eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleszyce › Kompleksową dostawę energii elektrycznej do obiektów Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Oleszycach, ul. Nasienna 10, 37-630 Oleszyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-18

Oleszyce: Kompleksową dostawę energii elektrycznej do obiektów Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Oleszycach, ul. Nasienna 10, 37-630 Oleszyce
Numer ogłoszenia: 413970 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleszyce , ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 016 6315010, faks 016 6315636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oleszyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksową dostawę energii elektrycznej do obiektów Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Oleszycach, ul. Nasienna 10, 37-630 Oleszyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej z sieci elektroenergetycznej do obiektów Zamawiającego, realizowana na podstawie umowy sprzedaży, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo Energetyczne ( t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93 poz. 623 z późn. zm.) do obiektów należących do Gminy Oleszyce i Zakładu Gospodarki Komunalnej w Oleszycach na terenie Miasta i Gminy Oleszyce (woj. podkarpackie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych taryf znajduje się w załącznikach zgodnie z poniższą listą: grupa taryfowa B11,B21,B23,C11,C11O,C12A,C12B,C21 - Załącznik nr 5 formularze cenowe a) Ilości podane w Załączniku nr 5 są ilościami szacunkowymi w celu określenia wartości zamówienia, co nie odzwierciedla realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii elektrycznej w czasie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej, co nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Podany w opisie przedmiot zamówienia oraz formularz ofertowo- cenowy stanowiący Załącznik Nr 5 i Nr 6 do SIWZ szacunkowo prognozujący zużycie energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny i nie stanowi ze strony zamawiającego zobowiązania do zużycia energii elektrycznej w podanej ilości b) Zamawiający jest przyłączony do sieci dystrybutora PGE Dystrybucja S.A. oddział z siedzibą w Zamościu ul. Koźmiana 1. c) W przypadku zmiany dotychczasowego podmiotu zaopatrującego zamawiającego w energię elektryczną, zamawiający zobowiązuje się do dopełnienia wszystkich formalności związanych z w/w zmianą, jakie nakładają na zamawiającego w tym zakresie przepisy obowiązującego prawa. Wykonanie takiego obowiązku nastąpi przed rozpoczęciem realizacji umowy. d) Sprzedaż energii elektrycznej i zapewnienie świadczenia usługi dystrybucji na rzecz Gminy Oleszyce , ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce oraz Zakładu Gospodarki komunalnej w Oleszycach, ul. Nasienna 10 , 37-630 Oleszyce odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi odbiorców określonymi w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia maja 2007r. e) w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. Nr 93, poz. 623), a także zgodnie z Normami Polskimi. f) Wykonawca musi zabezpieczyć wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób gwarantujący wykonanie wszystkich wymagań zamawiającego g) Fakturowanie za dostarczoną energię elektryczną odbywać się będzie raz na dwa miesiące na podstawie odczytów wskazanych układów pomiarowo - rozliczeniowych wg. zasad cen i stawek opłat zawartych w ofercie wykonawcy za wyjątkiem układów pomiarowo - rozliczeniowych: - Ujęcia i Stacji Uzdatniania Wody w Borchowie PLZKED000000347176, - Stacji Uzdatniania Wody w Starym Siole PLZKED000000253816, - Oczyszczalni ścieków w Oleszycach PLZKED000000243207, - Bazy w Oleszycach PLZKED000000238961 których fakturowanie i odczyt dokonywany będzie raz w miesiącu na ostatni dzień miesiąca.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.30.00.00 - Przesył energii elektrycznej i podobne usługi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Wymagana jest koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych warunków na podstawie danych i informacji zawartych w żądanych do załączenia do oferty - dokumentach. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust 2b art. 26 ustawy Pzp odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstała w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 - I do SIWZ. 2. Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną. POZOSTAŁE INNE WYMAGANE DOKUMENTY 1 Wypełniony formularz oferty (wg. wzoru załącznika nr 1 do SIWZ). 2. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy pzp listę podmiotów przynależących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. Informacja o grupie kapitałowej- zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ. uwaga: Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: 1. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający. 2. Formularz oferty oraz załączniki nr 2, 3, 5 powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty. 3. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie wykonawcy z uwzględnieniem art.26 ust.3 PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku: 1) zmiany przez Zamawiającego adresu którejkolwiek lokalizacji w trakcie trwania umowy i konieczności przeniesienia świadczenia usług pod nowy adres, na koszt Wykonawcy. 2) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy stronami. 4. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego oraz pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w przypadku: powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce, Pokój nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce, Pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.