Grudziądz: Dostawy środków pomocniczych dla dorosłych - pieluchomajtek, wkładek urologicznych, podkładów higienicznych itp.dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 413184 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu , ul. Parkowa 12, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 45 175 20, faks (056) 45 175 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.grudziadz.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków pomocniczych dla dorosłych - pieluchomajtek, wkładek urologicznych, podkładów higienicznych itp.dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków pomocniczych dla dorosłych wydawanych w ramach refundacji pacjentom ubezpieczonym w NFZ - mieszkańcom Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w ilościach określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę niżej wymienionych produktów: 1. Pieluchomajtki tzw. nocne z miękką warstwą zewnętrzną, 2. Majtki chłonne dla dorosłych, 3. Wkładki chłonne dla kobiet, 4. Podkłady higieniczne, 5. Pieluchomajtki tzw. nocne z folią izolacyjną na zewnątrz, 6. Pieluchomajtki tzw. dzienne z folią izolacyjna na zewnątrz, 7. Pieluchy anatomiczne dla dorosłych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości zamówień uzupełniających w wysokości do 20 % wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - jakość - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dps.grudziadz.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu
ul. Parkowa 12
86-300 Grudziądz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Grudziądzu ul. Parkowa 12 86-300 Grudziądz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
- Dostawa generatora impulsów elektrycznych - znak sprawy: Z/37/PN/24
- Opróżnianie i czyszczenie urządzeń sozotechnicznych - sprawa numer 30/2024
- Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Naprawa systemu sterowania i automatyki w składzie paliw Gardeja - sprawa numer 28/2024
- Przebudowa ul. Kosynierów Gdyńskich wraz z budową łącznika z przedszkolem miejskim "ŚRÓDMIEŚCIE" - etap II
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (DFP.271.58.2024.ADB) Dostawa podstawowych materiałów medycznych i niemedycznych.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z utworzeniem depozytu dla części 1,2,3-II postępowanie.
- Dostawy artykułów medycznych oraz podłoży do hodowli drobnoustrojów w krwi i płynach ustrojowych wraz z dzierżawą aparatu do wykonywania posiewów ujęte w 3 zadaniach asortymentowych
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- TP/6/2024; "sukcesywna 24 m-czna dostawa jałowych wyrobów medycznych dla SPZOZ w Wolsztynie".
- Dostawa środków higienicznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.