eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleszew › Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pleszewie - prawo jazdy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Pleszew: Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pleszewie - prawo jazdy
Numer ogłoszenia: 41365 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Wyspiańskiego 6, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 7422678, faks 062 7422678.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pleszewie - prawo jazdy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Rodzaj zamówienia: usługi - kod CPV: 80530000-8 2.Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie w trybie indywidualnym niżej wymienionych szkoleń dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pleszewie: 1) Szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. C, 2) Szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. CE, 3) Szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. B), 4) Szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. C), 5) Kwalifikacja wstępna, 6) Kwalifikacja wstępna przyspieszona, 7) Szkolenie okresowe kierowców posiadających kat. (C lub CE lub D lub DE). 3. Opis przedmiotu zamówienia. Celem szkoleń jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku kierowcy. Zamawiający przewiduje skierowanie: a) na szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. C do 10 osób, b) na szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. CE do 5 osób, c) na szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. B) do 1 osoby, d) na szkolenie przygotowujące do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. C) do 1 osoby, e) na kwalifikację wstępną do 1 osoby, f) na kwalifikację wstępną przyspieszoną do 15 osób, g) na szkolenia okresowe dla kierowców posiadających kat. (C lub CE lub D lub DE) do 1 osoby Podana wyżej liczba uczestników jest orientacyjna i nie jest wiążąca zarówno dla Zamawiającego jak i dla Wykonawcy. Ostateczna liczba uczestników będzie zależeć od potrzeb Zamawiającego. 4. Uczestnikami szkoleń będą osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP Pleszew. 5. Zamawiający będzie kierował osoby na szkolenia sukcesywnie w miarę składanych wniosków do 30 listopada 2016 r. 6. Terminy szkoleń każdorazowo będą ustalane pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, z tym że szkolenie musi rozpocząć się nie później niż w ciągu dwóch tygodni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby przeprowadzenia szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu harmonogram szkolenia. 7. Program szkolenia na poszczególne szkolenia musi być zgodny z obowiązującymi przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 r. w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy. 8. Czas realizacji szkolenia nie powinien przekraczać: a) dla szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. C - 30 dni roboczych, b) dla szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. CE - 30 dni roboczych, c) dla szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. B) - 40 dni roboczych, d) dla szkolenia przygotowującego do egzaminu na prawo jazdy kat. D (osoby posiadające kat. C) - 40 dni roboczych e) kwalifikacje wstępna - 90 dni roboczych f) dla kwalifikacji wstępnej przyspieszonej - 50 dni roboczych, g) dla szkolenia okresowego kierowców posiadających kat. (C lub CE lub D lub DE) - 7 dni roboczych. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia terminu pierwszego egzaminu państwowego na szkolenia oraz uiszczenie opłaty za ten egzamin. 10. Wykonawca musi, z upoważnienia uczestnika szkolenia, złożyć wniosek o utworzenie profilu kandydata na kierowcę w Starostwie Powiatowym właściwym ze względu na miejsce zamieszkania uczestnika szkolenia w przypadku szkoleń przy których ustawowo wymagane jest tworzenie profilu kandydata na kierowcę. 11. Miejsce szkolenia - zajęcia teoretyczne oraz zajęcia praktyczne na placu manewrowym muszą odbywać się na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym maksymalnie 30 km od siedziby Urzędu, w miejscowości, do której jest bezpośredni (bez przesiadek) dojazd środkami komunikacji publicznej z Pleszewa. 12. Wykonawca musi zapewnić salę wykładową spełniająca warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców. 13. Wykonawca musi zapewnić wszystkim uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe, potrzebne do realizacji szkolenia a także odpowiednią lokalizację miejsca szkolenia, ilość sal wykładowych do realizacji części teoretycznej i praktycznej oraz zaplecze higieniczno-sanitarne. Wykonawca w opisie warunków szkolenia winien podać miejsce realizacji zajęć teoretycznych i praktycznych i w sposób szczegółowy opisać wyposażenie poszczególnych sal, w których będą prowadzone zajęcia dydaktyczne oraz zapewnić tym osobom swobodny dostęp do sprzętu wykorzystywanego w realizacji zamówienia. 14. Wykonawca zapewni serwis kawowy na czas trwania szkolenia - przez serwis kawowy należy rozumieć zaopatrzenie uczestników szkolenia w kubki, kawę, herbatę, cukier, wodę, ciastka lub kanapki. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do sprawowania nadzoru nad frekwencją uczestników szkolenia i prowadzenia następującej dokumentacji: a) dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin, b) list obecności na zajęciach szkolonych uczestników, c) list odbioru zaświadczeń po zakończonym kursie wraz z kserokopiami wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. 16. Po zakończonym szkoleniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu anonimowe ankiety wypełnione przez uczestników szkolenia oceniających dany kurs. 17. Każdy z uczestników szkolenia, który ukończy szkolenie z wynikiem pozytywnym musi otrzymać zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie uprawnień oraz certyfikat opatrzony logo Fundusze Europejskie, Samorząd Województwa Wielkopolskiego i Unia Europejska, zgodny z przedstawioną w SIWZ. 18. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert drogą elektroniczną. 21. Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium. 22. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej. 23. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jednostek szkoleniowych dzień wcześniej lub w dowolnym dniu po otwarciu ofert. 24. Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia zwrot kosztów dojazdu na szkolenie. 25. Wykonawca wystawi na każdego uczestnika szkolenia osobny rachunek/fakturę po zakończeniu szkolenia. 26. Określona przez Wykonawcę cena oferty jest stała i nie może ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy. W związku z tym Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia tak aby zapewnić realizacje przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnia warunków wykażą, że: - posiadają aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; - posiadają wpis do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodki Szkolenia Kierowców prowadzonego przez Starostę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; -posiada wpis do Rejestru Przedsiębiorców Prowadzących Ośrodek Szkolenia prowadzonego przez Wojewodę właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - ocena spełniania warunku będzie dokonywana w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunków wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 4 szkolenia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykonawca musi przedstawić w/w dokumenty dla każdego rodzaju przedmiotu zamówienia tj. 3.2.1), 3.2.2), 3.2.3), 3.2.4), 3.2.5), 3.2.6) i 3.2.7). Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunków wykażą, że: - dysponują co najmniej dwoma samochodami ciężarowymi do nauki jazdy dla kat. C i kat. CE oraz co najmniej jednym autobusem do nauki jazdy dla kat. D. Pojazdy te muszą spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 kwietnia 2010 roku w sprawie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu, sprzętu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacja o podstawie dysponowania tymi zasobami, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ; - dysponują odpowiednim placem manewrowym przystosowanym do nauki jazdy dla kat. C,CE i D zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); - dysponują odpowiednim placem do nauki jazdy w warunkach specjalnych lub symulatorem do nauki jazdy w warunkach specjalnych dla kat. C, CE i D zlokalizowanym na terenie powiatu pleszewskiego lub miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ); - dysponują odpowiednim pomieszczeniem lub pomieszczeniami do realizacji zamówienia zlokalizowanymi na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym do 30 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości do której jest połączenie środkami komunikacji publicznej z Pleszewa - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w pkt. 5 formularza ofertowego (załącznik nr 1 do SIWZ);

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunków wykażą, że: -dysponują co najmniej trzema osobami z wykształceniem co najmniej średnim, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia i każda z tych osób posiada uprawnienia instruktora nauki jazdy kat. C, CE, D i uprawnienia instruktora techniki jazdy kat. C, CE, D - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełniania warunków przedstawią: -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, nie mniejszej niż 30 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej 4 szkolenia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - ocena spełnienia warunku będzie dokonywana w oparciu o wykaz realizowanych szkoleń dołączony do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz dowodów potwierdzających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Wykonawca musi przedstawić w/w dokumenty dla każdego rodzaju przedmiotu zamówienia tj. 3.2.1), 3.2.2), 3.2.3), 3.2.4), 3.2.5), 3.2.6) i 3.2.7). Dowodami są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej;;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu szkolenia na terenie powiatu pleszewskiego lub w miejscu oddalonym maksymalnie 30 km od siedziby Zamawiającego, z podaniem miejsca szkolenia; b) oświadczenie Wykonawcy o ubezpieczeniu osób szkolonych od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt tego ubezpieczenia jest kosztem Wykonawcy i nie należy go ujmować w preliminarzu; c) akredytacja kuratora oświaty zgodna z przedmiotem zamówienia i certyfikat jakości usług bądź oświadczenie o braku tych dokumentów. Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złoży ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe. d) dokument (np. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy) potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty; e) informacje dotyczące dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; f) oświadczenie Wykonawcy o zapewnieniu zwrotu kosztów przejazdu na szkolenie i z powrotem uczestnikom szkolenia na podstawie biletów, rachunków/faktur za paliwo itp. wraz z informacją na piśmie o sposobie realizacji zwrotu kosztów za przejazdy w obydwie strony dla każdego uczestnika szkolenia g) parafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70.00
  • 2 - doświadczenie zawodowe kadry - 10.00
  • 3 - posiadanie akredytacji kuratora oświaty i certyfikatu jakosci usług - 10.00
  • 4 - doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń tematycznych zgodnych z przedmiotem zamówienia - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na uzasadniony wniosek Zamawiającego, przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności nie zależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę. Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być także dokonywane w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy. Zmiany zawarte w Wykazie osób (wykwalifikowanej kadry), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 4 do Formularza oferty) można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, ze względów zdrowotnych, rodzinnych lub zawodowych. Ponadto osoby wyznaczone w ramach zmiany do realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie równe lub większe od wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby lub osób wyszczególnionych w ofercie. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie osób realizujących szkolenie. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać: a) przyczyny niedostępności osoby(ób) zastępowanej(ych), b) kogo będzie(ą) miała(y) ona(e) zastąpić, c) okres zastępstwa, a także zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu wypełniony załącznik nr 4 do Formularza oferty.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.pleszew.ibip.pl; puppleszew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 16 (I piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Wyspiańskiego 6 63-300 Pleszew pokój nr 38 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusze Europejskie Program Regionalny, Samorząd Województwa Wielkopolskiego i EFS Unia Europejska.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.