eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Świnoujście: Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C
Numer ogłoszenia: 415206 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej , ul. Monte Cassino 8, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3212280, 3212631 w. 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgm.swinoujscie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz monitoring terenu wokół budynków położonych w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 i ul. Wyspiańskiego 35 C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przyległego do budynku socjalnego położonego w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20 Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Ochrona fizyczna budynku oraz terenu przyległego do budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35 C: 1) od poniedziałku do piątku - od godz. 15:30 do godz. 07:30 dnia następnego, 2) w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - w systemie całodobowym. Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 a do SIWZ. 3. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym na własny koszt wyposaży pracowników ochrony pełniących służbę w obiekcie w jednolite mundury z emblematami firmowymi i identyfikatory, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia związany z prawidłowym wykonywaniem ochrony. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania obiektów Zamawiającego. 4. Wykonawca w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy opracuje Instrukcję Ochrony Obiektu którą uzgodni z Zamawiającym. 5. Wykonawca do ochrony obiektu wyznaczy minimum 3 stałych pracowników, jednak nie więcej niż 5-ciu pracowników (w tym min. 1 pracownik winien posiadać licencje kwalifikowanego pracownika ochrony oraz min. 1 pracownik winien posiadać licencje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego), osoby te muszą być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, prowadzoną zgodnie ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) 6. Wykonawca po zawarciu umowy (nie później niż trzy dni przed datą rozpoczęcia świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia) dostarczy Zamawiającemu: - wykaz pracowników skierowanych do realizacji obowiązków wynikających z niniejszego przedmiotu zamówienia, - kserokopii legitymacji służbowych pracowników, - podpisane przez pracowników zobowiązania o przestrzeganiu tajemnicy służbowej, poświadczone za zgodność przez Wykonawcę, - dokumentu potwierdzającego, że pracownicy są wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221, z późn. zm.) 7. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania wszelkich czynności wymienionych w załączniku Nr 1 i 1 a do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia). 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, lub podanie przez Wykonawcę (firm) podwykonawców , na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b i 2 e ustawy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 9. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę nw. części zamówienia: 1) ochronę fizyczna obiektu, 2) monitoring obiektu i terenu wokół obiektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek tj. posiadają aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn.: Dz. U z 2005 r. Nr 145 poz. 1221, z późn. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie usług ochrony i mienia Uwaga! W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy z nich musi spełniać powyższy warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują należycie minimum dwie usługi w zakresie ochrony osób i/lub mienia obiektów w formie bezpośredniej ochrony fizycznej połączonej z monitoringiem, których wartość wynosiła co najmniej 70 000,00 zł brutto każda Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji tzn. jest wykonywana w ramach jednej umowy, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert wartość świadczonej usługi ochrony fizycznej i monitoringu obiektów będzie wykonana na wartość nie mniejszą niż 70.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: dla realizacji zamówienia w zakresie ochrony i monitoringu obiektu i terenu wokół niego wyznacza minimum 3 stałych pracowników, jednak nie więcej niż 5-ciu pracowników (w tym min. 2 pracowników winno posiadać licencje kwalifikowanego pracownika ochrony oraz min. 1 pracownik winien posiadać licencje kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 2. Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy. 3. W przypadku gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a) wykonawcy przedłożą umowę regulującą ich współpracę; b) umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c) wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia 4. Wykonawca powinien wypełnić formularz ofertowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 4. Wykaz głównych usług - wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - wg wzoru określonego w załącznik nr 3 i 3 a do SIWZ oraz załączenia dowodów czy usługi te zostały lub są wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; UWAGA: 5.Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług Wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunków określonych w SIWZ i załączenia dowodów należytego wykonania w stosunku do tych zamówień. 6.Zgodnie z §1 ust. 2 w/w rozporządzenia dowodami, o których mowa w pkt. 1), są: poświadczenia albo oświadczenia Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 7.Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W szczególności za dowód uznaje się pisemne zobowiązanie takich podmiotów (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 8.Kopie dokumentów (dowodów, o których mowa w pkt. 1) dotyczących innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 9. Zgodnie z §1 ust. 2 w/w rozporządzenia dowodami, o których mowa w pkt. 1), są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 10.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3, 5 i 6,- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio (przetłumaczone na język polski), że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 5 niniejszego rozdziału. 12. Oferta (Zamawiający zaleca sporządzenie oferty wg wzoru formularza oferty - załącznik nr 4 do SIWZ), 13. Upoważnienie osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści innych dokumentów załączonych do oferty), 14. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wg załącznik nr 6 do SIWZ). 15. Wykaz potencjału technicznego jakim dysponuje Wykonawca niezbędnego do wykonania zamówienia załącznik nr 4 i 4 a do SIWZ. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana według zasady spełnia/nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgm.swinoujscie.pl/ OGŁOSZENIA/PRZETARGI > Zamówienia Publiczne - przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ dostępna jest na stronie internetowej i w wersji papierowej ( odbiór osobisty) w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8,pokój nr 30,bądź przesyłką za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 08:00, miejsce: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ul. Monte Cassino 8 - sekretariat, codziennie z wyjątkiem sobót, niedziel i dni wolnych od pracy w godzinach 7.30 do 15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynku oraz monitoring terenu przyległego do budynku socjalnego położonego w Świnoujściu przy ul. Modrzejewskiej 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ochrona fizyczna budynku oraz terenu przyległego do budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna budynku oraz terenu przyległego do budynku położonego w Świnoujściu przy ul. Wyspiańskiego 35 C: 1) od poniedziałku do piątku - od godz. 15:30 do godz. 07:30 dnia następnego, 2) w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - w systemie całodobowym. Szczegółowy zakres usług przedstawiono w załączniku nr 1 a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.