Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Środa Śląska: Letnie oczyszczanie dróg i placów na terenie miasta Środa Śląska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r.
Numer ogłoszenia: 415130 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska , Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 71 3960724, faks 71 3173405.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.srodaslaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Letnie oczyszczanie dróg i placów na terenie miasta Środa Śląska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2015r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia obejmuje: wykonanie robót budowlanych, których celem jest: Letnie oczyszczanie dróg i placów na terenie miasta Środa Śląska w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2015 1.Oczyszczanie mechaniczne i ręczne jezdni, chodników ,placów i parkingów zgodnie z załącznikami od numeru 1 do 6, które obejmuje; a) oczyszczanie chodników,placów i parkingów polega na: - usuwaniu wszelkich zanieczyszczeń z ich powierzchni (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) - usuwaniu trawy i innej roślinności - pieleniu, przycinaniu trawy i odrostów w drzew rosnących w obrębie w chodników b) oczyszczanie jezdni polega na: - usuwaniu zanieczyszczeń (liście, papiery, pety, szkło, plastiki, odchody, piasek itp. wraz z ich wywózką i utylizacją) przy krawężnikach - usuwaniu trawy i innej roślinności rosnącej przy krawężnikach (łącznie z krawężnikiem) 2. Wywóz na bieżąco nieczystości stałych z 81 szt. koszy ulicznych oraz przystankowych, (o średniej pojemności 60 l) również w okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg oraz soboty i dni świąteczne - wg załącznika Nr 7 3.Oczyszczanie ulic i chodników sprzątanych codziennie i dwa razy w tygodniu oraz opróżnianie koszy ulicznych winno zakończyć się do godz. 7:00. 4. Pełnienie dyżuru sprzątania miasta w obrębie ulic: Wrocławska,Plac Wolności, Legnicka w soboty i dni świąteczne w godz. od 5:00 do 8:00, polegającym (zbieraniu luzu śmieciowego( woreczki, śmieci,pety, psie odchody, szkła itp. ) również w okresie trwania akcji zimowego utrzymania dróg; 5. Usuwanie zanieczyszczeń powstałych na wskutek zdarzenia drogowego w terminie 1 godz. od zgłoszenia przekazanego drogą elektroniczną na adres e-mailowy Wykonawcy. 6. Prace porządkowe przy likwidacji dzikich wysypisk polegająca na uporządkowaniu terenu wraz z załadunkiem odpadów pozostawionych w miejscach publicznych i przekazaniem ich do zagospodarowania. Likwidacja tzw. dzikich wysypisk odbywać się będzie na zgłoszenie . 7. Zabezpieczenie dodatkowych pojemników na odpady stałe oraz bieżące ich opróżnianie na gminnych imprezach oraz uporządkowanie terenu imprezy i terenu przyległego po jej zakończeniu - na dodatkowe zlecenie wystawione przez Zamawiającego lub Dom Kultury w Środzie Śląskiej W zależności od rodzaju imprezy powierzchnia zawierać się będzie 0d 600 do 1000 m2 8. Czyszczenie studzienek kanalizacji deszczowej, polegające na opróżnieniu z zanieczyszczeń koszy osadczych zamontowanych w studzienkach- na dodatkowe zlecenie. Zakres prac obejmuje następujące długości i powierzchnie na terenie miasta ; a) Załącznik Nr 1 -oczyszczanie codzienne - jezdni 1 228 mb oraz 5 118 m2 chodników, b) Załącznik Nr 2- oczyszczanie 2 razy w tygodniu - jezdni 1 485 mb , 5 391 m2 chodników oraz 995 m2 placów c) Załącznik Nr 3- oczyszczanie 1 raz w tygodniu - jezdni 3 018 mb , 10 691 m2 chodników oraz 113 m 2 placów d) Załącznik Nr 4 - oczyszczanie 2 razy w miesiącu - jezdni 220 mb , 594 m2 chodników oraz 6 714 m2 placów i parkingów e) Załącznik Nr 5 - oczyszczanie 1 raz w miesiącu - jezdni 2 042 mb , 3 752 m2 chodników oraz 524 m 2 placów f) Załącznik Nr 6 - oczyszczanie na zgłoszenie - jezdni 19 987 mb , 26 138 m2 chodników oraz 6 456 m2 placów Oczyszczanie jezdni, chodników, placów, za wyjątkiem oczyszczania na zgłoszenie, odbywać się będzie zgodnie z ustalonym harmonogramem . Przewiduje się,że na zgłoszenie oczyszczane będą jezdnie,chodniki i place 1 raz w roku. Zgłoszenia prac porządkowych oraz zgłoszenia oczyszczania jezdni, chodników,placów z załącznika Nr 6 przekazywane będą Wykonawcy pod podany przez niego adres e-mailowy. Wykonawca obowiązany jest do potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia na e-mail : ros_kierownik@srodaslaska.pl Po każdorazowym uporządkowaniu ulicy, chodnika, firma zgłasza powyższy fakt do tut. Urzędu, Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska e-mail: ros_kierownik@srodaslaska.pl , tel. 71 3960718, lub 71 3960756 w celu przeprowadzenia kontroli wykonania usługi..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia: zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługą, polegającą na letnim oczyszczaniu ulic i dróg, potwierdzone dowodami. Dowodami potwierdzającymi spełnianie warunku są: - poświadczenie, - referencje, protokoły odbioru. Jeżeli Zamawiający (Gmina Środa Śląska) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Stwierdzenie spełnienia warunku wymaganego od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia - nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik do SIWZ. 2) Wykonawca, aby spełnić warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 150.000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Stwierdzenie spełnienia warunku wymaganego od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia - nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zaakceptowany projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy jest przedstawiony w załączniku nr 2 do SIWZ. 1.Informacje dotyczące istotnych postanowień, wprowadzone są do projektu umowy zawartego w Rozdziale 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy określając warunki takiej zmiany: 2.1. Zmiana przewidzianego terminu zakończenia robót , z uwagi na: 1) siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 2) zmianą obowiązującej stawki VAT; 3) w przypadku wystąpienia usług dodatkowych lub zamiennych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13, 55-300 Środa Śląska, Pl. Wolności 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta i gminy Środa Śląska
- Budowa wiaty rekreacyjnej na boisku sportowym w Ciechowie - etap III
- "REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ, CZ II REMONTY CZĄSTKOWE GRYSAMI I EMULSJĄ, CZ IV REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH GRUNTOWYCH MIESZANKĄ TŁUCZNIA KAMIENNEGO"
- POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE ŚREDZKIM POPRZEZ BUDOWĘ CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH
- Opracowanie PT i realizacja inwestycji pn: " Budowa oświetlenia ulicznego LED w mieście i gminie Środa Śląska" w formie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa chodnika przy drodze powiatowej nr 2066D w miejscowości Jastrzębce
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w Gminie Radzionków w 2024 roku".
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Sprzątanie dróg zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku w 2024 roku. PAKIET I - Jednokrotne pozimowe sprzątanie dróg na terenie RDW Siemiatycze z podziałem na zadania.
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku i wykonania prac konserwacyjnych i naprawczych w US w Działdowie
- Świadczenie usług pozimowego sprzątania po sezonach zimowych 2023-2024 i 2024-2025 na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pucku - Pozimowe sprzątanie DW 468 Gdynia - Bożepole Wielkie
- Letnie utrzymanie pasa drogowego dróg gminnych na terenie Gminy Nadarzyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.