eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › DOSTAWA KRUSZYW KAMIENNYCH -wraz z rozplantowaniem na koronie drogi- NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY FRYSZTAK W 2015r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-24

Frysztak: DOSTAWA KRUSZYW KAMIENNYCH -wraz z rozplantowaniem na koronie drogi- NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY FRYSZTAK W 2015r.
Numer ogłoszenia: 41311 - 2015; data zamieszczenia: 24.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KRUSZYW KAMIENNYCH -wraz z rozplantowaniem na koronie drogi- NA POTRZEBY BIEŻĄCYCH REMONTÓW DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY FRYSZTAK W 2015r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszyw kamiennych ,sukcesywnie w miarę potrzeb, na potrzeby związane z bieżącymi remontami dróg gminnych na terenie Gminy Frysztak w roku 2015 ,utwardzanie nawierzchni dróg w ramach bieżących remontów cząstkowych istniejących nawierzchni żwirowych, utwardzanie odcinków remontowanych dróg wykonywanych systemem gospodarczym , wraz z ich rozplantowaniem na koronie drogi.Dostawa dotyczy materiałów : a. kruszywo kliniec kamienny sortowany 4-31,5 mm ; b. kruszywo tłuczeń kamienny sortowany 31,5-63 mm . Powyższe kruszywa powinny posiadać deklarację zgodności z PN-EN 13242, PN-EN 13043. Wymaga się aby dostarczane kruszywo było bez zanieczyszczeń mieszankami mineralno - ilastymi. Jednostką obmiarową jest 1 m3 ,metr sześcienny, dostarczonego kruszywa. 2. Opis sposobu realizacji zamówienia 1)Dostawa polegać będzie na dostarczeniu kruszyw kamiennych bezpośrednio na wskazane drogi przy użyciu samochodów samowyładowczych z możliwością wyładunku na boki i do tyłu oraz rozmieszczeniu materiałów na wskazanym odcinku drogi zgodnie z dyspozycją zamawiającego. Ładowność samochodu powinna wynosić 6 - 11 ton, a ciężar całkowity nie może przekroczyć 20 ton. Rozmieszczenie materiału polegać będzie na jego mechanicznym rozsypaniu na wskazanym przez zamawiającego odcinku drogi poprzez stopniowe podnoszenie skrzyni ładownej samochodu lub wysypanie ładunku w ciągu drogi na pryzmy o małej objętości i jego ręcznym lub mechanicznym rozplantowaniu na koronie drogi - według zalecenia Zamawiającego. Wykonawca powinien posiadać samochody przystosowane do rozsypywania materiału kamiennego luźnego, posiadające uchylne klapy wyposażone w odpowiednie zabezpieczenie umożliwiające kontrolowany wysyp materiału. Mechaniczne rozplantowanie materiału powinno być wykonane za pomocą sprzętu do tego przystosowanego, np. : równiarka, spycharka, koparko-spycharka. 2)Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kruszyw kamiennych na każde zlecenie zamawiającego złożone telefonicznie z dostawą najpóźniej do 48 godzin na miejsce wskazane przez zamawiającego tj. drogi na terenie całej gminy Frysztak. Intensywność dostawy materiału będzie wynikała z bieżących potrzeb Zamawiającego . 3)Zakres dostaw oraz ich szczegółową lokalizacje będzie określał każdorazowo pracownik kierujący pracami związanymi z bieżącymi remontami dróg z ramienia zamawiającego. 4)W przypadku prowadzenia dużego frontu robót Zamawiający zastrzega sobie prawo do narzucenia Wykonawcy wielkości minimalnej dziennej dostawy w ilości 70 m3 ,w ciągu co najwyżej 8 godzin . 5)W przypadku nierzetelnego wywiązywania się przez Wykonawcę z narzuconych terminów, wielkości dostaw lub jakości materiału, Zamawiający zastrzega sobie prawo wynajęcia innych podmiotów po cenach wolnorynkowych, przy czym powstała ewentualnie różnicę cenową pokryje Wykonawca. 6)Rozliczenie dostaw odbywać się będzie na podstawie każdorazowo wystawionego dokumentu wz lub mw zawierającego informację o ilości dostarczonego kruszywa, numer rejestracyjny samochodu i datę wydania kruszyw kamiennych. 7)Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia świadectw kruszyw kamiennych na każde żądanie zamawiającego. 8)Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny zgodności dostarczonego materiału z przedmiotem umowy oraz jego ilości poprzez bezpośrednie oględziny oraz pomiary kontrolne poszczególnych jego partii (obmiar kubatury dostarczonej partii materiału , kontrola tonażu na wskazanej przez Zamawiającego wadze). Obowiązkiem pracownika Wykonawcy jest uczestniczenie przy wykonywaniu obmiaru kontrolnego kubatury,tonażu dostarczonego materiału oraz sporządzeniu i podpisaniu protokołu z przedmiotowego obmiaru,ważenia, a ponadto w przypadku obmiaru kubatury odpowiednie wyrównanie kruszywa w skrzyni ładownej samochodu umożliwiające dokonanie obmiaru. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie z tytułu wykonywania przez jego pracowników opisanych wyżej czynności W przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego materiału z przedmiotem zamówienia pod względem asortymentu lub jakości Zamawiający odmówi odbioru materiału. W przypadku niezgodności ilości dostarczonego materiału z dostarczoną z nim kartą magazynową wydania materiału (magazynówką) Zamawiający może : - odmówić odbioru dostarczonego materiału, - odebrać faktyczną ilość dostarczonego materiału, która będzie wynikać z protokołu z komisyjnego obmiaru kontrolnego jego kubatury,tonażu. 9)Wykonawca gwarantuje jakość kruszyw kamiennych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 10)Z wbudowanej partii materiału sporządzany jest protokół wbudowania materiału zawierający opis miejsca wbudowania materiału (lokalizacja na drodze), ilość wbudowanego materiału oraz termin miesięczny jego wbudowania. Protokół powinien być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela użytkownika, którym jest sołtys wsi na terenie której materiał został wbudowany lub w uzasadnionych przypadkach upoważniony przez niego członek Rady Sołeckiej oraz upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 3. Wielkość zamówienia 1) Całkowita szacunkowa ilość zamawianego kruszywa : - kruszywo kliniec (kamienny) sortowany 4-31,5 mm - wynosi 1400 m3 ; - kruszywo tłuczeń (kamienny) sortowany 31,5-63 mm - wynosi 300 m3 . 2)W związku z realizacją zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na : a) zmianie podanych wyżej ilości poszczególnych asortymentów kruszywa w ramach wartości zamówienia, przy założeniu, że maksymalny zakres rzeczowy zamówienia stanowi sumaryczna ilość kruszywa wyliczona na podstawie powyższych ilości ; b) zmianie zakresu ilościowego zamówienia poprzez zwiększenie ilości zamawianych kruszyw o dodatkowe 500 m3 - łącznie. c) zmiana ilości zamawianego kruszywa nastąpi w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność zwiększenia lub zmiany zakresu planowanych prac związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 14.21.22.00 - Kruszywo 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponował minimum: a) Wykonawca powinien dysponować minimum 1 samochodem ciężarowymi o ładowności 6 - 11 ton, o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 20 ton. Samochód powinien być przystosowany do rozsypywania materiału kamiennego luźnego, powinien posiadać uchylną klapę wyposażoną w odpowiednie zabezpieczenie umożliwiające kontrolowany wysyp materiału. b) Wykonawca powinien dysponować minimum 1 urządzeniem do mechanicznego rozścielania kruszywa (np. równiarka, spycharka, koparko-spycharka).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że do realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania samochodami ciężarowymi.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela ( przedstawicieli) wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ warz z wypełnionym załącznikiem nr 2 - Wycena oferty. Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin dostawy - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą być wprowadzone za zgodą obu stron i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej za wyjątkiem przypadków określonych poniżej : 1) wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, 4) zmiany teleadresowe Stron umowy określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak ul. ks. Wojciecha Blajera 20 38-130 Frysztak pok.nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Frysztak ul. ks. Wojciecha Blajera 20 38-130 Frysztak pok.nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.