eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Kielce: Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach
Numer ogłoszenia: 415816 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego , ul. Langiewicza 2, 25-381 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 361 58 17, faks (041) 361 58 17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chok.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. Władysława Buszkowskiego w Kielcach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ubezpieczenia w zakresie: Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie dobrowolne odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności pozamedycznej dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im Władysława Buszkowskiego w Kielcach. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania /części/, szczegółowo opisane w załączniku nr1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Ubezpieczenie dotyczy każdej lokalizacji w której Ubezpieczający prowadzi działalność lub będzie prowadził. 4.Ubezpieczenie będzie obsługiwane i zawierane za pośrednictwem Brokera Ubezpieczeniowego na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 5.Odszkodowanie będzie wypłacane z podatkiem VAT (nie dotyczy szkód z OC) pod warunkiem, że suma ubezpieczenia zgłoszonego mienia zawiera ww. podatek, a Ubezpieczony nie ma możliwości odliczenia tego podatku. 6.Dopuszcza się zakres wyłączeń obowiązujących w każdym OWU. 8.Zamawiający zobowiązuje Wykonawców do zdobycia informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty- okoliczności nieznane Wykonawcy, o które nie zapytał przed zawarciem umowy ubezpieczenia uznaje się za nieistotne. 9.Klauzule rozszerzające zakres ubezpieczenia 1) Klauzula reprezentantów - z zachowaniem pozostałych, niezmienionych niniejszą klauzulą, postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia strony uzgodniły, że Zakład Ubezpieczeń nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa wyłącznie reprezentantów ubezpieczającego. Dla celów niniejszej umowy za reprezentantów ubezpieczającego uważa się osoby lub organ wieloosobowy (Zarząd, Dyrekcje), które zgodnie z obowiązującymi przepisami lub statutem uprawnione są do zarządzania ubezpieczoną jednostką. Za szkody powstałe z winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa osób nie będących reprezentantami ubezpieczonego zakład ubezpieczeń ponosi pełną odpowiedzialność. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna 2) Klauzula przepięcia Z zachowaniem pozostałych nie zmienionych niniejszą klauzulą postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia oraz pod warunkiem opłacenia przez Ubezpieczającego dodatkowej składki ustala się, że ochrona ubezpieczeniowa rozszerzona zostaje o szkody powstałe bezpośrednio jak również pośrednio wskutek wyładowania atmosferycznego, w szczególności spowodowane indukcją prądu elektrycznego oraz na skutek przepięcia lub wzbudzania się niszczących sił elektromagnetycznych, a także w wyniku uderzenia pioruna w urządzeniach i instalacjach elektrycznych lub sieciach energetycznych (elektroenergetycznych) lub elektronicznych. Ochrona ubezpieczeniowa obejmuje również przepięcia powstałe w wyniku przyczyn niezwiązanych z wyładowaniami atmosferycznymi . Limit sumy ubezpieczenia: 500.000,- zł. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna 3) Klauzula przewłaszczenia mienia - ochrona ubezpieczeniowa zostaje zachowana mimo przeniesienia własności ubezpieczonego mienia między jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, lokalizacjami jednostek lub przeniesienia własności ubezpieczonego mienia na nowo powołane jednostki Zamawiającego oraz w przypadku przeniesienia własności mienia na bank, zakład ubezpieczeń lub inny podmiot - jako zabezpieczenie wierzytelności. Pod warunkiem, że nowe jednostki prowadzą analogiczny profil działalności jak zamawiający, a stan i rodzaj posiadanych zabezpieczeń przeciwpożarowych nie uległ zmianie. Powyższe postanowienie nie zwalnia Ubezpieczającego lub jego przedstawiciela od obowiązku zgłaszania Zakładowi Ubezpieczeń zmian okoliczności, o które Zakład Ubezpieczeń zapytywał w formularzu oferty albo przed zawarciem umowy w innych pismach, zgodnie z art. 815 kodeksu cywilnego. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych żywiołów. Klauzula obligatoryjna 4) Klauzula płatności rat - w przypadku wypłaty odszkodowania, Zakład Ubezpieczeń nie jest uprawniony do potrącenia z kwoty odszkodowania rat jeszcze nie wymagalnych; jeżeli zapłata należnej Zakładowi Ubezpieczeniowemu składki dokonywana jest w formie przelewu bankowego lub przekazu pocztowego, za datę opłacenia składki uważa się dzień złożenia w banku lub urzędzie pocztowym zlecenia płatniczego na rachunek Zakładu Ubezpieczeń, pod warunkiem, że na rachunku ubezpieczającego znajduje się odpowiednia ilość wolnych środków finansowych. Nie dotyczy ubezpieczenia OC. Klauzula obligatoryjna 5) Klauzula rozstrzygania sporów - spory wynikające z umów ubezpieczenia rozpatrują sądy właściwe dla siedziby Zamawiającego. Dotyczy wszystkich ryzyk. Klauzula obligatoryjna. 6) Klauzula automatycznego pokrycia nowych inwestycji - Z zachowaniem pozostałych nie zmienionych niniejszą klauzulą postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień umowy ubezpieczenia ustala się, że: - nowe inwestycje zostają z chwilą ich wpisu do rejestru środków trwałych (przejścia ryzyka na ubezpieczonego), automatycznie objęte ochroną ubezpieczeniową w zakresie i na zasadach określonych w umowie ubezpieczenia. Przy czym za nową inwestycję uważa się środki trwałe oraz pozostałe wyposażenie wliczone jednorazowo do kosztów operacyjnych (nie ujmowane w ewidencji środków trwałych), mogące stanowić przedmiot ubezpieczenia stosownie do zapisów umowy ubezpieczenia. - zgłaszanie do ubezpieczenia inwestycji, o których mowa powyżej, będzie się odbywało w następujący sposób: Do dnia 10 miesiąca następującego po każdym kwartalnym okresie ubezpieczenia tj. do 10.04.2015 r. ubezpieczający poinformuje ubezpieczyciela o inwestycjach zrealizowanych i zarejestrowanych w okresie minionego kwartału. - składka za każdą nową inwestycję zgłaszaną do ubezpieczenia będzie naliczana od dnia, w którym nowa inwestycja została wpisana do rejestru środków trwałych i będzie płatna w terminie do końca miesiąca następującego po każdym minionym kwartale. - limit odpowiedzialności w okresie ubezpieczenia dla wszystkich nowych inwestycji objętych ochroną ubezpieczeniową zgodnie z postanowieniami niniejszej klauzuli wynosi 20%.Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna. 7) Klauzula Leeway - klauzula ograniczenia proporcji Z zachowaniem pozostałych nie zmienionych niniejszą klauzulą postanowień ogólnych warunków ubezpieczenia i innych postanowień umowy ubezpieczenia ustala się, że wyłącza się z umowy ubezpieczenia zasadę stosowania proporcjonalnej redukcji odszkodowania w przypadku, gdy różnica miedzy sumą ubezpieczenia zadeklarowaną w dokumencie ubezpieczenia dla poszczególnego składnika mienia, a odtworzeniową wartością tego mienia na dzień szkody wynosi nie więcej niż 20%. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna. 8) Klauzula przekształceniowa - w związku z możliwymi przekształceniami prawnymi SPZOZ-ów (w tym również przekształceniami w spółkę prawa handlowego) oraz w przypadku wykupienia Ubezpieczonego przez inny podmiot lub połączenia z innym podmiotem, nowy właściciel lub nowopowstały podmiot wchodzi we wszystkie prawa i obowiązki wynikające z niniejszej umowy ubezpieczenia. Pod warunkiem, że nowy podmiot prowadzi analogiczny profil działalności jak zamawiający, a stan i rodzaj posiadanych zabezpieczeń przeciwpożarowych nie uległ zmianie. Powyższe postanowienie nie zwalnia Ubezpieczającego lub jego przedstawiciela od obowiązku zgłaszania Zakładowi Ubezpieczeń zmian okoliczności, o które Zakład Ubezpieczeń zapytywał w formularzu oferty albo przed zawarciem umowy w innych pismach, zgodnie z art. 815 kodeksu cywilnego. Strony zastrzegają sobie prawo do wypowiedzenia umowy za 30-dniowym okresem wypowiedzenia, w terminie 2 miesięcy od daty zmiany stosunków własności i po rozliczeniu składki zgodnie z zasadą pro rata temporis za okres udzielonej ochrony ubezpieczeniowej. Nie dotyczy ubezpieczenia OC. Klauzula obligatoryjna 9) Klauzula likwidacyjna dotycząca środków trwałych: Odszkodowanie wypłacane będzie zgodnie z podstawą szacowania wartości mienia określoną w polisie (odtworzeniowa lub księgowa brutto), w pełnej wysokości, bez względu na wartość zużycia technicznego mienia, umorzenia księgowego i bez redukcji odszkodowania. Oznacza to, że stopień zużycia technicznego, umorzenia księgowego nie jest brany pod uwagę przy wypłacie odszkodowania, z zastrzeżeniem odbudowy lub naprawy zniszczonego mienia bez nieuzasadnionej zwłoki. W przypadku braku odbudowy lub naprawy zniszczonego mienia odszkodowanie wypłacone będzie wg wartości rzeczywistej. Klauzula obligatoryjna 10)Klauzula wypłaty kwoty bezspornej odszkodowania - Zakład Ubezpieczeń w przypadku potwierdzenia swojej odpowiedzialności za powstałą szkodę, wypłaca bezsporną kwotę w formie zaliczki w ciągu 21 dni roboczych od zawiadomienia o szkodzie. Nie dotyczy ubezpieczenia OC. Klauzula obligatoryjna 11)Klauzula automatycznego wyrównania sum ubezpieczenia - suma ubezpieczenia zostaje automatycznie przywrócona po wypłacie jakiegokolwiek odszkodowania wynikającego z zakresu ubezpieczenia bez naliczania dodatkowej składki. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Dotyczy ubezpieczenia w systemie sum stałych. Klauzula obligatoryjna 12) Klauzula wypłaty odszkodowania - Zakład Ubezpieczeń obowiązany jest do wypłaty odszkodowania w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia szkody. Ubezpieczający przesyła w celu likwidacji szkody dokumenty, których rodzaj określi Zakład Ubezpieczeń najpóźniej w terminie 7 dni od dnia przyjęcia zawiadomienia o szkodzie. Jeżeli w terminie 30 dni od otrzymania zgłoszenia szkody wyjaśnienie okoliczności koniecznych do ustalenia odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń albo wysokości odszkodowania okazało się niemożliwe odszkodowanie wypłaca się w terminie 14 dni od wyjaśnienia tych okoliczności, jednakże bezsporną część odszkodowania Zakład Ubezpieczeń wypłaca w terminie 30 dni od daty otrzymania zgłoszenia szkody. W przypadkach, gdy do likwidacji szkody niezbędne będą dodatkowe dokumenty, Zakład Ubezpieczeń poinformuje o tym Ubezpieczającego w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania niewystarczających wg jego oceny dokumentów. W przypadku gdyby dodatkowe dokumenty okazały się niewystarczające Zakład Ubezpieczeń może w terminie 7 dni roboczych od momentu ich nadesłania zwrócić się ostatni raz o ich uzupełnienie. Nie dotyczy ubezpieczenia OC. Klauzula obligatoryjna 13) Klauzula szybkiej likwidacji szkód (sprzęt elektroniczny i medyczny) - w przypadku szkody w sprzęcie elektronicznym i medycznym, którego szybkie przywrócenie do pracy jest konieczne dla normalnego funkcjonowania jednostki ubezpieczający Ubezpieczyciela może przystąpić natychmiast do samodzielnej (bądź zleconej) likwidacji sporządzając stosowny protokół opisujący przyczynę zdarzenia, rozmiary szkody, sposób naprawy oraz wyliczenie wartości szkody; protokół (faktura za naprawę) będzie podstawą do wyliczenia odszkodowania przez Ubezpieczyciela. W przypadku szkody w sprzęcie elektronicznym i medycznym, którego przywrócenie do pracy nie jest konieczne dla normalnego funkcjonowania zakładu, ubezpieczający po zgłoszeniu szkody może przystąpić do samodzielnej likwidacji szkody na powyższych zasadach jedynie w przypadku, gdy Ubezpieczyciel nie dokona oględzin przedmiotu szkody w ciągu 2 dni od daty otrzymania zgłoszenia szkody. Dotyczy ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna 14) Klauzula zgłaszania szkód - zawiadomienie Zakładu Ubezpieczeń o szkodzie winno nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7 dni od daty powstania szkody lub uzyskania o niej wiadomości. Niedotrzymanie terminu zgłoszenia szkody nie będzie przyczyną zmniejszenia wypłaty odszkodowania lub odmowy wypłaty odszkodowania pod warunkiem, że niedotrzymanie terminu zgłoszenia szkody nie miało wpływu na ustalenie przyczyny i skutków szkody. Nie dotyczy ubezpieczenia OC. Klauzula obligatoryjna 15) Klauzula zrzeczenia się prawa do regresu - regres ubezpieczeniowy jaki przysługuje Ubezpieczycielowi po wypłacie odszkodowania na podstawie art. 828 k. c. nie ma zastosowania gdy sprawcą szkody jest pracownik lub osoba świadcząca na rzecz Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego pracę na podstawie umowy cywilnoprawnej, z wyjątkiem osób, które zawarły umowy cywilnoprawne jako przedsiębiorcy. Niniejsza klauzula nie dotyczy szkód spowodowanych przez te osoby umyślnie. Nie dotyczy ubezpieczenia OC. Klauzula obligatoryjna 16) Klauzula usunięcia pozostałości po szkodzie - Ubezpieczyciel zwróci konieczne i uzasadnione koszty poniesione przez ubezpieczającego w związku z powstałą szkodą rzeczową, w celu usunięcia z ubezpieczonej posesji, pozostałości po zniszczonym ubezpieczonym mieniu do 1.000.000,- zł. Powyższy limit podwyższa sumę ubezpieczenia i jest niezależny (dodatkowy) od postanowień OWU w tym zakresie. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna 17) Klauzula składowania - w przypadku szkód powstałych w skutek zalania mienia Zakład Ubezpieczeń ponosi odpowiedzialność za mienie składowane na podłodze, na podestach o wys. min. 10 cm. Odpowiedzialność w powyższym zakresie dotyczy również mienia znajdującego się w pomieszczeniach położonych poniżej poziomu gruntu. Klauzula ma zastosowanie wyłącznie w stosunku do mienia, którego składowanie na podłodze było uzasadnione z uwagi na jego specyfikę lub właściwości. Dotyczy ryzyk od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna 18) Klauzula ochrony mienia nie przygotowanego do pracy - Ochrona ubezpieczeniowa zostaje zachowana, mimo, że ubezpieczający nie przystosował środka trwałego lub sprzętu elektronicznego do pracy (np. sprzęt nie został rozpakowany) oraz w sytuacji przenoszenia środka trwałego lub sprzętu elektronicznego z jednego miejsca na inne w obrębie miejsca ubezpieczenia. Ochroną objęty jest również sprzęt, który przez dłuższy okres znajduje się w lokalizacji objętej ochroną, jednak nie jest eksploatowany (np. w okresie urlopowym). Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna 19) Klauzula katastrofy budowlanej Ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody powstałe w ubezpieczonym mieniu wskutek niezamierzonego, gwałtownego zniszczenia obiektu budowlanego lub jego części, w rozumieniu Prawa budowlanego. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Limit odpowiedzialności 1.000.000,- zł. Klauzula obligatoryjna 20) Klauzula osuszania, odgrzybiania i odtworzenia dokumentacji szpitalnej Z zachowaniem pozostałych, nie zmienionych niniejszą klauzulą postanowień umowy ubezpieczenia określonych we wniosku o ubezpieczenie oraz ogólnych warunków ubezpieczenia, uzgadnia się co następuje: Zakład ubezpieczeń pokryje w ramach sumy ubezpieczenia do wysokości 50.000,00 zł wszelkie koszty związane z osuszaniem, odgrzybianiem, dezynfekcją i odtworzeniem wszelkiej dokumentacji szpitalnej uszkodzonej lub zniszczonej w związku ze zrealizowaniem się zdarzenia szkodowego takiego jak pożar, uderzenie pioruna, wybuch, upadek statku powietrznego, zalanie, pękanie rur. Dotyczy ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych. Klauzula obligatoryjna 11. Płatność: zadanie nr 1- płatne w ratach, zadanie nr 2- płatne w ratach. 12. Założenia do poszczególnych rodzajów ubezpieczeń: Zakres opisany w załączniku zadanie nr: 1, 2 jest zakresem minimalnym. Jeżeli w ogólnych warunkach ubezpieczeń znajdują się dodatkowe uregulowania, z których wynika, że zakres ubezpieczeń jest szerszy lub zapisy są korzystniejsze dla Zamawiającego, od proponowanych to automatycznie zostają one włączone do ochrony ubezpieczeniowej..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 25 % zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym. Do okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające należą wszelkie zmiany leżące po stronie Zamawiającego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia. Warunek niniejszy będzie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży zezwolenie Ministra Finansów lub inny dokument potwierdzający uprawnienie Wykonawcy do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na terenie Polski tj. prowadzi działalność zgodnie z Ustawą o działalności ubezpieczeniowej (t. j. 16.12.2009 Dz. U. 2010, Nr 11 poz.66). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji jednej usługi przedmiotu zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: Część nr Wartość brutto zł(PLN) 1 10.000,00 2 150.000,00 Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem usług(sporządzonym wg załącznika do SIWZ). Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty dokumentach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: - podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt1-4, - oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca złoży: - podpisane oświadczenie z art. 22 ust.1 pkt1-4, - oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. a) posiadają na ostatni dzień bilansowy wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie co najmniej 100%, b) posiadają na ostatni dzień bilansowy wskaźnik pokrycia rezerw techniczno - ubezpieczeniowych aktywami, na poziomie co najmniej 100%, c) na dzień składania ofert Wykonawca nie znajduje się w trakcie realizacji planu przywrócenia prawidłowych stosunków finansowych lub krótkoterminowego planu wypłacalności lub nie ma ustanowionego zarządu komisarycznego (w rozumieniu ustawy o działalności ubezpieczeniowej t. j. 16.12.2009 Dz. U. 2010, Nr 11 poz.66). Wykonawca złoży oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej o posiadaniu na ostatni dzień bilansowy wskaźnika pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi na poziomie co najmniej 100% oraz posiadaniu na ostatni dzień bilansowy wskaźnika pokrycia rezerw techniczno -ubezpieczeniowych aktywami na poziomie co najmniej 100% (załącznik do specyfikacji) Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych do oferty oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    1)Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji jednej usługi przedmiotu zamówienia (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: Część nr Wartość brutto zł(PLN) 1 10.000,00 2 150.000,00 Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem usług(sporządzonym wg załącznika do SIWZ);
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Inne niezbędne dokumenty, jakie muszą złożyć w ofercie Wykonawcy: a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr1 do niniejszej specyfikacji, wypełniona tabela dot. przedmiotu zamówienia-Pakiet nr1, Pakiet nr2, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr2 do specyfikacji. c) Oświadczenie w sprawie podwykonawców- zawarte w treści druku oferta /zaznaczyć/, d) Oświadczenie w trybie art.44 ustawy - zawarte w treści druku oferta, e) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, f) zobowiązanie podmiotów wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, Dokumentem potwierdzającym spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia musi być: oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (załącznik do specyfikacji) W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien złożyć: a) oryginał wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego Załączniki nr1-Pakiet do SIWZ); b) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania wymienione w załączniku nr1 do specyfikacji, jest zgodny z obowiązującymi przepisami prawa; c) Zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zawartymi w załączniku nr1- pakiet /część/. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku przedsiębiorcy, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze (lub np. w ewidencji działalności gospodarczej). Do oferty należy dołączyć dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę/y do tego nie upoważnioną/e będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust.1 pkt 8 ustawy. 21. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informacja, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej-(sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej SIWZ). 22. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone w oryginale albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, art. 96 ust.1 Prawo o notariacie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/ spółki cywilne): a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. b) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów. c) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/ upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty. d) Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w rozdziale VI, ust.8 pkt: b); ust.13; ust.9 pkt: a), b), c), d), e), f), g), h) dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. e) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Ilość rat płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zadanie nr2 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy(Ubezpieczyciela), chyba, że Zamawiający (Ubezpieczający) przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany: w zakresie nazwy usługi przy zachowaniu jej parametrów, w zakresie przedmiotowym -usługa zamienna, w sytuacji gdy wprowadzona zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę usługa zmodyfikowana-udoskonalona, osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków, zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia, zmiana przepisów prawa, w przypadku przekształceń własnościowych w wyniku których powstanie nowy podmiot ), ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia związanego z zaniechaniem wykonania części usługi, Obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 4, zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej, zmiany numeru konta o którym mowa w § 4 umowy, zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, zmiany podwykonawców, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi. Zmiany organizacyjne / strukturalne / własnościowe formy prawnej / przekształcenia po stronie Zamawiającego, w szczególności związane z przekształceniem, o którym mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U.2013.217 j. t.) oraz innych stosowanych przepisach. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności jego postanowień. Zadanie nr1 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy(Ubezpieczyciela), chyba, że Zamawiający (Ubezpieczający) przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany: w zakresie nazwy usługi przy zachowaniu jej parametrów, w zakresie przedmiotowym -usługa zamienna, w sytuacji gdy wprowadzona zostanie do sprzedaży przez wykonawcę usługa zmodyfikowana-udoskonalona, osób przedstawionych w ofercie przetargowej do realizacji umowy, jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiany osób, jeżeli Zamawiający uzna, że nie wykonują należycie swoich obowiązków, zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie ustaw oraz rozporządzeń, w przypadku uchwalenia nowych ustaw lub rozporządzeń mających odpowiednie zastosowanie (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia, zmiana przepisów prawa, w przypadku przekształceń własnościowych w wyniku których powstanie nowy podmiot ), zmiany organizacyjne / strukturalne / własnościowe formy prawnej / przekształcenia po stronie Zamawiającego, w szczególności związane z przekształceniem, o którym mowa w ustawie z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U.2013.217 j. t.) oraz innych stosowanych przepisach, ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia związanego z zaniechaniem wykonania części usługi, Obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 4., zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia (terminu wynikającego z harmonogramu, terminu rozpoczęcia i zakończenia), w sytuacji gdyby wystąpiły okoliczności powodujące, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe do wykonania w terminie, o którym mowa w SIWZ, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, przedłużenia się procedury przetargowej, zmiany numeru konta, o którym mowa w § 4 umowy, zmiany o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, urzędowa zmiana stawek podatku VAT, z uwagi na niezależne od stron okoliczności tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne, dotyczące osób reprezentujących strony, zmiana banków, zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie, zmiany lub innej istotnej zmiany w ilości jakiegokolwiek elementu prac objętych umową, zmiany podwykonawców, zmiany wymogów szczególnych zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych warunkami organizacyjnymi. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zmiany umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności jego postanowień.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chok.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2, Pawilon A, Dział ds. przetargów i zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Władysława Buszkowskiego, 25-381 Kielce, ul. Langiewicza 2, Pawilon A, Dział ds. przetargów i zaopatrzenia, pokój nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość rat płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie dobrowolne odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności pozamedycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Ubezpieczenie obowiązkowe odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie dobrowolne odpowiedzialności cywilnej z tytułu działalności pozamedycznej szczegółowo opisano w załączniku do specyfikacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Ilość rat płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.