To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-14
Giby: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Giby przechodzącej przez oddziały 465, 489, 517 i 516
Numer ogłoszenia: 416516 - 2013; data zamieszczenia: 14.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 372562 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Pomorze w Pomorzu, Pomorze 8, 16-506 Giby, woj. , tel. 087 5162028, faks 087 5165052.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Giby przechodzącej przez oddziały 465, 489, 517 i 516.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Giby przechodzącej przez oddziały 465, 489, 517 i 516 w kilometrach od km 0+000 do km 1+927,20 - trasa 1 i w kilometrach od km 0+000 do km 0+221,15 - trasa 2 Nadleśnictwa Pomorze, położonej na działkach ewidencyjnych o numerach 465, 489, 517 i 516 w obrębie ewidencyjnym Zelwa, gmina Giby, powiat sejneński, woj. podlaskie. Przebudowywana droga leśna położona jest na terenie Leśnictwa Giby w Nadleśnictwie Pomorze i przechodzi przez oddziały 465, 489, 517 i 516. W obrębie terenu robót nie występuje uzbrojenie podziemne. Droga przebiega przez lekko pagórkowaty teren zalesiony, spadek terenu nie przekracza 10%. Parametry drogi: - jezdnia z poboczami /korona drogi/ - 4,00 m, w miejscach mijanek 7,00 m, - szerokość jezdni 3,00 m, - szerokość zatok 3,00 m, - szerokość poboczy utwardzonych 2 x 0,50 m, - spadek poprzeczny nawierzchni żwirowej daszkowy 2%, - spadek poboczy 6%, - spadek podłużny 0,8 - 5,5%, - spadek na łukach 2%, - zbiorniki odparowujące - spadek poprzeczny 1%, dno 2 % w kierunku od jezdni. Wzdłuż projektowanej trasy projektuje się następujące urządzenia komunikacyjne: - skrzyżowania - 5 szt., - mijanki (strona prawa) - 1 szt., - mijanki (strona lewa) - 1 szt., - odstojniki - 14 szt., Konstrukcja drogi, zjazdów i mijanek: - warstwa górna w jezdni z kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 20 cm po zagęszczeniu, - warstwa górna poboczy z kruszywa naturalnego (pospółki) gr. 18 cm po zagęszczeniu, - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe. Dopuszcza się zmianę lokalizacji mijanek i odstojników na odległość do 100 m ze względu na istniejący drzewostan. Zagęszczenie mechaniczne. Współczynnik zagęszczenia podłoża i nawierzchni drogi Id=0,95. Przyjęto konstrukcję nawierzchni dla KR1 przy podłożu gruntowym G1. Nośność nawierzchni 10 ton o nacisku na oś 5 ton. Odwodnienie: - powierzchniowe poprzez odpowiednie wyprofilowanie korony drogi w celu odprowadzenia wód opadowych na teren leśny do zbiorników odparowujących. Ze względu na poszerzenie i regulację istniejącej drogi leśnej konieczne jest wykarczowanie 151 szt. pni i ich transport na odległość do 5,0 km na uzgodnione miejsce. Ze względu na konieczność wykonania nasypów, zwrócić uwagę na staranne wyprofilowanie i prawidłowe zagęszczenia gruntu nasypowego oraz poszczególnych warstw nawierzchni urządzeń komunikacyjnych. Długość przebudowywanej drogi wynosi 2,148 km. Wykonawca wykona przebudowę drogi leśnej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w dokumentacji projektowej przebudowy drogi, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót i zgodnie ze współczesną wiedzą, sztuką budowlaną i SIWZ. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie, na którym będą wykonywane roboty objęte niniejszym postępowaniem w celu dokonania oceny warunków realizacji zamówienia. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: - wymagany minimalny okres gwarancyjny - 24 miesiące, - w przypadku uszkodzenia przez Wykonawcę, dróg którymi będzie odbywał się transport materiałów i sprzętu niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, koszty związane z naprawą tych ponosi w całości Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tadeusz Bizio prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Roboty Ziemno-Transportowe Tadeusz Bizio, Posejanka 5, 16-500 Sejny, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 186566,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 148993,16
Oferta z najniższą ceną: 148993,16 / Oferta z najwyższą ceną: 238350,15
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- Remont chodnika w ul. Górnej w Otwocku.
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin w km 2+710 - 3+362 wraz z budową mostu w km 2+831 w miejscowości Osobnica
- Modernizacja dróg powiatowych na terenie powiatu tomaszowskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.