eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu w zakresie odbioru, przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Poznań: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu w zakresie odbioru, przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych.
Numer ogłoszenia: 415476 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Inspekcja Pracy - Okręgowy Inspektorat Pracy , ul. św. Marcin 46/50, 61-807 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8599000, faks 061 8599003.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poznan.pip.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu w zakresie odbioru, przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych (kurierskich, listowych i paczek pocztowych), zwrotów przesyłek niedoręczonych, zwrotnych potwierdzeń odbioru oraz odbiór przesyłek z siedziby Zamawiającego a także z siedzib podległych oddziałów w Lesznie, Koninie, Ostrowie Wlkp., Pile, w okresie 12 miesięcy lub do wcześniejszego wyczerpania wartości zamówienia, w zależności co nastąpi wcześniej. Przewidywany termin rozpoczęcia świadczenia zamówienia - 01.02.2015 r. 2. Usługa będąca przedmiotem niniejszego postępowania ma być świadczona w obrocie krajowym (tj. do każdego miejsca na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) i obrocie zagranicznym (tj. do każdego miejsca za zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym). 3. Przez przesyłki pocztowe listowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe o wadze do 2000 g krajowe (Gabaryt A i B) i zagraniczne. a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii krajowe, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane najszybszej kategorii krajowe, c) polecone ekonomiczne- przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii krajowe, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii krajowe i zagraniczne, e) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru krajowe i zagraniczne, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru - przesyłki rejestrowane będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru krajowe i zagraniczne, Gabaryty przesyłek: Gabaryt A to przesyłki o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mniejsze niż 90x140 mm - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm. Gabaryt B to przesyłki o wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A, tj. przekracza wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm, - maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. 4. Przez paczki pocztowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki pocztowe rejestrowane nie będące przesyłkami listowymi o wadze do 10.000 g (Gabaryt A i B) - obrót krajowy a) ekonomiczne - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii, b) priorytetowe - paczki rejestrowane najszybszej kategorii, c) za zwrotnym poświadczeniem odbioru ekonomiczne - paczki rejestrowane nie będące paczkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru, d) za zwrotnym poświadczeniem odbioru priorytetowe - paczki rejestrowane będące paczkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru. Gabaryty paczek: Gabaryt A to paczki o wymiarach: - minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, - maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm, Gabaryt B to paczki o wymiarach: - minimum - jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A, tj. przekracza wysokość 300 mm, długość 600 mm, szerokość 500 mm, - maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm 5. Przez przesyłki pocztowe - kurierskie krajowe będące przedmiotem zamówienia rozumie się rejestrowane przesyłki pocztowe (listowe/paczki pocztowe) przyjmowane, przemieszczane i doręczane w sposób zapewniający: - bezpośredni odbiór z siedzib wskazanych w tabeli w pkt. 4.12 siwz, - śledzenie od momentu nadania do doręczenia, - doręczania przesyłki w gwarantowanym terminie, - doręczanie do rąk własnych adresata lub osoby uprawnionej do odbioru, - uzyskanie zwrotnego potwierdzenia odbioru, Zamawiający wymaga, aby dostawa ww. przesyłek odbywała się do wskazanego miejsca na terenie kraju, zgodnie z niżej opisanymi zasadami: a) usługa doręczenia tego samego dnia (w granicach administracyjnych miasta Poznania) - dotyczy przesyłki nadawanej z siedziby Zamawiającego b) usługa doręczanie następnego dnia roboczego po dniu nadania (kraj) w trzech kategoriach czasowych: - poranek - do godz. 9:00 - południe - do godz. 12:00 - standard - doręczenie przesyłki do adresata innego niż osoba fizyczna w godzinach urzędowania; doręczenie przesyłki do adresata będącego osobą fizyczną do godz. 20:00. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korzystania z innych usług w zakresie przesyłek pocztowych, nie wymienionych powyżej, na zasadach opisanych w pkt. 4.19 siwz. 7. Miejscem odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego przesyłek przygotowanych do nadania (wyekspediowania) oraz stosownej dokumentacji potwierdzającej ich ilość i rodzaj oraz miejscem przekazania przez Wykonawcę przesyłek (dowody doręczeń i zwroty) jest siedziba Zamawiającego oraz siedziby podległych oddziałów Zamawiającego: 1) 61-807 Poznań, ul. Św. Marcin 46/50 2) 63-400 Ostrów Wlkp., ul. Grabowska 29 3) 64-920 Piła, ul. Dzieci Polskich 26 4) 64-100 Leszno, ul. Magazynowa 4 5) 62-500 Konin, ul. Obrońców Westerplatte 12 8. Przesyłki przeznaczone do wysyłki odbierane będą z siedziby Zamawiającego oraz z siedzib podległych oddziałów Zamawiającego, wskazanych powyższej, codziennie w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych wymienionych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz.U. z 1951 r. Nr 4, poz. 28 ze zm.), na zasadach szczegółowo opisanych w siwz. 9. Określone w załączniku nr 2 do siwz, w oparciu o analizę potrzeb i świadczonych usług w latach ubiegłych, średnie 12 miesięczne ilości i rodzaje przesyłek są szacunkowe i będą ulegały zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający oświadcza, że może nie korzystać ze wszystkich rodzajów przesyłek wyszczególnionych w formularzu cenowym, a liczba przesyłek rzeczywiście nadanych może być inna od podanej w ww. formularzu. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że środki finansowe oraz podane ilości zostaną osiągnięte w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje żadne roszczenie względem Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, co zamówienie podstawowe, zostanie udzielone na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PzP, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.10.00.00 - Usługi pocztowe i kurierskie 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 4000,00 zł (z podatkiem VAT). 2. Wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu w zł (PLN) należy w wnieść na konto Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Poznaniu przy ulicy Św. Marcin 46/50 numer 43 1010 1469 0005 1813 9120 0000. UWAGA: Wadium wniesione w pieniądzach uznaje się za wniesione w terminie, gdy w chwili upływu terminu składania ofert wadium zostanie zarachowane na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp z treści gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać: a) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, b) określenie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (gwaranta/ poręczyciela) - nazwa, dokładny adres, c) określenie beneficjanta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego) - nazwa, dokładny adres, d) określenie podmiotu, na rzecz którego wystawiana jest gwarancja/ poręczenie (Wykonawcy) - nazwa, dokładny adres (jeżeli ofertę składa konsorcjum lub inny podmiot wspólny w gwarancji/poręczeniu muszą być wymienione wszystkie podmioty wchodzące w jego skład), e) określenie kwoty gwarancji/poręczenia - musi ona odpowiadać kwocie wadium, kwota wadium musi być wyrażona w złotych polskich; f) płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. g) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia - obejmujący cały okres związania ofertą, począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składania ofert, 5. Nie wniesienia wadium w wymaganym terminie, w wysokości lub formie, a także nie wniesienie wadium zgodnie z postanowieniami zawartymi w pkt 18.3 siwz skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, b) którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie aktualnego wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z art. 6 ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz.1529). W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. dokument potwierdzający posiadanie uprawnień, o którym mowa w sekcji III.4.1). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należycie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują co najmniej trzy zamówienia polegające na świadczeniu zamówienia obejmującego świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie odbioru, sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w okresie co najmniej 12 miesięcy, o wartości co najmniej 160 000,00 zł z podatkiem VAT (każda usługa liczona osobno), oraz załączą dowody dotyczące najważniejszych usług (tj. usług co najmniej spełniających wymogi opisane powyżej), określające, czy usługi te zostały/są wykonane/wykonywane w sposób należyty. W przypadku usługi wykonywanej, którą wykazywał będzie Wykonawca, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli do upływu terminu składania ofert część zamówienia w ramach takiej usługi już faktycznie wykonana spełnia wymogi Zamawiającego określone w niniejszym opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. wykaz zamówień, o którym mowa w sekcji III.4.1). Ocena spełniania warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji ww. oświadczenia załączonego do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3.2);

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony formularz ofertowy; 2) Wypełniony formularz cenowy; 3)Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 4) Informacja o podmiocie wspólnym- jeżeli dotyczy; 5) Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (wzór wg Załącznika nr 3 do siwz) lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w sekcji III.4.1), z wyjątkiem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający ww. pełnomocnika; 7) Regulamin wewnętrzny obowiązujący u Wykonawcy w zakresie świadczenia usług pocztowych objętych przedmiotem zamówienia; 8) Dokument stwierdzający wniesienie wadium, 9) Aktualny na dzień składania ofert pełny cennik usług pocztowych lub aktualny na dzień składania ofert cennik przesyłek pocztowych oraz opłat z nimi związanych nie wyszczególnionych w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Odległość placówki,wyznacz.przez Wykonawcę do obsługi siedziby Zamaw.w zakresie przyjmowania przesyłek listowych do nadania, od siedziby Zamaw. - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w przypadku zmian w wyniku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na wysokość cen, w szczególności w zakresie ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku od towarów i usług, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia, zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej o podatek od towarów i usług według stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT. Zmiana ta nie spowoduje zmian cen jednostkowych netto zawartych w formularzu cenowym a także zmiany umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, b) zmiany cennika usług pocztowych, po ich zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. W przypadku zmiany cen jednostkowych poszczególnych usług pocztowych, Zamawiający, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia zobowiązuje się do uiszczenia opłaty za świadczone usługi w wysokości obowiązującej w dniu nadania przesyłek. Zmiana ta nie spowoduje zmiany umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie tj. najpóźniej w terminie 3 dni kalendarzowych udostępnić Zamawiającemu nowy cennik. c) zmiany cennika usług pocztowych Wykonawcy pod warunkiem uprzedniego ich zaakceptowania przez Zamawiającego, zmiana ta nie spowoduje zmiany umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, d) obniżenia cen jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę w formularzu cenowym, w toku realizacji umowy, przy niezmienionym poziomie jakości świadczonych usług. Wykonawca ma wówczas obowiązek stosować względem Zamawiającego obniżone opłaty dla usług, wynikające ze swojego aktualnego cennika lub regulaminu obowiązującego w dniu nadania przesyłek, po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o zaistnieniu tego zdarzenia zmiana ta nie spowoduje zmiany umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, e) obniżenia opłaty za korzystanie przez Zamawiającego z usługi odbioru przez Wykonawcę przesyłek przeznaczonych do nadania z siedziby Zamawiającego/ z siedzib podległych oddziałów Zamawiającego. Cena jednostkowa za ww. usługę będzie zgodna z ceną jednostkową zaoferowaną w formularzu cenowym, a w przypadku jej obniżenia zgodna z dokumentem zatwierdzającym zmianę, zmiana ta nie spowoduje zmiany umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, f) zmiany sposobu realizacji zamówienia w tym terminu płatności, w szczególności w przypadku: - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, - z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, - z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego, - zaistnienia siły wyższej, g) zmiany siedziby placówki/placówek Wykonawcy obsługujących Zamawiającego/podległe oddziały Zamawiającego w zakresie przyjmowania przesyłek listowych do nadania . Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany siedzib ww. placówek, pod warunkiem, że będą one spełniały warunki szczegółowo opisane w pkt. 4.30 siwz, a w przypadku zmiany placówki w miejscowości Poznań dodatkowo wymaga się by odległość (liczona w kilometrach) nowej placówki od siedziby Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Św. Marcin 46/50 w Poznaniu mieściła się w takim samym przedziale kilometrowym, co wskazany w pkt 12 formularza ofertowego. Powyższa zmiana nastąpi po uprzednim pisemnym zawiadomieniu ze strony Wykonawcy o konieczności zmiany oraz nie spowoduje podwyższenia cen za usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawca ma prawo do zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy. Jeżeli Wykonawca korzystał z doświadczenia i wiedzy, o której mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, innych podmiotów przy składaniu oferty - na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych - zobowiązany jest w przypadku zmiany/ rezygnacji z podwykonawców przedstawić dokumenty, potwierdzające, że nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia na zasadach opisanych w siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pip.gov.pl/pl/bip/przetargi_oip/12_oip_poznan
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50 61-807 Poznań, pokój 802.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2015 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Inspekcja Pracy Okręgowy Inspektorat Pracy w Poznaniu ul. Św. Marcin 46/50 61-807 Poznań w kancelarii zamawiającego (IX piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zgodnie z art. 24 ust. 2a wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszania obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.