38-485 Jaśliska 171, (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Odbiór i transport odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: a) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze oraz transporcie raz w miesiącu (styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, wrzesień, październik, listopad, grudzień), oraz dwa razy w miesiącu (czerwiec, lipiec, sierpień) odpadów komunalnych niesegregowanych tzw. Odpadów mokrych. Ilość odpadów miesięcznie wynosi ok. około 12 Mg. Odpady odbierane są z terenu około 497 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 60 nieruchomości niezamieszkałych w których powstają odpady komunalne, położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna. Transport odpadów wykonywany jest do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Opadów Komunalnych w Krośnie o łącznej masie około 150 Mg/1rok. b) Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze i transporcie cztery razy w roku około 10 Mg/1rok (kontener typu KP-7) odpadów komunalnych tzw. cmentarnych z terenu cmentarza położonego w miejscowości Jaśliska. c) Odpady niesegregowane tzw. odpady mokre, odbierane będą w workach foliowych koloru czarnego oznakowanych i z pojemników 110 l i 1100 l, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami określoną w ustawie o odpadach. d) Informowanie Zamawiającego o przypadkach niewłaściwej segregacji odpadów przez właścicieli nieruchomości, e) Sporządzanie kwartalnych sprawozdań i przekazywanie ich zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale. f) Wykonywanie obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw i rozporządzeń w zakresie gospodarowania odpadami..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych z terenu Gminy Jaśliska, który obejmuje: 2.1. Odbiór, transport i zagospodarowanie: a) odpadów selektywnie zbieranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych: - papier, tektura, opakowania z papieru i tektury, kod 20 01 01 , 15 01 01; - szkło, opakowania za szkła, kod 20 01 02, 15 01 07; - metale , opakowania z metalu, kod 20 01 40, 15 01 04; - tworzywa sztuczne, opakowania z tworzyw sztucznych kod 20 01 39, 15 01 02; - opakowania wielomateriałowe, kod 15 01 05; b) odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytych opon kod: 16 01 03, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, kod: 20 01 35*, 20 01 36; c) odpadów selektywnie zbieranych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK), kod: 15 01 05, 15 01 01, 15 01 02, 15 01 07, 15 01 04, 20 01 40, 20 01 39, odpadów wielkogabarytowych kod: 20 03 07, zużytego sprzętu elektrycznego i elektrycznego kod: 20 01 35*, 20 01 36, zużytych opon kod: 16 01 03, przeterminowanych leków kod: 20 01 32, odpadów rozbiórkowych i budowlanych kod: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, zużytych olejów, farb, rozpuszczalników, akumulatorów, baterii, lamp kod: 20 01 33 *, 20 01 34, 20 01 27, 20 01 28, 20 01 21*, 20 01 13 środki ochrony roślin kod: 20 01 80, odpadów ulegających biodegradacji 20 02 01. Odbiór powinien odbywać się w terminie do 2 dni od daty zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy. 2.2. Wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Jaśliska, polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu raz w miesiącu: a) około 6 Mg (łącznie około 70 Mg/1rok) odpadów komunalnych segregowanych tzw. suchych zmieszanych; papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielowarstwowe - raz w miesiącu, b) około 14 Mg/1 rok odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, zużyty sprzęt elektroniczny i elektryczny - dwa razy w roku (w terminie do dnia 30.06.2015 r. - jednokrotnie i w terminie do dnia 30.11.2015 r. - jednokrotnie) - z terenu około 497 nieruchomości (gospodarstw) zamieszkałych oraz około 60 nieruchomości niezamieszkałych a powstają odpady komunalne położonych w miejscowościach: Szklary, Daliowa, Lipowiec, Jaśliska, Posada Jaśliska, Wola Niżna, Wola Wyżna. 2.3. Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych tzw. suchych zmieszanych: papier, plastik, metal, szkło, opakowania wielowarstwowe, odbierane będą w workach foliowych przeźroczystych oznakowanych. 2.4. Odbieranie odpadów budowlanych i rozbiórkowych odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia we wskazane przez Zamawiającego miejsce kontenera do gromadzenia odpadów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-9, 90.51.30.00-6, 90.51.31.00-7, 90.51.40.00-3, 90.53.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.