eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puszczykowo › Dostawa produktów stosowanych w operacjach artroskopowych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-25

Puszczykowo: Dostawa produktów stosowanych w operacjach artroskopowych
Numer ogłoszenia: 41576 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S. A. , ul. Kraszewskiego 11, 62-041 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 61 8984094, 8984000, faks 61 8984094.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna, o której mowa w art. 3, ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów stosowanych w operacjach artroskopowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów stosowanych w operacjach artroskopowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) wynajem instrumentariów, zgodnie z wymogiem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ, 2) wynajem napędu z zasilaniem akumulatorowym wraz z akumulatorem zapasowym oraz końcówkami do wiercenia, frezowania, piły, w tym piła o ruchu wzdłużnym, części 1- na czas trwania umowy, 3) szkolenia 6 pracowników Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia; 4) utworzenie depozytu zamawianego asortymentu na bloku operacyjnym. Przedmiot zamówienia został podzielony na 13 części: Część 1 - System do rekonstrukcji więzadła krzyżowego wraz z napędem; Część 2 - System do szycia łąkotki; Część 3 - Kaniule artroskopowe; Część 4 - Kotwice tytanowe do barku; Część 5 - Implanty do rekonstrukcji ścięgien stożka rotatorów; Część 6 - Implanty do rekonstrukcji ścięgien stożka rotatorów; Część 7 - Płytki do osteotomii korekcyjnej piszczeli; Część 8 - Implanty do zastosowania w stawie skokowym i stopie; Część 9 - Implanty stosowane przy niestabilności stawu barkowego; Część 10 - Implanty stosowane przy naprawie stożka rotatorów; Część 11 - Bezwęzłowy system do stabilizacji więzozrostu barkowo - obojczykowego; Część 12 - Bezwęzłowy system do stabilizacji więzozrostu strzałkowo-piszczelowego; Część 13 - Inne produkty. Szczegółowy opis cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 (Formularz cenowy wraz z zestawieniem parametrów wymaganych) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), natomiast w niniejszym ogłoszeniu znajdują się ogólne informacje odnośnie przedmiotu zamówienia. Zamówienie przewiduje prawo opcji w okresie obowiązywania umowy. Zakres zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji został określony w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3. Przy pierwszej dostawie należy uwzględnić dostawę całej linii zamawianego asortymentu wg rozmiarów określonych w Załączniku nr 1, która podlega zwrotowi po wykorzystaniu limitów określonych w Załączniku nr 1. Linia ta będzie sukcesywnie uzupełniana po każdym zabiegu o wykorzystany asortyment. Uzupełnienie linii zamawianego asortymentu będzie odpłatne po cenach określonych w ofercie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie na zgłoszenie Zamawiającego dokonane za pomocą faksu następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia. Realizacja dostawy nastąpi w godz. od 7.00 do 14.00. Linia nie dotyczy części 3, 6, 11, 12 oraz 13. W przypadku części 3, 6, 11, 12 oraz 13 dostawa nastąpi po zgłoszeniu przez Zamawiającego, dokonanego za pomocą faksu, w terminie 48 h od momentu zgłoszenia. Oferowany asortyment powinien spełniać wymogi określone przez: ustawę z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., poz. 679 z późn. zm.). Warunki dostawy i odbioru przedmiotu zamówienia określono w §2 wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg, terminowe wykonanie poszczególnych dostaw oraz jakość przedmiotu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu oceny spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca wraz z ofertą składa: 1) dokumentację zawierającą dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań itp. 2) deklaracje zgodności zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679 ). 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie nazwy handlowej bądź numeru katalogowego przedmiotu umowy w przypadku wycofania z produkcji i wprowadzenia nowego produktu lub niedostępności produktu - pod warunkiem spełnienia wszystkich wymogów określonych w siwz i po cenie nie wyższej niż ofertowa, po uprzednim, pisemnym zawiadomieniu Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwpuszczykowie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A.; ul. Kraszewskiego 11; 62-041 Puszczykowo; Dział Administracyjno-Techniczny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Szpital w Puszczykowie im. Prof. S.T. Dąbrowskiego S.A; ul. Kraszewskiego 6; 62-041 Puszczykowo; Kancelaria Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.