eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zadanie 1Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2Zakup i dostawa oprogramowania Zadanie 3Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Rybnik: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami.
Numer ogłoszenia: 41567 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik , ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika 1.Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 2.Monitor 24(parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 3.Skaner wielkoformatowy do CAD/GIS (parametry minimalne jak określono w pkt. 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 4.Szybki skaner produkcyjny A3/A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 5.Notebook (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 6.Drukarka laserowa A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 6 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia.). 7.Pamięć RAM do serwera Dell PowerEdge R720 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 8.Pamięć RAM do serwera HP ML350 G6 (parametry minimalne jak określono w pkt. 8. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 9.Karta sieciowa dual SFP+ do serwera Dell PowerEdge R730 (parametry minimalne jak określono w pkt. 9. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania 1.Microsoft Office Standard 2013 lub nowszy PL MOLP GOV (nie OEM) (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2.Microsoft Windows 10 Pro z możliwością downgrade do Windows 7 (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 3.Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard MOLP GOV (nie OEM) + Software Assurance (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami 1.Kserokopiarka (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2.Zakup czytników z wdrożeniem logowania kartami (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.13.10-3, 30.23.60.00-2, 30.12.40.00-4, 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 48.82.00.00-2, 30.21.33.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. - Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.rybnik.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, Wydział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika 1. Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 2. Monitor 24 (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 3. Skaner wielkoformatowy do CAD/GIS (parametry minimalne jak określono w pkt. 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 4. Szybki skaner produkcyjny A3/A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 5. Notebook (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 6. Drukarka laserowa A4 (parametry minimalne jak określono w pkt. 6 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia.). 7. Pamięć RAM do serwera Dell PowerEdge R720 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 8. Pamięć RAM do serwera HP ML350 G6 (parametry minimalne jak określono w pkt. 8. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia). 9. Karta sieciowa dual SFP+ do serwera Dell PowerEdge R730 (parametry minimalne jak określono w pkt. 9. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.13.10-3, 30.23.60.00-2, 30.12.40.00-4, 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. OKRES GWARANCJI - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Zakup i dostawa oprogramowania 1. Microsoft Office Standard 2013 lub nowszy PL MOLP GOV (nie OEM) (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2. Microsoft Windows 10 Pro z możliwością downgrade do Windows 7 (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 3. Microsoft Windows Server 2012 R2 Standard MOLP GOV (nie OEM) + Software Assurance (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. TERMIN DOSTAWY - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Zakup i dostawa kserokopiarki oraz czytników z wdrożeniem logowania kartami 1. Kserokopiarka (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2. Zakup czytników z wdrożeniem logowania kartami (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. OKRES GWARANCJI - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.