eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › ZP/95/2014 DOSTAWA STYMULATORÓW SERCA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Włocławek: ZP/95/2014 DOSTAWA STYMULATORÓW SERCA
Numer ogłoszenia: 414406 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/95/2014 DOSTAWA STYMULATORÓW SERCA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa stymulatorów serca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy na zasadzie zapasu konsygnacyjnego w następującym asortymencie : Zadanie nr 1 - Stymulatory serca SSIR z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 45 sztuk. L.p. STYMULATOR SSIR Z AUTOMATYCZNYMI FUNKCJAMI STYMULACJI I WYCZUWANIA - OPIS PARAMETRU Wymagane parametry graniczne 1 Tryby stymulacji VVI, VVT, V00,AAT,AAI, A00, OFF tak 2 Częstość stymulacji 30 (5) 200ppm tak 3 Czułość kanału komorowego (mV) (0,5 - 7,5) tak 4 Amplituda impulsu komorowego (V) (0,2 - 7,5) tak 5 Czas trwania impulsu (ms) (0,1 - 1,5) tak 6 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze tak 7 Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod tak 8 Automatyczna czułość w komorze tak 9 Zapis zaburzeń rytmu serca tak 10 Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu tak 11 W pełni automatyczny follow up tak 12 Waga stymulatora (g) do 25 tak 13 Histogramy rytmu komór tak 14 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah tak 15 Gniazda elektrod IS-1 tak 16 Żywotność baterii przy nastawach nominalnych min 12 lat tak 17 Łącznik IS-1 tak 18 Kształt prosty i J tak 19 Unipolar-bipolar tak 20 Osłona silikonowa tak 21 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) tak 22 Funkcje pomiarowe Automatyczny pomiar baterii, automatyczny pomiar oporności elektrod równocześnie w konfiguracji uni i bipolarnej, AutoSensing 23 Dokładność pomiaru progu stymulacji (mV) Co 0,1 mV 24 Możliwość wykonania antyarytmicznej stymulacji za pomocą programatora i stymulatora tak Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 sztuk stymulatorów SSIR w tym jeden zestaw certyfikowany do badan MRI. Warunki dodatkowe: 1. W ramach całej puli urządzeń 3 zestawy (stymulator i komplet elektrod) certyfikowane do badań MRI (full body scan). 2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale. 3. Elektrody pasywne -aktywne do wyboru. 4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod. 5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień. 6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego. 7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych. 8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów. 9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów. 10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy). 11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy. Zadanie nr 2 - Stymulatory serca DDDR dwujamowe z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 130 sztuk. L.p. Stymulator DDDR - Opis parametru Wymagane parametry graniczne 1 Tryby stymulacji DDD; DDT 2 Czułość przedsionkowa (mV) (0,5 - 7,5) 3 Czułość komorowa (mV) (0,5 - 7,5) 4 Czas trwania impulsu (ms) dla każdego kanału (0,1 - 1,5) 5 Amplituda impulsu (V) dla każdego kanału (0,2 - 7,5) 6 Opóźnienie przedsionkowo - komorowe (15 - 300) 7 W pełni automatyczny follow up TAK 8 Automatyczna czułość w przedsionku i komorze TAK 9 Waga stymulatora (g) ? 28 10 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze TAK 11 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta w przedsionku TAK 12 Autmatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod TAK 13 Histogramy rytmu komór TAK 14 Programowalny parameter Safety Margin TAK 15 Algorytm automatycznie wykrywający polarność elektrod oraz automatycznie aktywujący podstawowe funkcje stymulatora(tj.MS, PMT Protection) TAK 16 Algorytm optymalizujący zarządzanie pamięcia IEGM TAK 17 Możliwość zapamiętania najbardziej istotnych zdarzeń w Holterze TAK 18 Algorytm stabilizujacy rytm komór podczas Mode Switching TAK 19 Basic rate w zakresie od 30-185ppm TAK 20 Widoczny w skopii znacznik stopy elektrody aktywnej TAK 22 Autosensing TAK 24 Dane pacjenta TAK 25 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah 26 Gniazda elektrod IS-1 TAK II Elektroda stymulująca komorowa RV 1 Gniazda elektrod IS-1 TAK TAK 2 Łącznik IS-1 TAK 3 Kształt prosty TAK 4 Unipolar-bipolar TAK 5 Osłona silikonowa TAK 6 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK III Elektroda stymulująca przedsionkowa RA 1 Łącznik IS-1 TAK 2 Kształt litery -J- lub prosta TAK 3 Unipolar- bipolar TAK 4 Uwalniająca steryd TAK 5 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 10 sztuk stymulatorów DDDR w tym jeden zestaw z certyfikatem do badań MRI. Warunki dodatkowe: 1. W ramach zamówionej puli urządzeń 5 zestawów (stymulator i komplet elektrod) certyfikowanych do badań MRI (full body scan). 2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale. 3. Elektrody pasywne - aktywne do wyboru. 4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod. 5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień. 6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego. 7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych. 8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów. 9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów. 10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy). 11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy. Uwaga: 1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 3. Zamawiający wymaga dołączenia instrukcji składowania zapasu konsygnacyjnego. 4. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony w opakowaniu producenta. 5. Wykonawca będzie dostarczał towar oznakowany na opakowaniach z następującymi danymi: nazwa towaru, ilość, data produkcji, data ważności do użytku, producent. 6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni roboczych: od poniedziałku do piątku, od daty złożenia zamówienia przez zamawiającego telefonicznie lub faksem - przechowywanym przez miesiąc od czasu uzyskania prawidłowo zrealizowanego zamówienia. 7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego przedmiotu zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy. 8. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w kolumnie nr 9 i kolumnie nr 10 -nr katalogowy-Producent i nazwa handlowa - w przypadku, gdy numer katalogowy nie jest stosowany należy podać symbol, bądź skrót pozwalający na jednoznaczną identyfikację danego produktu, który mógłby być stosowany do zamówień w przypadku zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą. 9. Oferowane produkty muszą posiadać aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. UWAGA: W Formularzu asortymentowo - cenowym w pozycji -Nazwa i nr dokumentu dopuszczającego do obrotu- należy opisać dokument, natomiast w przypadku asortymentu niewymagającego takiego dopuszczenia należy wpisać -Nie wymaga dopuszczenia 10. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2A,2B do siwz) przewidywane zapotrzebowanie ( podane ilości ) nie stanowią ilości gwarantowanych przez Zamawiającego, bowiem faktyczny zakres zamówień składanych przez Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. Jednakże zmniejszenie ilości asortymentu podanych w załączniku nr 2A,2B nie przekroczy 20% ilości przewidywanej w załączniku nr 2A,2B dla danego zadania. 11. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego działając na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp,stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 dostawę do każdego z zadań w zakresie dostawy stymulatorów serca o wartości minimum PLN brutto: Zadanie nr 1 - 50.000,00 PLN ; Zadanie nr 2 - 150.000,00 PLN. w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdym zadaniu. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych zadań. Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość co najmniej 200 tys. PLN brutto. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych dostaw w zakresie dostaw objętych przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonaniu zamówienia. Wszystkie warunki wymienione w pkt. III.3). muszą być spełnione łącznie. Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wymagania do przedmiotu zamówienia i ważne dokumenty na potwierdzenie ich spełnienia: Tabela nr 1 : Wymaganie - kolumna - I: Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.) Dokument na potwierdzenie spełnienia wymagań - kolumna - II: 1. Deklaracja zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 2. Dokument potwierdzający dokonanie odpowiednio : zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; 3. Dokument potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. W przypadku gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w pkt 1-3 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu w siwz, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące (wykonawcy) w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia określonych zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b uPzp - dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z powyższej możliwości. 3. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Nie dotyczy zobowiązania podmiotu trzeciego i pełnomocnictwa. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a/ nastąpi obniżenie ceny; b/ nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; c/ nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; d/ nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; e/ zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 8 ust. 2 i 3 niniejszej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł. księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji pokój 304).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. bł. księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek (budynek administracji pokój 304).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Stymulatory serca SSIR z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 45 sztuk..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. STYMULATOR SSIR Z AUTOMATYCZNYMI FUNKCJAMI STYMULACJI I WYCZUWANIA - OPIS PARAMETRU Wymagane parametry graniczne 1 Tryby stymulacji VVI, VVT, V00,AAT,AAI, A00, OFF tak 2 Częstość stymulacji 30 (5) 200ppm tak 3 Czułość kanału komorowego (mV) (0,5 - 7,5) tak 4 Amplituda impulsu komorowego (V) (0,2 - 7,5) tak 5 Czas trwania impulsu (ms) (0,1 - 1,5) tak 6 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze tak 7 Automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod tak 8 Automatyczna czułość w komorze tak 9 Zapis zaburzeń rytmu serca tak 10 Dwa dodatkowe typy histerez oprócz histerezy rytmu tak 11 W pełni automatyczny follow up tak 12 Waga stymulatora (g) do 25 tak 13 Histogramy rytmu komór tak 14 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah tak 15 Gniazda elektrod IS-1 tak 16 Żywotność baterii przy nastawach nominalnych min 12 lat tak 17 Łącznik IS-1 tak 18 Kształt prosty i J tak 19 Unipolar-bipolar tak 20 Osłona silikonowa tak 21 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) tak 22 Funkcje pomiarowe Automatyczny pomiar baterii, automatyczny pomiar oporności elektrod równocześnie w konfiguracji uni i bipolarnej, AutoSensing 23 Dokładność pomiaru progu stymulacji (mV) Co 0,1 mV 24 Możliwość wykonania antyarytmicznej stymulacji za pomocą programatora i stymulatora tak Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 5 sztuk stymulatorów SSIR w tym jeden zestaw certyfikowany do badan MRI. Warunki dodatkowe: 1. W ramach całej puli urządzeń 3 zestawy (stymulator i komplet elektrod) certyfikowane do badań MRI (full body scan). 2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale. 3. Elektrody pasywne / aktywne do wyboru. 4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod. 5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień. 6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego. 7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych. 8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów. 9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów. 10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy). 11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Stymulatory serca DDDR dwujamowe z automatycznymi funkcjami stymulacji i wyczuwania - 130 sztuk. L.p. Stymulator DDDR - Opis parametru Wymagane parametry graniczne 1 Tryby stymulacji DDD; DDT 2 Czułość przedsionkowa (mV) (0,5 - 7,5) 3 Czułość komorowa (mV) (0,5 - 7,5) 4 Czas trwania impulsu (ms) dla każdego kanału (0,1 - 1,5) 5 Amplituda impulsu (V) dla każdego kanału (0,2 - 7,5) 6 Opóźnienie przedsionkowo - komorowe (15 - 300) 7 W pełni automatyczny follow up TAK 8 Automatyczna czułość w przedsionku i komorze TAK 9 Waga stymulatora (g) ? 28 10 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu (beat to beat) w komorze TAK 11 Algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta w przedsionku TAK 12 Autmatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod TAK 13 Histogramy rytmu komór TAK 14 Programowalny parameter Safety Margin TAK 15 Algorytm automatycznie wykrywający polarność elektrod oraz automatycznie aktywujący podstawowe funkcje stymulatora(tj.MS, PMT Protection) TAK 16 Algorytm optymalizujący zarządzanie pamięcia IEGM TAK 17 Możliwość zapamiętania najbardziej istotnych zdarzeń w Holterze TAK 18 Algorytm stabilizujacy rytm komór podczas Mode Switching TAK 19 Basic rate w zakresie od 30-185ppm TAK 20 Widoczny w skopii znacznik stopy elektrody aktywnej TAK 22 Autosensing TAK 24 Dane pacjenta TAK 25 Pojemność baterii większa lub równa 1,3 Ah 26 Gniazda elektrod IS-1 TAK II Elektroda stymulująca komorowa RV 1 Gniazda elektrod IS-1 TAK TAK 2 Łącznik IS-1 TAK 3 Kształt prosty TAK 4 Unipolar-bipolar TAK 5 Osłona silikonowa TAK 6 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK III Elektroda stymulująca przedsionkowa RA 1 Łącznik IS-1 TAK 2 Kształt litery (J) lub prosta TAK 3 Unipolar- bipolar TAK 4 Uwalniająca steryd TAK 5 Pasywna i aktywna fiksacja (do wyboru) TAK Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy zagwarantował zapas konsygnacyjny 10 sztuk stymulatorów DDDR w tym jeden zestaw z certyfikatem do badań MRI. Warunki dodatkowe: 1. W ramach zamówionej puli urządzeń 5 zestawów (stymulator i komplet elektrod) certyfikowanych do badań MRI (full body scan). 2. Wszystkie oferowane stymulatory wraz z kompletem elektrod i introducerów naczyniowych dostępne w formie składu konsygnacyjnego w Oddziale. 3. Elektrody pasywne - aktywne do wyboru. 4. Wkłucia naczyniowe typ rozrywany z zapewnieniem optymalnej średnicy oferowanego wkłucia do proponowanych elektrod. 5. Najnowszy model programatora z funkcją implantacyjną do sali wszczepień. 6. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli niejałowych do programatora implantacyjnego. 7. Utrzymanie minimum 4 kompletów jałowych kabli implantacyjnych. 8. Najnowszy model programatora do poradni kontroli stymulatorów. 9. Utrzymanie minimum jednego kompletu kabli do programatora w poradni kontroli stymulatorów. 10. Pełna opcja serwisowa programatorów (przeglądy, upgrade, naprawa z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas serwisu lub naprawy). 11. Zapewnienie stałych dostaw materiałów eksploatacyjnych w tym papieru do drukarek programatorów w ilościach niezbędnych do bieżącej pracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.10-7, 33.18.22.00-1, 33.18.22.40-3, 22.99.32.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.