Ostrołęka: DOSTARCZENIE I WDROŻENIE DEDYKOWANEGO OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO SYSTEM WSPOMAGANIA ORGANIZACJI ROZPRAW (SWOR), DLA 7 SAL ROZPRAW DO SĄDU REJONOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ PRZY UL. B. PRUSA 2
Numer ogłoszenia: 413948 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Ostrołęce , ul. Gomulickiego 5, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 744 41 60, faks 29 691 70 60.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTARCZENIE I WDROŻENIE DEDYKOWANEGO OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO SYSTEM WSPOMAGANIA ORGANIZACJI ROZPRAW (SWOR), DLA 7 SAL ROZPRAW DO SĄDU REJONOWEGO W OSTROWI MAZOWIECKIEJ PRZY UL. B. PRUSA 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostarczenie i wdrożenie dedykowanego oprogramowania komputerowego System Wspomagania Organizacji Rozpraw (SWOR), dla 7 sal rozpraw do Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. B. Prusa 2, integracja systemu z istniejącą lokalną siecią komputerową oraz dostarczenie urządzeń/sprzętu komputerowego dla ww. systemu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę urządzeń/sprzętu dla Systemu Wspomagania i Organizacji Rozpraw w ilości: 1) 1 szt. monitorów LCD min. 46 z terminalem zarządzającym; 2) 8 szt. wokand pionowych 19; 3) 1 szt. przełącznika sieciowego (switcha); 4) 1 szt. patchpanela 48; 5) 1 szt. serwera; 6) 1 szt. Infokiosku. wraz z: 1) zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem oprogramowania dostarczonego wraz ze urządzeniami-sprzętem; 2) dostarczeniem dokumentacji technicznej, instrukcji obsługi urządzeń-sprzętu i oprogramowania; 3) szkoleniem pracowników w ilości 20 osób; 4) wsparciem 12-miesięcznym. 3. Instalacje urządzeń-sprzętu oraz prowadzenie kabli można będzie wykonywać we wszystkie dni kalendarzowe w godzinach uzgodnionych z Kierownikiem Finansowym Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej. 4. Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe, niewycofane z bieżącej produkcji. 5. Wykonawca musi być autorem oprogramowania SWOR lub dysponować prawami autorskimi w taki sposób, że po wykonaniu przedmiotu zamówienia przekaże je na rzecz użytkownika - Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej, tzn. z chwilą oddania systemu do odbioru musi przekazać kody źródłowe do programu. Sad Rejonowy będzie mógł użyć ww. kodów z chwilą, gdy współpraca w zakresie utrzymania, rozwoju oprogramowania nie będzie możliwa ze względów formalnych lub ekonomicznych. Sąd Rejonowy Ostrowi Mazowieckiej zabezpieczy ww. kody w sposób uzgodniony z Wykonawcą. Po każdej aktualizacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać do Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej aktualne kody źródłowe. 6. Dane użytkownika systemu SWOR: Sąd Rejonowy w Ostrowi Mazowieckiej, ul. B. Prusa 2: 1) zatrudnia 56 pracowników etatowych; 2) posiada 3 wydziały: karny, cywilny, rodzinny i nieletnich; 3) posiada sieć komputerową kategorii 5e; 7. Zamawiający dopuszcza możliwość podwykonawstwa jedynie w zakresie dostawy urządzeń/sprzętu komputerowego. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalnych wymagań technicznych i pozostałych wymagań zawarty jest w części B - Opis przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.00.00 - Usługi programowania pakietów oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 30.23.12.00 - Konsole .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostroleka.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Kościuszki 28, pok. 111.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Ostrołęce, ul. Gomulickiego 5 (Biuro Podawcze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ostrołęka
- Remont drogi powiatowej nr 2560W Piski - Kleczkowo na odcinku od miejscowości Mieczki Ziemaki do miejscowości Kleczkowo na terenie gminy Troszyn
- Dostawę odczynników dla Zakładu Patomorfologii w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej, przedprojektowej i okołoprojektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku H na potrzeby administracyjne Muzeum Żołnierzy Wyklętych.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa "Licencji do zarządzania procesami obsługi druku legitymacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych"
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II"
- DOSTAWA LICENCJI NA OPROGRAMOWANIE DO MODELOWANIA TRANSPORTU
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Domu Pomocy Społecznej w Opolu
- Dostawa komputerów i urządzeń sieciowych dla Zespołu Szkół Mechanicznych nr 1 w Bydgoszczy
- Dostawa oprogramowania biurowego
więcej: Konsole »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.