eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Charzykowy › Wykonanie prac usługowych w zakresie pozyskania i zrywki drewna na terenie Parku Narodowego Bory Tucholskie w pierwszym półroczu 2015 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Charzykowy: Wykonanie prac usługowych w zakresie pozyskania i zrywki drewna na terenie Parku Narodowego Bory Tucholskie w pierwszym półroczu 2015 roku
Numer ogłoszenia: 414358 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Park Narodowy "Bory Tucholskie" , ul. Długa 33, 89-606 Charzykowy, woj. pomorskie, tel. 52 3988397, faks 52 3988397.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pnbt.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: inna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac usługowych w zakresie pozyskania i zrywki drewna na terenie Parku Narodowego Bory Tucholskie w pierwszym półroczu 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie prac usługowych w zakresie pozyskania i zrywki drewna na terenie Parku Narodowego Bory Tucholskie w pierwszym półroczu 2015 roku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zapisany jest w załączniku nr 1 do SWIZ. Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstanie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2.Oferta winna zawierać wypełniony formularz OFERTA - wg załącznika do SIWZ - Rozdział B oraz niżej wymienione dokumenty: 1)formularz ofertowy, 2)dokumenty wymienione w dziale IX niniejszej SIWZ, 3)inne dokumenty wymagane od Wykonawców: a.pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 6 do SIWZ. 2.Oferta oraz pozostałe dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SIWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. 3.Oferta winna być sporządzona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej (ręcznie, na maszynie do pisania lub w postaci wydruku komputerowego), w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 4.Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej. 5.Wszystkie strony oferty zawierające jakąkolwiek treść winny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę. W treści oferty winna być umieszczona informacja o ilości stron oferty. 6.Wszelkie zmiany w treści oferty (poprawki, przekreślenia, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane - w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane. 7.Wypełniony i podpisany formularz Oferta winien być złożony, jako oryginał. 8.Oferta winna zawierać spis załączników z podaniem numerów stron. 9.W przypadku gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób, nie budzący wątpliwości zastrzec (nie później niż w terminie składania ofert), które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą one być udostępnione. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, kartki zawierające informacje zastrzeżone powinny być ze sobą połączone i ponumerowane z zachowaniem ciągłości numeracji stron oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji zadania - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy i Zamawiający uzna je za zasadne, 2)zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 3)wystąpienia siły wyższej. 2.W przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, wymieniony w pkt 1-3, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie zmiany osób wymienionych w umowie w przypadku: 1)śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych, 2)zastrzeżeń jednej ze strony, co do kompetencji ww. osób. W takim przypadku nowa osoba musi spełniać wymagania określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pnbt.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Park Narodowy Bory Tucholskie ul. Długa 33 89-606 Charzykowy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Park Narodowy Bory Tucholskie ul. Długa 33 89-606 Charzykowy Sekretariat - pokój nr 2 w terminie do dnia 30.12.2014 roku, do godziny 10.00..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 Prace pozyskania i zrywki drewna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - wykonywane będzie na terenie Obwodu Ochronnego Bachorze w następujących oddziałach: a) oddział 100 g Masa surowca średniowymiarowego przewidziana do pozyskania w IV klasie wieku w 03 stopniu trudności wynosi 280 m3. Masa do zrywki w I strefie trudności wynosi 280 m3, przy czym w odległości do 100 m przewiduje się zrywkę - 60% pozyskanej masy, w odległości od 101-200 m przewiduje się zrywkę - 40% pozyskanej masy; b) oddział 101 b Masa surowca średniowymiarowego przewidziana do pozyskania w IV klasie wieku w 03 stopniu trudności wynosi 187 m3. Masa do zrywki w I strefie trudności wynosi 187 m3, przy czym w odległości do 100 m przewiduje się zrywkę - 100% pozyskanej masy. Łączna masa do pozyskania w zadaniu nr 1 wynosi 467 m3, do zrywki 467 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prace pozyskania i zrywki drewna wykonywane będzie na terenie Obwodu Ochronnego Drzewicz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - wykonywane będzie na terenie Obwodu Ochronnego Drzewicz w następujących oddziałach: a) oddział 77 f Masa surowca średniowymiarowego przewidziana do pozyskania w III klasie wieku w 05 stopniu trudności wynosi 70 m3. Masa do zrywki w I strefie trudności wynosi 70 m3, przy czym w odległości do 100 m przewiduje się zrywkę - 100% pozyskanej masy. b) oddział 59 d Masa surowca średniowymiarowego przewidziana do pozyskania w III klasie wieku w 05 stopniu trudności wynosi 105 m3. Masa do zrywki w I strefie trudności wynosi 105 m3, przy czym w odległości do 100 m przewiduje się zrywkę 40% pozyskanej masy, w odległości od 101 - 200 m - 40% pozyskanej masy, oraz w odległości od 201 - 300 m - 20% pozyskanej masy. c) oddział 47 g Masa surowca średniowymiarowego przewidziana do pozyskania w IV klasie wieku w 03 stopniu trudności wynosi 295 m3. Masa do zrywki w I strefie trudności wynosi 295 m3, przy czym w odległości do 100 m przewiduje się zrywkę 75% pozyskanej masy, w odległości od 101 - 200 m - 25% pozyskanej masy. d) oddział 48 c Masa surowca średniowymiarowego przewidziana do pozyskania w IV klasie wieku w 03 stopniu trudności wynosi 95 m3. Masa do zrywki w I strefie trudności wynosi 95 m3, przy czym w odległości do 100 m przewiduje się zrywkę 90 % pozyskanej masy, od 101 - 200m przewiduje się zrywkę 10 % pozyskanej masy. e) oddział 59 a Masa surowca średniowymiarowego przewidziana do pozyskania w IV klasie wieku w 03 stopniu trudności wynosi 243 m3. Masa do zrywki w I strefie trudności wynosi 243 m3, przy czym w odległości do 100 m przewiduje się zrywkę 55% pozyskanej masy, od 101 - 200 m przewiduje się zrywkę 30% pozyskanej masy, w odległości od 201 - 300 m przewiduje się zrywkę 15% pozyskanej masy. Łączna masa do pozyskania w zadaniu nr 2 wynosi 808 m3, do zrywki 808 m3..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.21.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.03.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zadania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.