eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM Bytom w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Bytom: Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM Bytom w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 414262 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366638 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM Bytom w 2015 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na rzecz MZDiM w Bytomiu w okresie od dnia zawarcia umowy (przy czym nie wcześniej niż od 2 stycznia 2015 roku) do dnia 31 grudnia 2015 roku. 2. Przedmiot zamówienia polega na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo Pocztowe (Dz. U z 2012, poz.1529), w szczególności: - przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych, - przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO). 3. W przypadku konieczności realizacji innych usług pocztowych niż wyżej wyszczególnione m.in. : przesyłek zagranicznych, paczek mogą zostać one zlecone Wykonawcy na zasadach wynikających z aktualnego regulaminu i cennika Wykonawcy. 4. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienia realizowane będą w oparciu o: a) Ustawę z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r., Nr 1529) oraz regulaminem świadczenia usług pocztowych. b) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 roku w Strona 2 z 4 2014-11-14http://bzp0.portal.uzp.gov.pl/index.php?ogloszenie=show&pozycja=374670&rok=20 ... sprawie reklamacji usługi pocztowej (Dz. U. 2013, poz. 1468). 5. Istotne postanowienia umowne stanowią załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Dodatkowo w ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a. odbioru raz dziennie przesyłek przygotowanych do wyekspediowania w siedzibie Zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (II pięto), od poniedziałku do piątku, w godzinach pomiędzy 10:00 - 13:30, z wyłączeniem dni wolnych od pracy w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks Pracy; b. Przedstawiciel Wykonawcy odbierający przesyłki z miejsca wskazanego przez Zamawiającego kwituje odbiór przekazanych do przewozu przesyłek w zestawieniu przygotowanym przez Zamawiającego, a po dostarczeniu przesyłek do placówki Wykonawcy, w której przesyłki będą opracowane zostaną one potwierdzone w książce nadawczej w przypadku przesyłek rejestrowanych oraz w zestawieniu ilościowym dla przesyłek nierejestrowanych; c. nieodpłatnego dostarczenia Zamawiającemu wszelkich druków niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia oraz tzw. erek w określonych ilościach, na każde wezwanie Zamawiającego w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia; d. wskazania tzw. opiekuna Zamawiającego, który będzie odpowiedzialny za przyjmowanie zamówień na druki oraz erki, reklamacji oraz wszelkich innych kwestii związanych z realizacją zawartej umowy; e. dostarczenia elektronicznej książki nadawczej oraz jej zainstalowania na 4 stanowiskach komputerowych w siedzibie Zamawiającego. 7. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, oraz umieszczania na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego, jednocześnie określając rodzaj przesyłki. 8. Określone w Formularzu Ofertowym rodzaje i ilości przesyłek są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, służą orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia oraz ocenie ofert i wyborowi najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega, że faktyczne ilości i rodzaje realizowanych przesyłek mogą się różnić od podanych, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. 9. Rozliczenie z Wykonawcą odbywać się będzie w cyklu miesięcznym. Należności wynikające z faktury Zamawiający zapłaci z dołu, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 21 dni kalendarzowych licząc od dnia wystawienia faktury VAT, pod warunkiem, że doręczenie przesyłki z fakturą do siedziby Zamawiającego nastąpi w ciągu 4 dni roboczych od dnia jej wystawienia. W przeciwnym wypadku termin płatności faktury VAT wynosi 14 dni kalendarzowych licząc od dnia doręczenia Zamawiającemu przesyłki z fakturą. Do faktury Wykonawca jest zobowiązany dołączyć specyfikacje zrealizowanych usług w ujęciu rodzajowym, ilościowym i kwotowym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółką Akcyjną, Stawki 2, 00-940 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165116,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145293,90

  • Oferta z najniższą ceną: 145293,90 / Oferta z najwyższą ceną: 146388,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.