eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierpc › Budowa ulicy Piłsudskiego od ulicy Witosa do ul. Mickiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-24

Sierpc: Budowa ulicy Piłsudskiego od ulicy Witosa do ul. Mickiewicza
Numer ogłoszenia: 41482 - 2015; data zamieszczenia: 24.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierpc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Piłsudskiego od ulicy Witosa do ul. Mickiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) budowa ulicy Piłsudskiego droga klasy L (lokalna) na odcinku od ulicy Witosa do ulicy Paderewskiego o szerokości jezdni 7,0 m dwupasowa, dwukierunkowa o długości ~180 m , w tym budowa włączenia do ul. Witosa, budowa skrzyżowania z ul. Leśną i ul. Paderewskiego oraz 3 zatoki postojowe na 31 samochodów osobowych (2 miejsca dla osób niepełnosprawnych) zlokalizowane wzdłuż istniejącego budynku wielorodzinnego; 2) wykonanie elementów zagospodarowania, których celem jest uspokojenie ruchu drogowego ul. Piłsudskiego poprzez wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych w rejonie skrzyżowania z ul. Leśną oraz wyniesienie tarczy całego skrzyżowania z ul. Paderewskiego; 3) demontaż istniejącego oświetlenia tj. kabli oświetleniowych i dwóch słupów oświetleniowych WZ wraz z wysięgnikami i oprawami wzdłuż ul. Piłsudskiego; 4) wykonanie instalacji oświetlenia ulicznego oprawami ulicznymi LED 50W dla odpowiednika latarni sodowych mocy 100W-150W o kącie świecenia 120°, strumień świetlny powyżej: 3500 lm - korpus oprawy powinien być wykonany w technologii ciśnieniowego odlewania aluminium. Pokrywa wykonana z polimeru technicznego odpornego na UV. Oprawa posiadająca statecznik układu stabilizacyjno-zapłonowego z zabezpieczeniem termicznym. Klosz powinien być wykonany z hartowanej szyby, Dla zapewnienia bezpieczeństwa obsługi przy wymianie źródła światła - automatyczne odłączenie napięcia przy podniesieniu pokrywy lub inne zabezpieczenie zapewniające bezpieczeństwo obsługi. Układ optyczny zapewniający dobrą równomierność oświetlenia. Konstrukcja umożliwiająca zmiany pozycji źródła światła. Możliwość regulacji nachylenia oprawy w zakresie od 0° do 110°, oprawy zawieszone na słupach 9m z wysięgnikiem 1,5m. Instalacja oświetlenia zasilana będzie z istniejącego oświetlenia ul. Witosa. Połączenia wewnątrz słupów oświetleniowych przewidziano kablami typu YKY-żo 3x2,5 mm2 poprzez zaciski IZK Szczegółowe rozmieszczenie słupów, kabli i pozostałej infrastruktury elektrycznej stanowi projekt architektoniczno - budowlany projekt elektryczny - załącznik do SIWZ nr 8; 5) odwodnienie ulicy poprzez odprowadzenie wód deszczowych z nawierzchni z kostki betonowej i betonu asfaltowego projektowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi do projektowanych studzienek ściekowych z osadnikiem, a następnie przykanalikami z włączeniem do istniejącego kanału deszczowego O800 mm. Włączenia do istniejącego kanału zaprojektowano poprzez istniejące studnie rewizyjne i nowoprojektowane studnie żelbetowe O1500 mm; 6) regulację wysokościową studni telefonicznych, kanalizacyjnych, ciepłowniczych i zasuw wodociągowych; 7) wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego wg odrębnego opracowania. - projekt stałej organizacji ruchu - załącznik do SIWZ nr 11; 8) dodatkowo wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej na głęb. 4 cm długości 60,0 m i szerokości 4,5 m (powierzchnia 270,0 m2), z odwozem urobku poza plac budowy na odległość do 10 km; 9) ponadto na odcinku wskazanym w pkt. 8) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8S (warstwa ścieralna) o grubości 4,0 cm. 2. W ramach usunięcia kolizji z nowym układem drogowym przewidziano: 1) przebudowę istniejącego przyłącza sieci ciepłowniczej z rur preizolowanych O 400 mm o długości 10,0 m i wymianę istniejącego odcinka sieci ciepłowniczej z O500 mm na O650 mm o długości 22,3 m; 2) wycinkę kolidujących drzew i krzaków kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu wzdłuż istniejącej zabudowy jednorodzinnej po północno-wschodniej stronie ul. Piłsudskiego. 3. W ramach zabezpieczenia istniejącej infrastruktury podziemnej przewidziano: 1) zabezpieczenie istniejącej kanalizacji teletechnicznej pod projektowanymi nawierzchniami rurami dwudzielnymi osłonowymi PS 160; 2) zabezpieczenie istniejących sieci energetycznych kablowych podziemnych przepustami ochronnymi typu Arot. 4. Wskazane w dokumentach stanowiących integralną część SIWZ przykładowe typy nazw własnych urządzeń nie są wiążące dla Wykonawcy i nie stanowią preferencji Zamawiającego. 5. Szczegółowy zakres zamówienia przedstawiają dokumenty stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z hierarchią dokumentów: 1) Projekt budowlany (stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ); 2) Projekt wykonawczy (stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ); 3) STWiORB (stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ); 4) Projekt stałej organizacji ruchu(Załącznik nr 11do SIWZ do SIWZ); 5) Przedmiar robót (stanowiący Załącznik nr 13 do SIWZ)..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienie uzupełniające, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót i nie przekraczające 50% jego wartości.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferty powinny być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, tj. w jednym zamówieniu: budowa drogi z betonu asfaltowego lub kostki betonowej wraz z odcinkiem sieci kanalizacji i odcinkiem sieci oświetleniowej o wartości minimum 800.000,00 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży sanitarnej oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej. Posiadane przez ww. osoby uprawnienia w wymaganym zakresie - stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ - powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014 poz. 1278 z późn. zm.). Osoby, które posiadają - uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane - uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - odpowiednich do realizacji przedmiotu zamówienia - i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, wykazują te dokumenty jako obowiązujące.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania - 5
  • 3 - Okres udzielonej gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Każda ze Stron może wnioskować o zmianę niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1) inne okoliczności niepowodujące zmian parametrów wykonania robót przewidzianych w umowie, a przewidziane w katalogu zmian umowy; 2) wyniknięcie rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 3) wystąpienie konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 4) wystąpienie konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenia losowe), przy pomocy których Zamawiający realizuje przedmiot umowy; 5) zmiana numeru rachunku bankowego i danych teleadresowych stron; 6) zmiana Inspektora Nadzoru lub Koordynatora (ze strony Zamawiającego) lub Kierownika Robót (ze strony Wykonawcy) - w ciągu miesiąca od dnia powzięcia wiadomości o przyczynach uniemożliwiających mu pełnienie funkcji - inicjowana przez stronę zmieniającą osoby wymienione w umowie; 7) zmiana jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla wykonywanego zamówienia lub zmiana technologii, systemu - poprzedzona protokołem konieczności sporządzonym przez inspektora nadzoru, inicjowana przez obie strony umowy; 8) aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów - inicjowana przez obie strony umowy; 9) zmiana terminu wykonania zlecenia - w wypadku wystąpienia okoliczności utrudniających terminową jego realizację - inicjowana przez obie strony umowy: a) opóźnienia w terminie wprowadzenia na budowę; b) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów; c) wyjątkowo niepomyślnych warunków klimatycznych; d) epidemii lub działań rządowych; e) siły wyższej rozumianej jako: - wystąpienie nadzwyczajnych zjawisk przyrody, takich jak: trzęsienia ziemi, powodzie, huragany; - wystąpienie zdarzeń wywołanych przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej, którym należy się podporządkować; f) jakiekolwiek opóźnienie, utrudnienie lub przeszkoda spowodowana przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy; g) Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 2. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania. Wszelkie zmiany i uzupełnienia dotyczące niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc pokój nr 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu ul. Piastowska 11a 09-200 Sierpc w sekretariacie Zamawiającego (pokój nr 12).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.