To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-24
Brzeg: Dostawa rękawic medycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 415312 - 2012; data zamieszczenia: 24.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183033 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, faks 077 4446522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic medycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic medycznych i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 6 zadań. Zadanie nr 1. RĘKAWICE MEDYCZNE Zadanie nr 2. PROBÓWKI I POJEMNIKI JEDNORAZOWE DO POBIERANIA MATERIAŁU Zadanie nr 3. SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWY Zadanie nr 4. SPRZĘT DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH Zadanie nr 5. ETYKIETY, PASKI WSKAŹNIKOWE, PISAKI Zadanie nr 6. ZAMKNIĘTY, PRÓŻNIOWY SYSTEM DO POBIERANIA KRWI 2. Ilości oraz opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych stanowiących załączniki nr 2.1-2.6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 3.1. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3.2. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia, w wyznaczonym terminie, ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem. 3.3. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.19.25.00 - Probówki 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: RĘKAWICE MEDYCZNE
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAND-PROD Sp. z o.o., ul. Leszczyńskiego 40 A, 02-496 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 300603,50
Oferta z najniższą ceną: 300603,50 / Oferta z najwyższą ceną: 323285,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PROBÓWKI I POJEMNIKI JEDNORAZOWE DO POBIERANIA MATERIAŁU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFILAB s.c., Al. Bohaterów Września 9, 02-389 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8708,12 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7892,00
Oferta z najniższą ceną: 7892,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7928,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWY
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLAB PRODUCTS Sp. z o.o., ul. Gałczyńskiego 8, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10957,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9359,50
Oferta z najniższą ceną: 9359,50 / Oferta z najwyższą ceną: 12878,30
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: SPRZĘT DO BADAŃ MIKROBIOLOGICZNYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO "CEZAL" S.A. - WROCŁAW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL WROCŁAW, ul. Widna 4, 50-543 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11621,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11407,50
Oferta z najniższą ceną: 11407,50 / Oferta z najwyższą ceną: 11407,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZAMKNIĘTY, PRÓŻNIOWY SYSTEM DO POBIERANIA KRWI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eclipse Sp. z o.o. Spółka komandytowa, ul. Olszańska 5, 31-513 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40746,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35682,00
Oferta z najniższą ceną: 31002,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36699,35
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Rewaloryzacja elewacji budynku Przedszkola Publicznego nr 4 w Brzegu
- "Przebudowa ul. Poprzecznej" - 2 części - II postępowanie
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja terenów zielonych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2024 r.
- "Odbudowa nawierzchni ze sztucznej trawy na piłkarskim boisku treningowym stadionu sportowego w Brzegu przy ul. Sportowej 1"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa materiałów zużywalnych do archiwizowania 240 000 próbek surowicy i/lub osocza wraz z dzierżawą aparatury do archiwizacji tych próbek w okresie 36 miesięcy
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-11/24
- Dostawa produktów leczniczych, środków specjalnego przeznaczenia żywieniowego, wyrobów medycznych, nici do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
- Dostawa materiałów do Sterylizatorni SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 7 pakietów
- Dostawa materiałów opatrunkowych
więcej: Paski odczynnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.