eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przedmiotem zamówienia jest usługawykonanie i dostawa gad-żetów reklamowych wraz z oznakowaniem w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Olsztyn: Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie i dostawa gad-żetów reklamowych wraz z oznakowaniem w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych
Numer ogłoszenia: 415450 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie , Plac Generała Józefa Bema 3, 10-516 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5211250, 5211286, faks 89 5211260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmarr.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa: wykonanie i dostawa gad-żetów reklamowych wraz z oznakowaniem w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiającego gadże-tów reklamowych wraz z oznakowaniem: a) Pendrive (Pamięć przenośna USB) b) torba filcowa c) teczka ofertowa d) kalendarz książkowy e) notes w ramach projektu PI - Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świad-czenia kompleksowych usług doradczych, do dnia 09.01.2015 r. Pendrive (Pamięć przenośna USB) pojemność 2.0 8GB, Kolor srebrny lub czarny, Pracujący w interfejsie USB 2.0 zgodny również z wersją 1.1. Współpracujący z syste-mami: Windows ME/2000/XP/Vista/Windows 7 i nowszymi. Wymiary: 34x14x4,5mm (+/-10%). Materiał: metal/tworzywo. Rodzaj znakowania: Grawer laserem Wgrania danych wraz z ochroną danych przed skasowaniem oraz kopiowaniem (materiały do wgrania przedstawi zamawiający po zatwierdzeniu wzoru) Torba filcowa materiał: filc Uchwyty do noszenia w dłoni wykonane z czarnej taśmy parcianej (długość ucha: 40 cm x 2,5 cm po wszyciu (+/- 10%) do jednego z uchwytów przyszyty pasek z filcu o szerokości 7,5 cm tworzący rączkę łączącą uchwyty torby z długością dopasowaną do szerokości paska, aby umożliwić zapięcie rączki na dwa zatrzaski. Kolor: cała torba w kolorze grafitowym, górna obwoluta torby o wysokości 8 cm (+/- 10%) wraz z rączkami w kolorze szarym Nadruk: wykonany metodą tłoczenia lub inną metodą nadruku dostosowaną do materiału na jednej stronie torby. Teczka ofertowa Format: 31 x 22 cm (+/- 5 mm dla każdego wymiaru) z gumką, 1 grzbiet; Projekt indywidualny, nadruk cmyk; Papier: kreda błysk 250g; W środku: 2 skrzydełka poziome o szerokości ok 5 cm i jedna pionowa o szerokości ok 7 cm. Na dolnym skrzydełku wcięcia na umieszczenie wizytówki. Gumka w kolorze dobra-nym do projektu. Notes objętość: 50 kartek/kratka format: 297x210mm surowiec: papier 80g/m2, klejone po krótszym brzegu Druk w full kolorze (4 x 0) Kalendarz książkowy format A5; a) oprawa twarda, okładka zmiękczona pianką; b) objętość nie mniej niż 340 stron; c) blok szyty; d) papier offset min. 70g., preferowany kolor chamois (żółto-kremowy) e) projekt graficzny wykonawcy zgodny z Księgą wizualizacji znaku Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 oraz logiem projektu (łącznie 3 loga); f) kalendarium: układ: tydzień na rozkładówce; daty wszystkich sobót, niedziel i świąt oznaczone w sposób odróżniający od dat wszystkich dni roboczych; wszystkie święta zaznaczone w kalendarium muszą być świętami obchodzonymi w Polsce; każdy dzień rozpisany na godziny - od 7 do 20; numeracja tygodni; znaki zodiaku, fazy księżyca, wschody i zachody słońca; oznaczenia dni tygodnia, świąt oraz imienin w języku polskim; część informacyjna: informacja o zamawiającym wraz z danymi teleadresowymi, plan roczny 2015, 2016, 2017, plan urlopowy, telefony alarmowe i informacyjne, plan mie-sięczny na rok 2015; część informacyjna oraz teleadresowa zintegrowana z blokiem, - zakładka w formie ta-siemki, kolorystycznie dopasowanej do materiału pokryciowego z danymi Zamawiającego; perforacja narożnika; registry panoramiczne; strona na początku kalendarza na której posiadacz może wpisać swoje dane; u dołu każdej strony skrócone kalendarium z zaznaczeniem bieżącego miesiąca i tygodnia. g) oprawa: materiał skóropodobny, miękki, matowy; kolor materiału pokryciowego granatowy - ostateczny wybór z wzornika Wykonawcy; tłoczenie głębokie, suche znaków graficznych lub inną metodą pozwalającą uzyskać trwały efekt. Na okładce: logotypy dostępne u zamawiającego h) wklejka: dwustronna, full kolor (4+4); papier kredowy min. 120g. wielkość wklejki dostosowana do wewnętrznych stron kalendarza. Umiejscowienie wraz z treścią do uzgodnienia z Zamawiającym. Gwarancja na produkty: 12 miesięcy Wszystkie artykuły promocyjne powinny być oznakowane zgodnie z zapisami dokumentu Obowiązki Beneficjentów w zakresie prowadzenia działań informacyjnych i promocyjnych projektów dofinansowanych ze środków EFS na lata 2007-2013, a także ze wzorami ob-owiązującym w projekcie PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych. Wzory zostaną udostępnione Wykonawcy przed wykonaniem zlecenia Ostateczne modele/wzory powyższych gadżetów do uzgodnienia z Zamawiającym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia opisanego w pkt 3 SIWZ

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie), wykonał należycie co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem wykonanie i dostawę gadżetów promocyjnych wraz z oznakowaniem, o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku, będzie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzia-łalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, miejsca i zakresu wykonania usługi, czasu realizacji i wartości wykonanych usług oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzedzającym są: a) Poświadczenie odbiorcy usługi, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywa-nych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie to powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub b) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. a; c) W przypadku, gdy podmiotem, na rzecz którego wykonano usługi wskazanej przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa wyżej, jest Warmińsko Mazur-ska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt a i b. INFORMACJA O POSIADANIU WIEDZY I DOŚWIADCZENIA (wykaz wykonywanych usług) wg. załącznika nr 4

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9.1. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawia-jącym zgodnie z załącznikiem nr 6. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt 9.1 (tabela) Lp. 2 ppkt od 2 do 3 (z wyłączeniem oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu). Ponadto, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie w zakresie realizacji usług dostawy gadżetów reklamowych wraz z oznakowaniem - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku ustawowej zmiany wysokości podatku VAT, 2. Zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego bądź zasad realizacji projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wy-łącznie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 4. Każda zmiana postanowień niniejszej Umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wmarr.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie Plac Gen. Józefa Bema 3 10-516 Olsztyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu / programu finansowanego ze środków UE w ramach PI Opracowanie i upowszechnienie innowacyjnego narzędzia świadczenia kompleksowych usług doradczych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Umowa o dofinansowanie projektu nr: POKL.08.02.01-28-001/12-00z dnia 23.07.2012 r., aneks nr 2 z dnia 16.05.2014 r. Zamówienie jest finansowane w 100% w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.