eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług stałej konserwacji i napraw urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG w Mazowieckim Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawyZP/21/14).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Warszawa: Świadczenie usług stałej konserwacji i napraw urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG w Mazowieckim Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/21/14).
Numer ogłoszenia: 416042 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. , ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 55 69 400, faks 22 55 69 403.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcs-przychodnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot leczniczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałej konserwacji i napraw urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG w Mazowieckim Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/21/14)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług stałej konserwacji i napraw urządzeń stomatologicznych, protetycznych, medycznych i RTG oraz wykonanie testów specjalistycznych urządzeń RTG w Mazowieckim Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie w rodzajach i zakresie określonym w SIWZ - Część 1 - Stała konserwacja i naprawa urządzeń stomatologicznych; Część 2 - Stała konserwacja i naprawa urządzeń protetycznych; Część 3- Stała konserwacja i naprawa urządzeń medycznych; Część 4 - Stała konserwacja i naprawa urządzeń RTG w ciemni; Część 5 - Stała konserwacja i naprawa urządzeń RTG.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy składający oferty nie są zobowiązani do wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie, iż wszelkie usługi objęte umową, przez cały okres jej realizacji, będą realizowane przez osoby posiadające udokumentowane kwalifikacje i uprawnienia do ich wykonywania oraz przeszkolone w zakresie eksploatacji urządzeń.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony na podstawie przepisów art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku niektórych przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT - cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto; 4) zmiana terminu realizacji Umowy, wynikająca z przyczyn, których nie dało się przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiana która jest uzasadniona potrzebami Zamawiającego, 5) zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i naprawie objętych przedmiotem umowy w wyniku zmniejszenia bądź zwiększenia ich ilości wynikających z zakresu działalności Zamawiającego. Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany Umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. 2. Wynagrodzenie będzie ulegało zmianie proporcjonalnie do zwiększenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy. Zamawiający przekaże informację Wykonawcy w sprawie zmniejszenia bądź zwiększenia ilości urządzeń podlegających konserwacji i naprawie objętych przedmiotem umowy na 7 dni roboczych przed przewidywanym zmniejszeniem lub zwiększeniem . 3. Zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i naprawie objętych przedmiotem umowy ustalają strony w formie pisemnej na wniosek Zamawiającego. 4. Strony ustalają, że w trakcie realizacji Umowy nie są wymagane zmiany w formie pisemnego aneksu w następujących sytuacjach: 1) obniżenia ceny przedmiotu umowy lub cen jednostkowych poszczególnych prac przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego; 2) dokonania zmian w danych teleadresowych Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcs-przychodnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:30, miejsce: Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o. ul. Nowy Zjazd 1 00 - 301 Warszawa Sekretariat (III piętro, pokój nr 321).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ STOMATOLOGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ STOMATOLOGICZNYCH w terminach i ilościach określonych w SIWZ w załączniku Nr 3.1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka za jedną rbh naprawy pozakonserwacyjnej - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ PROTETYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ PROTETYCZNYCH w terminach i iw terminach i ilościach określonych w SIWZ w załączniku Nr 3.2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka za jedną rbh naprawy pozakonserwacyjnej - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH w terminach i ilościach określonych w SIWZ w załączniku Nr 3.3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Stawka za jedną rbh naprawy pozakonserwacyjnej - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ RTG W CIEMNI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ RTG W CIEMNI w terminach i ilościach określonych w SIWZ w załączniku Nr 3.4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Stawka za jedną rbh naprawy pozakonserwacyjnej - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STAŁA KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZEŃ RTG w terminach i ilościach określonych w SIWZ załącznik Nr 3.5..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.12.00-4, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Stawka za jedną rbh naprawy pozakonserwacyjnej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.