Kraków: Zakup i dostawa osprzętu, wyrobów medycznych i produktów leczniczych stosowanych w aparacie nerkozastępczym typu MULTI FILTRATE - Ci Ca
Numer ogłoszenia: 413466 - 2014; data zamieszczenia: 18.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa osprzętu, wyrobów medycznych i produktów leczniczych stosowanych w aparacie nerkozastępczym typu MULTI FILTRATE - Ci Ca.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa, osprzętu, wyrobów medycznych, produktów leczniczych do aparatu nerkozatępczego MULTI FILTRATE - Ci Ca działającego w Oddziale Intensywnej Terapii Szpitala Specjalistycznego im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie. I. osprzęt do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych: 1.Zestawy do ciągłej żylno-żylnej hemodiafiltracji Zestawy składające się z: jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: 1. Hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,4m2 , 2. Kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, 3. Drenu substytucyjnego, z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem podgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem wylotowym typu Luer ( męski ), 4. Drenu dializatu, z przyłączami wlotowymi typu Safe Lock, zbiornikiem odgrzewacza, zaworem zwrotnym i przyłączem wylotowym typu Hansen. szt.24 2.Zestaw do plazmaferezy dla dorosłych Zestawy składające się z: jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: A. Plasmofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 0,6 m2 , B. Kasety integrującej dreny krwi z drenem filtracyjnym wraz z akcesoriami do wypełniania i płukania układu, C. Drenu substytucyjnego osocza, z czterema przyłączami wlotowymi typu Luer połączony z igłami typu Spike z napowietrzaczem, dwoma zbiornikami, D. Podgrzewaczem, zaworem zwrotnym i przyłączem wylotowym typu Luer, szt.40 3.Zestawy do ciągłej hemodializy z regionalną antykoagulacją cytrynianową Zestawy składające się z: jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: 1. Zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu ( z końcówką Safe Lock ), roztworu wapnia ( z igłą spike z napowietrzaczem ), 2. Hemofiltra z polisulfonową błoną półprzepuszczalną o pow. dyfuzyjnej 1,8m2 , 3. Drenu dializatu szt. 150 4. Zestawy do ciągłej hemodiafiltracji z regionalną antykoagulacją cytrynianową Zestawy składające się z : jałowych , pakowanych osobno następujących elementów: 1. Zmodyfikowanej kasety integrujacej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu ( z końcówką Safe lock) roztworu wapnia ( z igłą spike z napowietrzaczem), 2. Hemofiltra z polisulfonowa błoną półprzepuszczalną o pow. dyfuzyjnej 1,8 m2. 3. Drenu dializatu, 4. Drenu substytutu szt.50 5. Dwukanałowe silikonowe cewniki dializacyjne o średnicy 11,5/13,5 Fr z zabezpieczeniem przed infuzją powietrza w kanale żylnym o długościach 11,5 Fr - 15 cm, 20 cm, 24 cm, 13,5 Fr - 15 cm, 20 cm, 24 cm szt.400 6. Worki na filtrat Worki na filtrat 10l z zaworem spustowym szt. 240 7. Igły plastikowe typu Spike Igły plastikowe typu Spike o długości 72 mm - 100 szt. w opakowaniu op.8 8.Zestaw do HD z antykoagulacją cytrynianową do leczenia wstrząsu septycznego Zestawy składające się z: jałowych, pakowanych osobno następujących elementów: Zmodyfikowanej kasety integrującej 5 drenów: tętniczy, żylny, filtratu, cytrynianu ( z końcówką Safe Lock ), roztworu wapnia ( z igłą spike z napowietrzaniem ), Hemofiltra z polisufonową błoną półprzepuszczalną o powierzchni dyfuzyjnej 1,8m2 o punkcie odcięcia 40-45 kDa, Drenu dializatu szt.40 9.Rozdzielacz z 2 na 4 , Rozdzielacz z 2 na 4 szt. 240 II. wyroby medyczne oraz produkty lecznicze potrzebne do wykonywania ciągłych terapii nerkozastępczych: 1. Wodorowęglanowy dializat o składzie: Sód- 133mmol/L, Potas - 2 lub 4 mmol/L ( w zależności od potrzeb ), Wapń - 0 mmol/L ( bezwapniowy ), Magnez - 0,5 mmol/L, Dwuwęglany - 20 mmol/L, Chlorki - 11 lub 113 mmol/L. Opakowanie - 5 - cio litrowy worek dwukomorowy. Worek powinien posiadać dwa porty do pobierania płynu: A. Typu Luer Lock B. Typu Safe Lock oraz port z membraną do nakłucia igłą w celu modyfikacji składu. 2 000 ml / h, 5 000 ml, 6 000 szt. 2. 4% cytrynian sodu w workach 1 500 ml. Worek powinien powinien posiadać port do pobierania płynu typu Safe Lock oraz port z membraną do nakłucia igłą 4,0 mmol/L 1 500 ml, 1 800 szt. 3.Roztwór do zabezpieczania kanałów cewnika dializacyjnego w postaci 46,7% cytrynianu sodu w fiolkach 5 ml , 5 ml, 400 szt. 4. Wodorowęglanowy płyn substytucyjny do hemofiltracji buforowany glukozą w stężeniu fizjologicznym 5,55 mmol/L. Opakowanie - 5 - cio litrowy worek dwukomorowy. Worek powinien posiadać dwa porty do pobierania płynu: 1. Typu Luer Lock 2. Typu Safe Lock oraz port z membraną do nakłucia igłą w celu modyfikacji składu. Skład elektrolitowy: Sód - 140 mmol/L, Potas - 0 lub 2 lub 3 lub 4 mmol/L, Wapń - 1,5 mmol/L, Magnez - 0,5 mmol/L, Dwuwęglany - 35 mmol/L, Chlorki - 109/111/112/113 mmol/L , 35 ml/kg/h , 5000 ml, 1 000 szt. 6. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty,oświadczenia iż oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 107 poz. 679), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy : a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 7. Produkty lecznicze zaoferowane przez Wykonawców w niniejszym postępowaniu muszą spełniać wymagania wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.) 8. Minimalny okres przydatności do użycia oferowanych produktów leczniczych i wyrobów medycznych powinien wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.18.15.10 - Płyny do terapii nerkowej 33.18.15.00 - Wyroby do terapii nerkowej 33.18.15.20 - Wyroby do dializy nerkowej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- posiadają zezwolenie na obrót produktami leczniczymi Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby każdy Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie, iż oferowane wyroby medyczne zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów - posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. Nr 107 poz. 679), tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy : a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), c) zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 2. Oświadczenie, że Wykonawca : - posiada aktualne pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wydane dla oferowanych produktów leczniczych. - dostarczy te dokumenty na każde wezwanie zamawiającego w nieprzekraczalnym 5 dniowym terminie od dnia wezwania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Funkcjonalność - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w przypadku zmiany stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital specjalistyczny im. S. Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon C, pokój nr 2, w godz. 800 - 1400 lub drogą pocztową.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, Pawilon C, pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i płynów infuzyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 3 zadania częściowe
- Dostawa płynów infuzyjnych, preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego oraz mleka modyfikowanego dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Zakup i sukcesywne dostawy w okresie 24 miesięcy produktów farmaceutycznych dla UCZKIN - podziale na 13 pakietów.
- zakup i dostawy produktów leczniczych do nowych programów lekowych
- DOSTAWA LEKÓW 9
- TP.D.AS.25.24 Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: Wyroby do terapii nerkowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.