eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla Caritas Archidiecezji Warszawskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Warszawa: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla Caritas Archidiecezji Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 414676 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Caritas Archidiecezji Warszawskiej , ul. Krakowskie Przedmieście 62, 00-322 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8281815, 6357404, faks 22 8281815.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.caritas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organizacja porzytku publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek i podkładów higienicznych dla Caritas Archidiecezji Warszawskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni - wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, Dzienne M, obwód w pasie 70-110 cm szt 30 000 dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie,) ściągacz talowy z przodu i / lub z tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm szt 130 000 Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład chłonny Chłonność badana metodą ISO 11948/1) nie może być mniejsza niż: parametry poniżej Pieluchomajtki M dzienne: 1550 - 2000 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Nocne M szt 20 000 Pieluchomajtki M nocne: 2400 - 3000ml Nocne L szt 90 000 Pieluchomajtki L nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm 20 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego wewnętrzną cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm 80 000 Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm szt 1 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni.Wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze, ale nie przypuszczającego cieczy, posiadające podwójny wkład chłonny oraz posiadająca wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływaniu moczu i kału, przylepcorzepy mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacz talowy z przodu i /lub tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom., wskaźnik wilgoci, system neutralizujący nieprzyjemne zapachy, anatomiczny kształt Nocne XL obwód w pasie 130-170 cm szt 500 Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza niż: Pieluchomajtki M dzienne: 1450 - 2100 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Pieluchomajtki L Nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchmajtki XL: 2400 - 2800 ml Chłonność badana metodą ISO 11948/1) Nocne M 20 000 Nocne L 40 000 Podkłady chłonne jednorazowe Wymiar szt 10 000 Wykonane z pulpy celulozowej o grubości warstwy chłonnej od 5-10 mm. Na zewnątrz warstwa nie przemakalna antypoślizgowa, chłonność minimum 1500 ml 90 x 60 lub 80 x 60 Myjka jednorazowa Wymiar szt 50 000 Wykonana z miękkiego i chłonnego materiału, podfoliowana, zaprojektowana tak aby chronić dłoń osoby pielęgnującej. Dostosowana do wymiaru dłoni..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat zrealizował lub realizuje minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę ubezpieczeniową OC prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich dwóch lat zrealizował lub realizuje minimum dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia;;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.caritas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Caritas Archidiecezji Warszawskiej w warszawie ul. Krakowskie Przedmieście 62 00-322 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Ośrodka Działalności Leczniczej Caritas Archidiecezji Warszawskiej w Warszawie ul Krakowskie Przedmieście 62.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Pieluchomajtki i podkłady higieniczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni - wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm szt 30 000 dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie,) ściągacz talowy z przodu i / lub z tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm szt 130 000 Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład chłonny Chłonność badana metodą ISO 11948/1) nie może być mniejsza niż: parametry poniżej Pieluchomajtki M dzienne: 1550 - 2000 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Nocne M szt 20 000 Pieluchomajtki M nocne: 2400 - 3000ml Nocne L szt 90 000 Pieluchomajtki L nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne M obwód w pasie 70-110 cm 20 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego wewnętrzną cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki nocne powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Dzienne L obwód w pasie 100-150 cm 80 000 Minimalna chłonność całkowita nie może być mniejsza niż: Pieluchomajtki M dzienne: 1450 - 2100 ml Pieluchomajtki L dzienne: 2100 - 2400 ml Pieluchomajtki L Nocne: 2600 - 3200 ml Pieluchmajtki XL: 2400 - 2800 ml Chłonność badana metodą ISO 11948/1) Nocne M 20 000 Nocne L 40 000 Podkłady chłonne jednorazowe Wymiar szt 10 000 Wykonane z pulpy celulozowej o grubości warstwy chłonnej od 5-10 mm. Na zewnątrz warstwa nie przemakalna antypoślizgowa, chłonność minimum 1500 ml 90 x 60 lub 80 x 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Pieluchomajtki XL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni - wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze , ale nie przepuszczającego cieczy, tzn. zarówno wewnętrzna (stykająca się ze skórą) , jak zewnętrzna warstwa wykonana z materiału przepuszczającego powietrze, Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm szt 1 000 dla osób z tendencją do uczuleń (nie zawierające lateksowych elementów), wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływowi moczu i kału, przylepce mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania (więcej niż dwukrotnie,) ściągacz talowy z przodu i / lub z tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom, wskaźnik wilgotności, system neutralizujący nieprzyjemny zapach, anatomiczny kształt produktu, Pieluchomajtki dla dorosłych - Standard Dzienne XL obwód w pasie 110-170 cm szt 1 000 Pieluchomajtki muszą być wykonane z materiału gwarantującego cyrkulację powietrza, muszą być dopasowane anatomicznie z elastycznymi ściągaczami i falbankami obejmującymi uda, zabezpieczającymi przed wyciekaniem, z dodatkowymi zakładkami wewnętrznymi, Pieluchomajtki muszą mieć zapinania wielokrotnego użycia. Pieluchomajtki mają posiadać absorbent , wskaźnik wilgoci na zewnątrz pieluchy. Pieluchomajtki powinny posiadać podwójny wkład, chłonny. Pieluchomajtki muszą posiadać folię zewnętrzną nie przemakającą, nie podrażniającą skóry, antyalergiczną Pieluchomajtki dla dorosłych wykonane w 100% z materiału o właściwościach oddychających na całej powierzchni.Wszystkie warstwy wykonane z laminatu przepuszczającego powietrze, ale nie przypuszczającego cieczy, posiadające podwójny wkład chłonny oraz posiadająca wewnętrzne falbanki zapobiegające wypływaniu moczu i kału, przylepcorzepy mocujące wielokrotnego zapinania i odpinania, ściągacz talowy z przodu i /lub tyłu, wewnętrzne falbanki boczne zapobiegające wyciekom., wskaźnik wilgoci, system neutralizujący nieprzyjemne zapachy, anatomiczny kształt Nocne XL obwód w pasie 130-170 cm szt 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Myjki jednorazowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjka jednorazowa Wymiar szt 50 000 Wykonana z miękkiego i chłonnego materiału, podfoliowana, zaprojektowana tak aby chronić dłoń osoby pielęgnującej. Dostosowana do wymiaru dłoni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia cząstkowego - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.