Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-02-24
Sierpc: Budowa ulicy Piłsudskiego od ulicy Witosa do ul. Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 41482 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Piłsudskiego od ulicy Witosa do ul. Mickiewicza.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowa ulicy Piłsudskiego droga klasy L (lokalna) na odcinku od ulicy Witosa do ulicy Paderewskiego o szerokości jezdni 7,0 m dwupasowa, dwukierunkowa o długości ~180 m , w tym budowa włączenia do ul. Witosa, budowa skrzyżowania z ul. Leśną i ul. Paderewskiego oraz 3 zatoki postojowe na 31 samochodów osobowych (2 miejsca dla osób niepełnosprawnych) zlokalizowane wzdłuż istniejącego budynku wielorodzinnego; 2) wykonanie elementów zagospodarowania, których celem jest uspokojenie ruchu drogowego ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ul. Leśną oraz wyniesienie tarczy całego skrzyżowania z ul. Paderewskiego; 3) demontaż istniejącego oświetlenia tj. kabli oświetleniowych i dwóch słupów oświetleniowych WZ wraz z wysięgnikami i oprawami wzdłuż ul. Piłsudskiego; 4) wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego oprawami ulicznymi LED 50W dla odpowiednika latarni sodowych mocy 100W-150W o kącie świecenia 120°, strumień świetlny powyżej: 3500 lm - korpus oprawy powinien być wykonany w technologii ciśnieniowego odlewania aluminium. Pokrywa wykonana z polimeru technicznego odpornego na UV. Oprawa posiadająca statecznik układu stabilizacyjno-zapłonowego z zabezpieczeniem termicznym. Klosz powinien być wykonany z hartowanej szyby, Dla zapewnienia bezpieczeństwa obsługi przy wymianie źródła światła - automatyczne odłączenie napięcia przy podniesieniu pokrywy lub inne zabezpieczenie zapewniające bezpieczeństwo obsługi. Układ optyczny zapewniający dobrą równomierność oświetlenia. Konstrukcja umożliwiająca zmiany pozycji źródła światła. Możliwość regulacji nachylenia oprawy w zakresie od 0° do 110°, oprawy zawieszone na słupach 9m z wysięgnikiem 1,5m. Instalacja oświetlenia zasilana będzie z istniejącego oświetlenia ul. Witosa. Połączenia wewnątrz słupów oświetleniowych przewidziano kablami typu YKY-żo 3x2,5 mm2 poprzez zaciski IZK Szczegółowe rozmieszczenie słupów, kabli i pozostałej infrastruktury elektrycznej stanowi projekt architektoniczno - budowlany projekt elektryczny - załącznik do SIWZ nr 8; 5) odwodnienie ulicy poprzez odprowadzenie wód deszczowych z nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego projektowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi do projektowanych studzienek ściekowych z osadnikiem, a następnie przykanalikami z włączeniem do istniejącego kanału deszczowego O800 mm. Włączenia do istniejącego kanału zaprojektowano poprzez istniejące studnie rewizyjne i nowoprojektowane studnie żelbetowe O1500 mm; 6) regulację wysokościową studni telefonicznych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych i zasuw wodociągowych; 7) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg odrębnego opracowania. - projekt stałej organizacji ruchu - załącznik do SIWZ nr 11; 8) dodatkowo wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na głęb. 4 cm długości 60,0 m i szerokości 4,5 m (powierzchnia 270,0 m2), z odwozem urobku poza plac budowy na odległość do 10 km; 9) ponadto na odcinku wskazanym w pkt. 8) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna) o grubości 4,0 cm. 2. W ramach usunięcia kolizji z nowym układem drogowym przewidziano: 1) przebudowę istniejącego przyłącza sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych O 400 mm o długości 10,0 m i wymianę istniejącego odcinka sieci ciepłowniczej z O500 mm na O650 mm o długości 22,3 m; 2) wycinkę kolidujących drzew i krzaków kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu wzdłuż istniejącej zabudowy jednorodzinnej po północno-wschodniej stronie ul. Piłsudskiego. 3. W ramach zabezpieczenia istniejącej infrastruktury podziemnej przewidziano: 1) zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej pod projektowanymi nawierzchniami rurami dwudzielnymi osłonowymi PS 160; 2) zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych kablowych podziemnych przepustami ochronnymi typu Arot. 4. Wskazane w dokumentach stanowiących integralną część SIWZ przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie stanowią preferencji Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1) Projekt budowlany (stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ); 2) Projekt wykonawczy (stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ); 3) STWiORB (stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ); 4) Projekt stałej organizacji ruchu(Załącznik nr 11do SIWZ do SIWZ); 5) Przedmiar robót (stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ)..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienie uzupełniające, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót i nie przekraczające 50% jego wartości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferty powinny być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. w jednym zamówieniu: budowa drogi z betonu asfaltowego lub kostki betonowej wraz z odcinkiem sieci kanalizacji i odcinkiem sieci oświetleniowej o wartości minimum 800.000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży sanitarnej oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej. Posiadane przez ww. osoby uprawnienia w wymaganym zakresie - stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ - powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278 z późn. zm.). Osoby, które posiadają - uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane - uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia - i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, wykazują te dokumenty jako obowiązujące.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 5
- 3 - Okres udzielonej gwarancji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Każda ze Stron może wnioskować o zmianę niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1) inne okoliczności niepowodujące zmian parametrów wykonania robót przewidzianych w umowie, a przewidziane w katalogu zmian umowy; 2) wyniknięcie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) wystąpienie konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) wystąpienie konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy; 5) zmiana numeru rachunku bankowego i danych teleadresowych stron; 6) zmiana Inspektora Nadzoru lub Koordynatora (ze strony Zamawiającego) lub Kierownika Robót (ze strony Wykonawcy) - w ciągu miesiąca od dnia powzięcia wiadomości o przyczynach uniemożliwiających mu pełnienie funkcji - inicjowana przez stronę zmieniającą osoby wymienione w umowie; 7) zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla wykonywanego zamówienia lub zmiana technologii, systemu - poprzedzona protokołem konieczności sporządzonym przez inspektora nadzoru, inicjowana przez obie strony umowy; 8) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów - inicjowana przez obie strony umowy; 9) zmiana terminu wykonania zlecenia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację - inicjowana przez obie strony umowy: a) opóźnienia w terminie wprowadzenia na budowę; b) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów; c) wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych; d) epidemii lub działań rządowych; e) siły wyższej rozumianej jako: - wystąpienie nadzwyczajnych zjawisk przyrody, takich jak: trzęsienia ziemi, powodzie, huragany; - wystąpienie zdarzeń wywołanych przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować; f) jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; g) Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 2. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
pokój nr 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój nr 12).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup usług w celu poprawy funkcjonowania systemu typu HIS Medicus On Line w zakresie EDM oraz dostawy licencji systemu ERP , licencji PACS/RIS oraz LIS wraz z konfiguracją i migracją danych.
- Przebudowa drogi łączącej ul. Świętokrzyską z ul. Kopernika w Sierpcu
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
- Rozbudowa infrastruktury sportowej w gminie Kudowa-Zdrój
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2176D relacji Jawor-Godziszowa o dł. ok. 1,3 km
- Przebudowa drogi gminnej nr 107003G w zakresie wykonania chodnika odcinek 76 m wraz z przejściem dla pieszych, ul. Marcowa w miejscowosci Rybno.
- Modernizacja infrastruktury technicznej Pływalni Miejskiej im. Stefana Komendy w Busku-Zdroju
- Poprawa BRD na sugerowanych przejściach dla pieszych na terenie Rejonu Gniezno w woj. wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.