eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z instalacją urządzeń mających na celu rozbudowę zintegrowanego systemu bezpieczeństwa tj. systemu sygnalizacji pożaru (SAP) i dźwiękowego systemu ostrzegania (DSO)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Kraków: Dostawa wraz z instalacją urządzeń mających na celu rozbudowę zintegrowanego systemu bezpieczeństwa tj. systemu sygnalizacji pożaru (SAP) i dźwiękowego systemu ostrzegania (DSO)
Numer ogłoszenia: 416064 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szpital spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z instalacją urządzeń mających na celu rozbudowę zintegrowanego systemu bezpieczeństwa tj. systemu sygnalizacji pożaru (SAP) i dźwiękowego systemu ostrzegania (DSO).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją urządzeń ( centrali - BOSCH FPA-5000 bez klawiatury) i osprzętu mającego na celu rozbudowę zintegrowanego systemu sygnalizacji pożaru (SAP) oraz dźwiękowego systemu ostrzegania (DSO) w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. 2. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o jedną platformę sprzętową w warstwie zarządzania informacjami, wspólny protokół wymiany danych umożliwiający pełne przekazywanie informacji pomiędzy podcentralami, w szczególności z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej specyfikacją. 3. Rozbudowa obejmuje segmenty B1 - poziom 3 , B2 - poziomy 3,4 i B3 - poziomy 3,4. System rozbudowany zostanie tak, aby stanowił jeden spójny system przez dołączenie nowych kompatybilnych urządzeń z istniejącymi oraz dał możliwość dalszej jego rozbudowy w dowolnym momencie, 4. Montaż systemu SAP i DSO należy wykonać zgodnie z projektem opracowanym przez firmę Projektowo - Wdrożeniową EL - TER z siedzibą w Krakowie, który przedstawiony został w: a) załączniku nr 8 do specyfikacji - instalacja DSO (segment B1, poziom 3 , segment B2 poziom 3, 4, segment B3 poziom 3, 4,), schemat blokowy DSO, a) załącznik nr 9 do specyfikacji - instalacja SAP (segment B1, poziom 3 , segment B2 poziom 3, 4, , segment B3 poziom 3, 4) scenariusz pożarowy, schemat połączeń central, schemat blokowy. 5. Kompleksowa dokumentacja wykonawcza będąca podstawą do wykonania niniejszego zamówienia dostępna jest w wersji papierowej w siedzibie Szpitala po uprzednim uzgodnieniu terminu. 6. Doboru odpowiednich urządzeń należy dokonać mając na uwadze istniejący system zainstalowany w pierwszych etapach, urządzenia muszą być w pełni kompatybilne z działającą centralą BOSCH FPA-5000 z modułami funkcyjnymi, urządzeniami obsługującymi dźwiękowy system ostrzegania: sterownik sieciowy BOSCH PRS-NCO-B, wzmacniacze podstawowe BOSCH PRS-xBxxx, wielokanałowy interfejs BOSCH PRS-16MCI, podstawowa stacja wywoławcza BOSCH LBB 4430/00. 7. Odwzorowaniem rozbudowanego systemu DSO i SAP będzie wizualizacja wszystkich elementów czynnych zabezpieczeń przeciwpożarowych widoczna na komputerowej stacji monitoringu zlokalizowanej w pomieszczeniu Centralnej Dyspozytorni na poziomie -1. ZAKRES PRAC OBEJMUJĄCYCH PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: 1. Prace montażowo - instalacyjne (dot. SAP i DSO) muszą obejmować swym zakresem: - Demontaż starego systemu SAP, - Budowa linii sygnałowych i monitorujących, - Montaż czujek i głośników, - Montaż przycisków ręcznego ostrzegania, - Montaż modułów kontrolno - sterujących, - Montaż okablowania usieciowiającego, - Modyfikację istniejącej wizualizacji o kolejne zainstalowane elementy, (zgodnie z zawartym porozumieniem firmą UNIMA 2000) - Wykonanie pomiarów zrozumiałości mowy, - Wykonanie pomiarów elektrycznych, - Podłączenie nowego obszaru do centrali (zgodnie z zawartym porozumieniem firmą UNIMA 2000) - Próby, testy i rozruch POZOSTAŁE INFORMACJE: Wykonawca w ramach przygotowania oferty zobowiązany jest uwzględnić poniższe informacje: Budynek Szpitala zaliczony do kategorii ZL II (szpital) W zgodnie z obowiązującymi przepisami spełniać winien wymagania klasy B odporności pożarowej, a poszczególne elementy powinny spełniać właściwe wymagania w zakresie odporności ogniowej. Szpital oświadcza, że dnia 2 lipca 2014, zawarł Porozumienie z firmą UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A. z siedzibą w Krakowie (31 - 866), ul. Skarżyńskiego 14 (dalej jako UNIMA 2000) porozumienie, którego celem jest - zapewnienie aby realizowane prace z zakresu SAP (System Sygnalizacji Pożaru), DSO (Dźwiękowy System Ostrzegawczy) i Wizualizacji były spójne z rozwiązaniami istniejącymi w Szpitalu. W związku z powyższym, Wykonawca projektów i/lub prac z zakresu SAP, DSO i Wizualizacji, zobowiązany jest - przed przystąpieniem do realizacji ww. - do uzgodnienia projektów z firmą UNIMA 2000. Uzgodnienie będzie obejmowało sprawdzenie poprawności projektu pod względem zgodności zastosowanych elementów z instalacjami istniejącymi w Szpitalu oraz możliwościami technicznymi ich podłączenia się do istniejących systemów. Wymienione uzgodnienia powinny odbyć się w terminie 5 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do uzgodnień. Wykonawca zobowiązuje się zapłacić firmie UNIMA 2000 ryczałtowe wynagrodzenie w kwocie 3.000 zł netto (+ podatek VAT) za czynności, o których mowa powyżej tj. za wykonanie kompleksowej usługi, na którą składają się - konsultacje (uzgodnienia) i zatwierdzenie projektu systemu SAP, konsultacje (uzgodnienia) i zatwierdzenie projektu systemu DSO, podłączenie nowego obszaru do systemu SAP, konfiguracja, sprawdzenie i uruchomienie systemu oraz wizualizacja, podłączenie nowego obszaru do systemu DSO, konfiguracja, sprawdzenie i uruchomienie systemu, pomiary akustyczne, wizualizację w systemie SAP. Wymienione wynagrodzenie, o którym mowa powyżej, nie obejmuje rozbudowy central SAP i DSO ani licencji. Podstawą do wystawienia przez firmę UNIMA 2000 faktury dla Wykonawcy, będzie wykonanie usługi, o której mowa powyżej, potwierdzone protokołem odbioru, sporządzonym przez Szpital. Faktura płatna będzie przez Wykonawcę, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Jeżeli termin płatności przypada na dzień wolny od pracy (sobota, niedziela, święta), płatność zostanie dokonana w pierwszym dniu roboczym następującym po tym dniu. Montaż i spięcie nowej centrali BOSCH FPA-5000 bez klawiatury należy wykonać z obecnym systemem w porozumieniu z firmą UNIMA 2000 Na etapie podłączania (i uruchamiania) nowych obszarów, Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnej współpracy z firmą UNIMA 2000, szczególnie w celu eliminacji ewentualnych uszkodzeń lub błędów. Wykonawca zobowiązuje się ponadto, że każdy projekt, przed skierowaniem do realizacji, zostanie dodatkowo uzgodniony, na koszt Wykonawcy, przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń p. poż.. Z uwagi na konieczność zachowania pełnej funkcjonalności działania systemu, Wykonawca zobowiązuje się do zastosowanie urządzeń marki Bosch (lub innych w pełni zgodnych) zarówno dla SAP jak i DSO, z zastrzeżeniem, że urządzenia w pełni zgodne (z urządzeniami marki Bosch) będą zastosowane na ryzyko Wykonawcy. W przypadku realizacji rozbudowy systemów zgodnie z niniejszymi postanowieniami, firma UNIMA 2000 ponosi odpowiedzialność za spójne i poprawne działanie ww. systemów. Wykonawca poszczególnych nowych obszarów ponosi odpowiedzialność w ramach rękojmi i gwarancji, za dostarczone materiały i urządzenia oraz prawidłowość montażu. Nadzór nad pracami (ww. zakres) będzie pełnił inspektor nadzoru wskazany przez Szpital. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić wszystkie prace montażowo - instalacyjne tak, by nie uszkodzić istniejącej infrastruktury. W przypadku uszkodzenia zobowiązany jest na własny koszt przywrócić stan pierwotny. Zamawiający dopuszcza wykonanie części prac przez Podwykonawców zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 6 - wzór umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Oferty nie posiadające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w celu zapoznania się z ich stanem faktycznym. Wyznaczeni przedstawiciele Szpitala po uzgodnieniu terminu, umożliwią Wykonawcy udział w wizji lokalnej. Wykonawca, który nie przystąpił do wizji lokalnej ponosi pełną odpowiedzialność za przygotowanie oferty. WARUNKI DODATKOWE: a) okres gwarancji: - przedmiotu zamówienia w zakresie dostarczonych urządzeń wraz z uruchomieniem centrali systemu sygnalizacji pożaru (SAP); centrali dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) oraz na wykonane prace instalacyjne nie krótszy niż 36 miesięcy od daty uruchomienia systemu. b) wymagania dotyczące serwisu : - czas podjęcia naprawy przez serwis - nie dłużej niż 24 godziny, od chwili zgłoszenia tel. lub faksem, lub email; - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia maksymalnie do 3 dni kalendarzowych - czas usunięcia zgłoszonych usterek i wykonania napraw w przypadku kiedy usunięcie usterki i wykonanie naprawy będzie wymagało importu części zamiennych lub podzespołów, maksymalnie do 7 dni kalendarzowych, licząc od chwili przyjęcia zgłoszenia - dostępność części zamiennych po ustaniu produkcji zaoferowanego modelu - minimum 7 lat, - zapewnienie, w siedzibie Zamawiającego, szkolenia pracownikom bezpośredniego użytkownika (około 10 osób) w czasie zapewniającym prawidłową i bezpieczną obsługę systemu, zakończone wydaniem świadectwa uczestnictwa; Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w oparciu o: a) udostępnioną przez Zamawiającego projektową dokumentacją wykonawczą. b) wyjaśnienia, uzupełnienia, odpowiedzi Zamawiającego udzielone na etapie postępowania przetargowego, c) ofertą Wykonawcy, d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów z zakresu ochrony środowiska, e) wymaganiami wynikającymi z Polskich Norm i aprobat technicznych; f) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, ustalonymi zwyczajami w tym zakresie oraz wskazówkami Zamawiającego. g) z zastosowaniem materiałów, maszyn i urządzeń własnych, h) z materiałów, których jakość winna odpowiadać warunkom określonym w dokumentacji projektowej, przepisach w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. nr 92 poz. 881) oraz w innych aktualnie obowiązujących przepisach prawa. i) Po wykonaniu prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu komplet świadectw jakości oraz kart gwarancyjnych materiałów, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności technicznej oraz badania ogniowe wraz ze wskazaniem producentów i dostawców. j) Wszelkie odstępstwa Wykonawcy od zakresu projektu wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. k) Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego informowania właściwego przedstawiciela ze strony Szpitala o terminie odbioru robót. Odbiór realizacji przedmiotu zamówienia: 1.Przewiduje się następujące rodzaje odbiorów robót: - prac zanikających i ulegających zakryciu - odbiór końcowy przedmiotu umowy, - odbiór ostateczny dokonywany przed upływem okresu gwarancji. 2.Odbiorów dokonuje przedstawiciel Szpitala - Zamawiającego na podstawie zgłoszenia Wykonawcy do gotowości do odbioru przedmiotu Umowy. Gotowość do odbioru musi być dokonana na piśmie przez Kierownika ze strony Wykonawcy potwierdzonego przez przedstawiciela Szpitala. Przedstawiciel Zamawiającego dokona odbioru w terminie do trzech dni roboczych od daty otrzymania powiadomienia o gotowości do odbioru w sposób opisany powyżej. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pomiary zrozumiałości mowy przy przekazaniu Zamawiającemu systemu do eksploatacji. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że nagrana częstotliwość jest w trzech różnych pasmach. Wymaga się aby dane powyższych pomiarów stanowiły załącznik dokumentacji powykonawczej. 4. Dalsze wymogi dot. odbiorów końcowych oraz odpowiedzialność za wady zostały szczegółowo opisane w projekcie umowy. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek przygotowania i dostarczenia Zamawiającemu w dacie rozpoczęcia czynności odbioru przedmiotu umowy, wszystkich wymaganych prawem oraz przez Zamawiającego dokumentów m.in. takich jak: świadectwa materiałów, atesty, certyfikaty, karty gwarancyjne producenta, zaświadczenia właściwych jednostek i organów (jeśli są wymagane); protokoły odbiorów technicznych, oświadczenia kierownika Wykonawcy o zakończeniu robót stanowiących przedmiot umowy, deklarację zgodności CE producenta..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 500,00 zł (słownie: spięć tysięcy pięćset złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): Bank Zachodni WBK S.A. XXVII O KRAKÓW NR : 44 1500 1979 1219 7002 3173 0000 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać:Wadium - przetarg pn. Dostawa wraz z instalacją urządzeń mających na celu rozbudowę zintegrowanego systemu bezpieczeństwa tj. systemu sygnalizacji pożaru (SAP) i dźwiękowego systemu ostrzegania (DSO) - numer sprawy 396ZP2014.W pozostałych przypadkach (pkt.3b, c, d) wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na numer i nazwę sprawy, której wadium dotyczy. 8. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości, dopuszczonej formie, w określonym terminie i na wymagany okres, zostanie wykluczony a jego ofertę Zamawiający uzna za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punktów 10 i 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez zamawiającego 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Dokładnie należy podać w ofercie sposób w jaki Zamawiający ma zwrócić wniesione wadium tj. adres banku, numer konta itd. !!! (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania -załącznik nr 3 do specyfikacji;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia -załącznik nr 3 do specyfikacji, b) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych: co najmniej dwóch dostaw i montażu zintegrowanego systemu bezpieczeństwa (systemu DSO i SAP wraz z wizualizacją) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamówienia o łącznej wartości (brutto )co najmniej 200 000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te zamówienia zostały wykonane należycie (liczba dokumentów odpowiednia do liczby wykonanych usług wykazanych w ofercie) - według załącznika nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do oferty każdy z Wykonawców musi dołączyć: a) Oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym zdolnym do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do oferty każdy z Wykonawców musi dołączyć: a) Oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji, b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie pracami instalacyjnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 7 do specyfikacji Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia osób wykazanych w załączniku nr 7.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • do oferty każdy z Wykonawców musi dołączyć: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 specyfikacji,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta ma zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji) b) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt VIII specyfikacji), c) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale IX pkt 8b specyfikacji, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie e) pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, f) potwierdzenie wpłaty wadium g) wypełnione i podpisane załączniki Nr 1, 2, 3, 4, 5, 7 do specyfikacji. h) deklaracje zgodności CE oraz CNBOP - PIB dla wszystkich potencjalnie zainstalowanych urządzeń, w tym w szczególności centrali SAP, szafy DSO wraz z niezbędnym osprzętem, elementów detekcyjnych .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 10
  • 3 - termin realizacji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego; termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas trwania tych okoliczności, jednak nie dłużej niż do dnia 12.01.2015r. ; 2) wystąpienia niezależnych od stron umowy zmian dotyczących osób kluczowych dla realizacji umowy. Zmiana tych osób musi być uzgodniona przez Zamawiającego, kwalifikacje i oświadczenia wskazanych osób muszą być, co najmniej takie same, jakie były wymagane na etapie postępowania o zamówienie publiczne, 3) wystąpienia okoliczności zmiany podwykonawcy dla części zamówienia, którą wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, 4) w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpi konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych w umowie, 5) Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrydygier.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć na dzienniku podawczym Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera pokój nr 238 lub przesłać pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi w Szpitalu Specjalistycznym im. Ludwika Rydygiera, 31-826 Kraków, os. Złotej Jesieni 1 w dniu 29.12.2014 r. o godzinie 10.30 w sali numer 15 b..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.