eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Studziance - I etap i Remont SUW w miejscowościachFranknowo, Radostowo, Wójtówko i Jeziorany

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-03-20

Jeziorany: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Studziance - I etap i Remont SUW w miejscowościach: Franknowo, Radostowo, Wójtówko i Jeziorany
Numer ogłoszenia: 41641 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Studziance - I etap i Remont SUW w miejscowościach: Franknowo, Radostowo, Wójtówko i Jeziorany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Studziance - I etap i Remont SUW w miejscowościach: Franknowo, Radostowo, Wójtówko i Jeziorany. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie: Budowy sieci wodociągowej z przyłączami w miejscowości Studzianka - I etap i Remont SUW w miejscowościach: Franknowo, Radostowo, Wójtówko i Jeziorany. A. Budowa sieci wodociągowej z przyłączami w Studziance - I etap. 1. Sieć wodociągowa: a. włączenie w istniejącą sieci wodociągową w studni wodomierzowej w miejscowości Frączki gm. Dywity, b. budowa sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PCV O 90 - 734 mb, c. budowa sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PCV O 110 - 5532 mb, d. uzbrojenie sieci. 2. Przyłącza wodociągowe: a. przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE O 32 - 380 mb, b. przyłącza wodociągowe z rur ciśnieniowych PE O 40 - 354 mb, c. uzbrojenie przyłączy. d. przyłącze wodociągowe winno być wprowadzone do piwnicy lub innego pomieszczenia w budynku, zakończone zaworem odcinającym wodę, przed i za wodomierzem. c. rozprowadzenie wody w budynku wykonuje właściciel budynku na swój koszt. B. Remont SUW w miejscowościach: Franknowo, Radostowo, Wójtówko i Jeziorany. 1. Remont SUW Franknowo. 1.1.Stan istniejący. a. wydajność ujęcia - 294 m3na dobę, b. zapotrzebowanie wody - 150 m3 na dobę, c. układ filtracji szeregowo-równoległy, d. sześć filtrów D=1,4 m, rok budowy - 2007(przebudowa instalacji), e. cztery mieszacze powietrza, f. dwa hydrofory, objętość V=3,5 m3. 1.2. Zakres robót obejmuje wykonanie wymiany urządzeń: a. filtrów dn 1200mm - 1400mm , hydroforów i napowietrzaczy, b. wymiana i montaż wodomierzy wody surowej i uzdatnionej, c. wymiana osprzętu, w tym rur ze stali nierdzewnej łączonych kołnierzowo, d. wymianę zaworów kołnierzowych, e. próbę ciśnieniową dla układu instalacji stacji uzdatniania, f. dezynfekcja instalacji i urządzeń w stacji uzdatniania wody, g. uruchomienie stacji uzdatniania wody. 2.Remont SUW Radostowo. 2.1.Stan istniejący. a. wydajność ujęcia - 151 m3na dobę, b. zapotrzebowanie wody - 150 m3 na dobę, c. układ filtracji szeregowo- jednostopniowy, d. cztery filtry D=1,5 m, rok budowy - 1974, e. cztery mieszacze powietrza, f. dwa hydrofory, objętość V=3,5 m3. 2.2. Zakres robót obejmuje wykonanie wymiany urządzeń: a. filtrów dn 1200 mm - 1400mm , hydroforów i napowietrzaczy, b. wymiana wodomierzy wody surowej i uzdatnionej, c. wymiana osprzętu, w tym rur ze stali nierdzewnej łączonych kołnierzowo, d. wymianę zaworów kołnierzowych, e. próbę ciśnieniową dla układu instalacji stacji uzdatniania, f. dezynfekcja instalacji i urządzeń w stacji uzdatniania wody, g. uruchomienie stacji uzdatniania wody. 3.Remont SUW Wójtówko. 3.1. Stan istniejący. a. wydajność ujęcia - 400 m3na dobę, b. zapotrzebowanie wody - 350 m3 na dobę, c. układ filtracji szeregowo- jednostopniowy, d. cztery filtry D=1,2 m, rok budowy - 2005( przebudowa instalacji), e. cztery mieszacze powietrza fi 600 , f. zestaw hydroforowo 3-pompowy, f. zbiornik retencyjny 75m3, g. hydrofory V=3,5 m3 - 2 szt 3.2. Zakres robót obejmuje wykonanie wymiany urządzeń: a. filtrów dn 1400mm , hydroforów i napowietrzaczy. b. wymiana wodomierzy wody surowej i uzdatnionej, c. wymiana osprzętu, w tym rur ze stali nierdzewnej łączonych kołnierzowo, d. wymianę zaworów kołnierzowych, e. próbę ciśnieniową dla układu instalacji stacji uzdatniania, f. dezynfekcja instalacji i urządzeń w stacji uzdatniania wody, g. uruchomienie stacji uzdatniania wody 4. Remont SUW Jeziorany Zakres obejmuje wykonanie wymiany urządzeń: a. wymiana wodomierzy wody surowej i uzdatnionej, b. wymiana osprzętu, w tym rur ze stali nierdzewnej łączonych kołnierzowo, c. wymianę zaworów kołnierzowych, d. próbę ciśnieniową dla układu instalacji stacji uzdatniania, e. dezynfekcja instalacji i urządzeń w stacji uzdatniania, f. uruchomienie stacji uzdatniania wody. 4.Uwagi do wszystkich SUW. 1.Prowadzone roboty w SUW nie mogą zakłócić ciągłości dostaw wody dla wszystkich odbiorców. Dopuszcza się przerwy w dostawie wody dla wszystkich odbiorców nie dłuższe niż 4 godziny przy wcześniejszym powiadomieniu odbiorów zgodnie z Regulaminem dostarczania wody w Gminie Jeziorany..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.21.51 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 tys. zł, (słownie: dziesięć tysięcy złotych) - wnoszone przez Wykonawców zaproszonych do złożenia oferty. Wniesione wadium zabezpiecza ofertę cfenową złożoną w II etapie postępowania.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowa instalacji wodno-kanalizacyjnych), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Minimalne wymagania: a. 2 roboty budowlane - budowa sieci wodociągowej z przyłączami o długości minimum 5 000 mb i wartości 400 tys. zł każda, b. 2 roboty budowlane - budowa lub remont instalacji wodno - kanalizacyjnej o wartości minimum 300 tys. zł każda. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wykazu robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami, budowa instalacji wodno-kanalizacyjnych), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami potwierdzającymi są: poświadczenia, protokoły zdawczo-odbiorcze, inne dokumenty (np. referencje) Wykonawca ma obowiązek wskazania w wykazie robót potwierdzających spełnienie minimalnych wymagań Zamawiającego potwierdzonych dowodami. Wykonawca w wykazie robót może wskazać zrealizowane roboty ponad wymagane minimum w celu uzyskania dodatkowych punktów. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia dokumentu/ów o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania przedmiotu zamówienia, który określi samodzielnie na podstawie przedmiotu zamówienia i sporządzi odpowiedni wykaz niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego wykazu niezbędnego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków tj. złożenia wykazu sprzętu, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, które posiadają wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje, w przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia dla niżej podanych stanowisk: Kierownika budowy. - Doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy na minimum 1 zadaniu obejmującym budowę sieci wodociągowej z przyłączami, budowę instalacji wodno-kanalizacyjnych. - Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). - Aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie: 1.Złożonego wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o dysponowania osobą - osobami. 2. Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów). Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia dokumentu/ów o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, aby Wykonawca: a. przedstawił opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, minimum na cały okres wykonywania zamówienia. Suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia powinna wynosić minimalnie na wartość 800 000 zł. (słownie: osiemset tysięcy złotych) b. posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł(słownie: sześćset tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej polisy(lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie OC) i informacji banku o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia dokumentu/ów o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    MINIMUM. a. 2 roboty budowlane - budowa sieci wodociągowej z przyłączami o długości minimum 5 000 mb i wartości 400 tys. zł każda, b. 2 roboty budowlane - budowa lub remont instalacji wodno - kanalizacyjnej o wartości minimum 300 tys. zł każda. DODATKOWE DO PUNKTACJI. a. 5 robót budowlanych - budowa sieci wodociągowej z przyłączami o długości minimum 5 000 mb i wartości 400 tys. zł każda, b. 5 robót budowlanych - budowa lub remont instalacji wodno - kanalizacyjnej o wartości minimum 300 tys. zł każda.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz wniosku o dopuszczenie udziału w postępowaniu - zał. nr 1 do wniosku. 2. Pełnomocnitwa osób podspisujących wniosek do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej wniosek, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do wniosku. 4. Wykaz wykonanych robót - zał. nr 3 do wniosku. 5. Zobowiązanie udostępnienia doświadczenia i wiedzy - zał. nr 3 A do wniosku. 6. Wykaz osób - zał. nr 4 do wniosku. 7. Oświadczenie, że osoby posiadają uprawnienia - zał. nr 4a do wniosku. 8. Zobowiązanie do udostępniena osób - zał. nr 4A do wniosku. 9. Wykaz sprzętu - zał. nr 5 do wniosku. 10. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 6 do wniosku. 11. Oświadczenie o braku przynalezności do grupy kapitałowej - zał. nr 7a do wniosku. 12. Oświadczenie o przynalezności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 7b do wniosku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu i dokumentów dotyczących braku podstaw do wykluczenia a także pozostałych dokumentów żądanych w ogłoszeniu o zamówieniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i w załączonych do wniosku dokumentów i oświadczeń. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia wszystkie warunki żądane przez Zamawiającego. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zastosuje kwalifikację polegającą na przyznaniu wykonawcom w zakresie wiedzy i doświadczenia następujące ilości punktów: 1.Spełnienie minimalnego warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia ( po 2 roboty budowlane): - za budowę sieci wodociągowej z przyłączami - po 1 pkt za każdą robotę, - za budowę lub remont instalacji wodno - kanalizacyjnej - po 1 pkt za każdą robotę. Za minimalne wymagania Wykonawca otrzymuje - 4 pkt. 2.Za każdą dodatkową robotę budowlaną potwierdzającą wykonane zamówienie ponad minimum kwalifikacyjne, po 1 pkt za każdą robotę, jednak nie więcej niż za 5 robót w zakresie budowy sieci wodociągowej i za 5 robót w zakresie budowy lub remontu instalacji wod.-kan, potwierdzone dokumentami świadczącymi o wykonaniu wskazanego zamówienia. W dodatkowej punktacji Wykonawca może otrzymać maksymalnie łącznie 10 pkt. Maksymalnie zakwalifikowany Wykonawca może otrzymać 14 pkt. 3. W przypadku, gdy w.w kwalifikacja nie wystarczy do wybrania 5 Wykonawców, zostanie przeprowadzona dodatkowa kwalifikacja, w oparciu o zsumowanie wartości zakwalifikowanych robót brutto z wykazu robót dla Wykonawców z równą ilością punktów. Zamawiający dokona sumowania wszystkich robót brutto potwierdzających wykonanie zamówienia dla Wykonawców z równą ilością punktów. O kwalifikacji do II etapu przetargu ograniczonego będzie decydować zsumowana wartość robót brutto od najwyższej do najniższej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wraz z zaproszeniem do składania oferty cenowej w II etapie załączy SIWZ, ktora będzie zawierała projekt umowy a w nim dopuszczalne zmiany zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wykonawcy w II etapie postępowania wraz z Zaproszeniem do złozenia oferty cenowej otrzymają SIWZ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Wnioski winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, w pok. nr 19(I p.), w dni pracy urzędu, w godz. 7:30 - 15:30..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.UNIA EUROPEJSKA: Zadanie współfinansowane w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013, Umowa Nr 00219 - 6921 - UM1400064.12. II. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE SKŁADANYCH DOKUMENTÓW: 1.Wszystkie dokumenty składane w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę-osoby uprawnione do podpisania wniosku z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dopuszcza się kopie dla dokumentów: Pełnomocnictwo, uprawnienia i zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego, aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji działalności gospodarczej, poświadczenia, referencje i inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie robót. Pozostałe dokumenty należy złożyć w oryginale. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6. Wniosek powinien zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w niniejszego wniosku. 7. Wniosek oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. 8. Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego. 9. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz zawierać odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnego co do treści i formy dokumentów. 10. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ lub mogących mieć wpływ na wynik niniejszego postępowania, stanowi podstawę do wykluczenia z postępowania. III.POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE OFERTY WSPÓLNEJ: zgodnie z art. 23 Prawa zamówień publicznych: (konsorcja,spółki cywilne). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 tej ustawy (każdy partner). Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. W przypadku Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1.Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, mają obowiązek udokumentować wspólnie spełnienie wymagań postawionych przez Zamawiającego, opisanych w niniejszym ogłoszeniu, poprzez załączenie ich do wniosku. 2.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wymagania zawarte w ogłoszeniu. 3.W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, oferta taka spełniać musi następujące wymagania: a. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: - łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), - oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). W każdym jednak przypadku w treści dokumentu (pełnomocnictwa) zaleca się wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i wskazać ich Pełnomocnika, b. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy oraz wykonanie umowy, c. we wniosku powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik, d. przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania), Wykonawcy składający ofertę wspólną, będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę zawierającą, co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi, e. sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: - dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: odpis z właściwego rejestru, oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia, itp. - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy, - dokumenty wspólne takie jak np.: wniosek, wykaz robót, wykaz osób, itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, - kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających wniosek-ofertę wspólny powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dotyczą składane dokumenty, f. wypełniając formularz wniosku, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. g. wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną. Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie musi wyznaczyć pełnomocnika do jej reprezentowania. Ustawowe zasady reprezentacji spółki cywilnej zezwalające każdemu wspólnikowi na jej reprezentowanie w takich granicach, w jakich jest uprawniony do prowadzenia jej spraw, nie spełniają bowiem wymogu z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zakłada on, że członków konsorcjum ubiegających się wspólnie o zamówienie reprezentować może nie każdy z jego uczestników, jak to ma miejsce w przypadku spółki cywilnej, lecz tylko jeden z nich. h. w przypadku spółki cywilnej art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie będzie miał zastosowania, jeżeli wniosek zostanie podpisana przez wszystkich wspólników, i. obligatoryjny wymóg zawierania umowy spółki cywilnej nie istnieje, jeżeli Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia są małżonkowie, którzy prowadzą przedsiębiorstwo stanowiące ich współwłasność łączną. W takim przypadku Zamawiający nie może także żądać od małżonków zawarcia przez nich umowy regulującej ich współpracę. 4.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. IV. POSTANOWIENIA W SPRAWIE DOKUMENTOW ZASTRZEŻONYCH: 1.Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego wniosek. 2.Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane we wniosku, wykonawca wydziela lub oznacza w wybrane przez siebie sposób. 3.Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy wniosków, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, za wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz za wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego wniosek. 4.Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, z późn. zm.) poprzez tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. V. POROZUMIEWANIE SIĘ Z WYKONAWCAMI: 1)Postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszym ogłoszeniu, prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej. 2)Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzone jest w języku polskim. 3)Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną. Fax: 089 539 27 60, e-mail: um -br.zp@wp.pl 4)Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. a. Zamawiający uzna za wystarczające potwierdzenie osoby odbierającej fax, podpisane i opieczętowane imienną i firmową pieczęcią, z podaniem daty wpływu pisma z adnotacja ile stron wpłynęło i że są czytelne oraz jakiego postępowania dotyczy (znak i nazwa postępowania). b. W przypadku uchylania się Wykonawcy od potwierdzenia odbioru oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji, zamawiający na potwierdzenie doręczenia, w celach dowodowych, posłuży się Raportem transmisji danych z fax-u. c. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane faksem lub drogą elektroniczną należy potwierdzać pisemnie. 5)Wybrany sposób przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji nie może ograniczać konkurencji; zawsze dopuszczalna jest forma pisemna, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. VI.WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Wniosek o dopuszczenie do udzialu w postępowaniu zostanie zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl niezwłocznie po zamieszczeniu ogloszenia o zamówieniu na Portalu UZP w BZP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.