eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Markowa › Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tarnawka i Husów - ETAP III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Markowa: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tarnawka i Husów - ETAP III
Numer ogłoszenia: 414368 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Markowa , 37-120 Markowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2265352, faks 17 2265756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tarnawka i Husów - ETAP III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tarnawka i Husów -Etap III. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę przedmiotu zamówienia wydane przez Starostę Łańcuckiego, decyzja Nr 62/09 z dnia 11.02.2009 r. W ramach zamówienia należy wykonać między innymi następujące roboty budowlane (obmiary zostały poniżej podane w przybliżeniu): A. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W TARNAWCE (zakres przedmiotu zamówienia wrysowany na arkuszach map wsi Tarnawka Nr 3, 5, 12 kolorem niebieskim i różowym). I. Sieć wodociągowa rozdzielcza Tarnawka. I.1. Sieć wodociągowa rozdzielcza O 125 TARNAWKA.1/ Rury polietylenowe PE 100 RC, SDR 11 125×11,4 mm - 1495,0 mb 2/ Zasuwy klinowe Dn125 (PN 16) z kielichami wciskowymi dla rur PE 100 RC, Dn125 = 9 kpl. 3/ Hydranty pożarowe nadziemne z podwójnym zamknięciem i zabezpieczeniem przed złamaniem Dn100 (PN 16) i długości 2350 mm z zasuwą kołnierzową odcinającą Dn100 (PN 16) i łącznikiem kołnierzowym l=300mm - 10 kpl. I.2. Sieć wodociągowa rozdzielcza O 50, 40, 32 TARNAWKA. 1/ Rury polietylenowe PE 100RC, SDR 11 o śr.50×4,6 mm - 30,0 m 2/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR 11 o śr.40×3,7 mm - 162,0 m 3/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR 11 o śr. 32×2,9 mm - 20,0 m I.3. Rury ochronne, przewierty pod drogami, komora redukcyjna na sieci. 1/ Rury stalowe ochronne 219/6,3 mm - 7 szt./47,0 m 2/ Rury stalowe ochronne 114/4,0 mm - 1 szt./6,0 m 3/ Przewierty pod drogami (powiatowymi): a) Rurą stalową 219/6,3 mm - 1 szt./25,0 m b) Rurą stalową 139,7/4,0 mm - 1 szt./21,0 m 4/ Dostawa i montaż studzienki z PE, komorę redukcyjną o śr. 1500 mm i głębokości 2,0 m, wraz z zespołem redukcyjnym na sieci wodociągowej Dn125 mm - 1 kpl. II. Przyłącza wodociągowe O 50, 50, 32 TARNAWKA. 1/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR 11 (PN 16) 50×4,6 mm - 1 szt./5,0 m 2/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR 11 (PN 16) 40×3,7 mm - 67,0 m 3/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR11 (PN 16) 32×2,9 mm - 19 szt./379,0 m 4/ Zespół redukcyjno-pomiarowy dla wodomierza skrzydełkowego o śr. Dn20 - 19 kpl. 5/ Studzienka wodomierzowa Dn1200 dla przyłączy domowych Dn50 z zaworem odcinającym Dn50 - 1 studnia (bez zespołu redukcyjno-pomiarowego) 6/ Rury ochronne PE 100 SDR 17 (PN 10) 125×7,4 mm 2 szt./16,0 m III. Naprawa dróg - 36,0 m2. IV. Inwentaryzacja powykonawcza sieci - 1 kpl. V. Inwentaryzacja powykonawcza przyłączy - 1kpl. B. BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W HUSOWIE (zakres przedmiotu zamówienia wrysowany na arkuszach map wsi Husów NR 1, 2, 4, 5 kolorem niebieskim i różowym). I. Sieć wodociągowa magistralna O 160 HUSÓW. 1/ Rury polietylenowe PE 100RC, SDR 11, 160×14,6 mm - 2780,0 m 2/ Zasuwy klinowe Dn150 (PN16) z kielichami wciskowymi dla rur PE 100RC, Dn160 - 17kpl. 3/ Hydranty pożarowe nadziemne z podwójnym zamknięciem i zabezpieczeniem przed złamaniem Dn100/PN16 o śr. 100 mm i dł. 2350 mm z zasuwami kołnierzowymi odcinającymi DN100 (PN16) i łącznikiem kołnierzowym l=300 mm - 5 kpl. 4/ Przewierty pod drogami: a) rurą stalową 273,0×7,1 mm - 6szt./94 m b) rurą PE 280×16,6 mm - 1szt./8 m 5/ Przewiert sterowany PE 100RC, SDR 11, 160×14,6 mm - 1szt./30,0 m 6/ Rury ochronne PE 100 SDR 17 (PN10) 280×16,6 mm - 3szt./31,0 m 7/ Rury ochronne osłonowe dwudzielne typu AROT Dn110 - 3 szt./13,0 m II. Sieć wodociągowa rozdzielcza: II.1. Sieć wodociągowa rozdzielcza O 125 HUSÓW. 1/ Rury polietylenowe PE 100RC, SDR 11, 125×11,4 mm - 1512,0 m 2/ Zasuwy klinowe Dn100 (PN16) z kielichami wciskowymi dla rur PE 100RC, Dn125 - 7 kpl. 3/ Hydranty nadziemne pożarowe z podwójnym zamknięciem i zabezpieczeniem przed złamaniem Dn100 (PN16) na sieci PE DN125 o długości 2350 mm z zasuwami odcinającymi Dn100 (PN16) kołnierzowymi i łącznikiem kołnierzowym l=300 mm - 8 kpl. II.2. Sieć wodociągowa rozdzielcza O 110 HUSÓW. 1/ Rury polietylenowe PE 100RC, SDR 11, 110×10,0 mm - 1032,0 m 2/ Zasuwy klinowe Dn100 z kielichami wciskowymi dla rur PE Dn110 - 2 kpl. 3/ Hydranty pożarowe nadziemne z podwójnym zamknięciem i zabezpieczeniem przed złamaniem Dn100(PN16) na sieci PE Dn110 i długości 2350 mm z zasuwą kołnierzową odcinającą Dn100(PN16) i łącznikiem kołnierzowym l=300 mm - 11 kpl. II.3. Sieć wodociągowa rozdzielcza O 63,40,32 HUSÓW 1/ Rury polietylenowe PE 100RC, SDR11 o śr. 63× 5,8 mm -121,0 m 2/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR 11 o śr.40×3,7 mm - 532,0 m 3/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR 11 o śr.32×2,9 mm - 90,0 m 4/ Przewierty pod drogami powiatowymi: a) rurą stalową, 114,3×4,0 - 1 szt./18,0 m b) rurą stalową, 219,1×6,3 - 1szt./14,0 m 5/ Rury ochronne - zbliżenia do szamba PE100, SDR 17 (PN10), 225×13,4 m - 5 szt./75,0 m 6/ Rury osłonowe dwudzielne typu AROT Dn110 - 3,0 m/1szt. III. Przyłącza wodociągowe O 63,40,32 HUSÓW. 1/ Rury ciśnieniowe PE 100RC ,SDR 11 o śr.63 mm × 5,8 mm - 63,0 m/6 przyłączy 2/ Rury ciśnieniowe PE 100RC, SDR 11 (PN 16) o śr. 40×3,7 mm -2 przyłącza/249,0 m 3/ Rury ciśnieniowe PE100RC,SDR11 (PN16) o śr. 32×2,9 mm - 78 szt. przyłączy/1417,0 m 4/ Zespół redukcyjno-pomiarowy dla wodomierza skrzydełkowego o średnicy Dn20-77 kpl. 5/ Zespół redukcyjno-pomiarowy dla wodomierza skrzydełkowego o średnicy Dn25 - 6 kpl. 6/ Studzienka wodomierzowa Dn1200 dla przyłączy domowych Dn32 z zaworem odcinającym Dn25 - 3 szt. (bez układu pomiarowego) 7/ Rury polietylenowe ochronne na przyłączach wodociągowych PE100 SDR17 (PN10) 125×7,4 mm - 11 szt./122,0 m IV. Pompownia wody PW - 4 HUSÓW 1/ Kompletna pompownia kontenerowa PW4 - Husów według dokumentacji projektowej - 1 kpl. wraz z rozładunkiem i montażem. 2/ Ogrodzenie pompowni: a) ławy fundamentowe 0,8 × 0,2 m i cokoły betonowe 0,3 × 0,2 m - 31,5 m b) siatka ocynkowana o grub. 3,0 mm powlekana (oczko 5,5 × 5,5), wys. 1,5 m na słupach stalowych w rozstawie 2,4 m, z bramą wejściową - 29,3 mb. 3/ Odprowadzanie ścieków z wpustów podłogowych w kontenerze PW4 Husów: a) studnia rewizyjna z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm na głęb. 3,0 m - 1 szt. b) rurociągi z PCV kanalizacyjne O50 do O160 mm - 13,5 m c) kanały z rur PCV o śr. zewn. 160 mm - 2,0 m V. Instalacje elektryczne do PW-4 Husów. V.1. Przyłącz kablowy 0,4 kV - Pompownia wody PW-4 1/ Układanie kabli o masie do 1,0 kg/m - kabel YAKY 0,6/1kV 4×50 mm2 - 10,0 mb. 2/ Układanie kabli o masie do 1,0 kg/m - kabel YAKYFpy 0,6/1kV 4×50 mm2 - 5,0 m 3/ Złącze kablowo- pomiarowe ZKP wg rysunku nr 2 (dostawa i montaż) - 1 kpl. V.2. Instalacje odbiorcze PW-4 Husów 1/ montaż rozdzielczy SK-2 - 1 kpl. 2/ rura osłonowa, DVK - 75 AROT - 28,0 m 3/ układanie kabli o masie do 1,0kg/m w instalacjach odbiorczych PW-4: a) w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych YAKY 0,6/1kV 4×35 m2 SE - 10,0 m b) w rowach kablowych YAKYFpy 0,6/1kV 4×35 mm2 - 110,0 mb. c) bednarka ocynkowana - 25,0 m V.3. Obwody zasilające pompownię 1/ Montaż rozdzielczy RG (PS-21 KW) - 1 szt. 2/ Układanie kabli o masie do 0,5kg/m: a) rowach kablowych YAKY 0,6./1kV 4×25 mm2 RE - 15,0 m b) w rurach, w pustakach lub kanałach zam. YKSY 0,6/1kV 7×1,5 mm2 RE -15,0 m c) w budynkach YKY 0,6/1kV 4×2,5 mm2 RE - 20 mb V.4. Rury ochronne 1/ Rura ochronna na sieci energetycznej, montaż z rur PE100, SDR 17 (PN 10) - 1 szt/7,0 m (na cieku wodnym) 2/ Rury osłonowe typu AROT Dn 110 - 3szt./9 mb. VI. Inwentaryzacja powykonawcza sieci - 1 kpl. VII . Inwentaryzacja przyłączy 1- kpl. VIII. Naprawa dróg - 189,00 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych przedstawia dokumentacja projektowa - załącznik nr 9 c, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca załącznik nr 9 a do SIWZ . Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i ma on za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia - załącznik nr 9 b..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert pod rygorem wykluczenia Wykonawcy (art. 24 ust. 2 pkt 2 uPzp). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tarnawka i Husów - ETAP III oraz włożyć do koperty zewnętrznej. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony ten warunek w sytuacji gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem robót budowlanych porównywalnych z przedmiotem zamówienia tj.: budowie, rozbudowie lub przebudowie sieci wodociągowej : - minimum jednej sieci wodociągowej o wartości brutto co najmniej 2 000 000,00 zł, lub dwóch o wartości brutto co najmniej 1 000 000,00 zł każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone- w/g załącznika Nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że warunek jest spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu tego warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla uznania, że wykonawca spełnia ten warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał: - Kierownika Budowy - posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych , które są wystarczające do pełnienia tej funkcji w czasie realizacji przedmiotu zamówienia przewidzianą na stanowisko kierownika budowy. Udokumentowane doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi jako kierownik budowy - wydane uprawnienia budowlane co najmniej 3 lata od terminu składania ofert. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę załącznika nr 4 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ze spełniony ten warunek w sytuacji gdy Wykonawca wykaże, że: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie, co najmniej 1 000 000,00 zł. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu: Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) ma opłaconą polisę lub przedłożą inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 2 000 000, 00zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca musi dostarczyć: a/ Opisy (charakterystyki) zaoferowanych rur, zasuw, hydrantów, pompowni wody, w szczególności w formie aktualnych katalogów (dopuszcza się poszczególne karty katalogowe) lub/i folderów lub/i materiałów firmowych, ulotek informacyjnych - w języku polskim oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w załączniku Nr 10, przy czym należy wyraźnie zaznaczyć produkt, który jest oferowany. b/ w celu spełnienia/potwierdzenia parametrów granicznych oferowanego przedmiotu zamówienia należy przedłożyć dane techniczne (np. karty danych technicznych) wystawione przez producenta gotowych wyrobów. Wszystkie materiały, które mają bezpośredni kontakt z wodą do spożycia muszą posiadać aktualne atesty higieniczne. Dokumenty można przedkładać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączona w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 3. W przypadku wykonywania części usługi przez podwykonawców należy załączyć wykaz usług, które wykonywane będą przez podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5. Dowód wpłacenia wadium. 6. Kosztorys ofertowy uproszczony zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ - zalecany

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach: 1) Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: a) gdy zajdzie konieczność wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową, a ich wykonanie wraz z opracowaniem dokumentacji (jeżeli zajdzie taka konieczność) wymagać będzie więcej niż 3 tygodnie, b) wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania (jak na przykład decyzja pozwolenia na budowę/ zgłoszenia w zakresie koniecznych zmian). c) wstrzymania robót na okres dłuższy niż 3 tygodnie spowodowany wykryciem na przykład niewybuchów, niewypałów, szczątków ludzkich, wykopalisk archeologicznych, pozostałości budowli podziemnych, d) wystąpienia niezgodności map geodezyjnych ze stanem faktycznym, które spowodują przerwę w pracach na okres dłuższy niż 3 tygodnie, e) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, f) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych, gospodarczych w trakcie realizacji inwestycji wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową. 2) Dopuszcza się za zgodą projektanta zmianę sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia w przypadku zastosowania materiałów zamiennych, innych technologii lub rozwiązań, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji lub wpłynie na przyspieszenie terminu zakończenia robót budowlanych. 3) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób Kierownika budowy i kierowników robót na wniosek Wykonawcy i tylko sytuacji nieprzewidzianej (np. rozwiązanie stosunku pracy) oraz zdarzenia losowego jak np. choroba, śmierć itp. i Jeżeli zajedzie konieczność wprowadzenia takiej zmiany, Zamawiający żąda dokumentów kandydata na stanowisko kierownika budowy lub kierowników branżowych z których jednoznacznie musi wynikać, że osoba ta spełnia warunki udziału jakie były określone dla tego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4) Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w razie zaistnienia, po zawarciu umowy: a) przypadku siły wyższej, lub b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 17.4. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy: 1) Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych rozwiązań technicznych, technologicznych, innych materiałów i urządzeń niż przewidziane w dokumentacji pod warunkiem, że: a) zmienne materiały i urządzenia będą miały lepsze parametry techniczne, bez pogorszenia warunków eksploatacyjnych, b) zmiany te spowodują obniżenie kosztów na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy bez pogorszenia parametrów technicznych materiałów i urządzeń, c) wynikać będą z konieczność usunięcia błędów w dokumentacji lub realizacji przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niż przewidziane w dokumentacji ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) przyjęte w dokumentacji materiały lub urządzenia są niedostępne na rynku, zostały wycofane z produkcji e) zamieniony materiał (urządzenia) musi być jednorodne dla całego zamówienia 2) Wprowadzenie powyższych zmian wymaga pisemnej zgody inspektora nadzoru, projektanta i akceptacji Zamawiającego. 17.5. Pozostałe zmiany. 1) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, 2) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania pełnego zakresu robót, w sytuacji której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy a nie powstałej z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, maksymalnie do wysokości 20% wartości umowy bez żadnych negatywnych skutków prawnych i finansowych. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone i termin realizacji skrócony, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.markowa.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399, pokój nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Markowa, 37-120 Markowa 1399, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja pn.: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Tarnawka i Husów - ETAP III, realizowana jest w ramach Programu, oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej, Działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.