Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-17
Kołobrzeg: Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
Numer ogłoszenia: 412790 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kołobrzeg , ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551580, faks (094) 352 37 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj zamówienia są: roboty polegające na konserwacji i utrzymaniu oznakowania pionowego i poziomego na ulicach gminnych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg, w tym: 1. Wymiana tablic znaków drogowych lub tabliczek uzupełniających na nowe, tablic z nazwami ulic i informacyjnych, - 148 szt. 2. Wymiana słupków o długości 3,50 m lub 4,50 m i średnicy 60 mm do znaków drogowych na nowe oraz słupa ozdobnego l=5 m, - 68 szt. 3. Montaż słupa ozdobnego, wraz z systemem nośnym dla tabliczek z nazwami ulic oraz informacyjnych, - 8 szt. 4. Montaż barier łańcuchowych pojedynczych i podwójnych, - 140 mb 5. Montaż ograniczników skrajni z elementami odblaskowymi, - 20 szt. 6. Ustawienie bariery rurowej, - 30 szt. 7. Ustawienie słupka blokującego żeliwnego lub betonowego o fakturze z kamienia płukanego, - 30 szt. 8. Ustawienie bariery parkingowej ruchomej zamykanej na klucz, - 5 szt. 9. Ustawienie słupka przeszkodowego U-5b i blokującego U-12c oraz słupek składany- 25 szt. 10. Uzupełnienie łańcucha przy barierach łańcuchowych, - 100 mb 11. Oznakowanie awaryjne, w-g potrzeb całodobowo, - 3 kpl. 12. Montaż azylu dla pieszych wraz z oznakowaniem, - 4 kpl. 13. Montaż progów zwalniających wyspowych i listwowych U-16d wraz z oznakowaniem, - 4 kpl. 14. Montaż lustra drogowego - 5 szt. 15. Naprawy (prostowanie, spawanie, uzupełnienie malowania), -/ słupków do znaków drogowych - 50 szt. -/ barier rurowych - 20 szt. -/ słupków retro i betonowych - 20 szt. -/ tablic znaków drogowych - 100 szt. -/ mycie tablic znaków drogowych - 400 szt. 16. Malowanie elementów oznakowania pionowego, -/ słupki do znaków drogowych - 100 szt. -/ bariery rurowe stałe i ruchome - 50 szt. -/ słupki żeliwne - 50 szt. -/ bariery łańcuchowe pojedynczych - 100 mb. 17. Codzienny przegląd oznakowania pionowego w ciągu 1 miesiąca, - 12 m-cy. 18. Odnowienie oznakowania poziomego, a. oznakowanie cienkowarstwowe - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane, - 1000 m2 - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, - 8.500 m2 - strzałki i inne symbole na jezdni, - 200 m2 - usuwanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - frezowanie - 100 m2 b. oznakowanie grubowarstwowe. - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe i przerywane, - 40 m2 - linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, - 150 m2 - strzałki i inne symbole na jezdni, - 20 m2 - usuwanie oznakowania poziomego grubowarstwowego - frezowanie - 40 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 8.500,00 zł (słownie zł: osiem tysięcy pięćset złotych). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIII SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna odpowiedni dokument - oryginał- należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający należyte wykonanie min. 1 zamówienia uwzględniającego wykonanie oznakowania poziomego o łącznej powierzchni 5.000,00 m2 i oznakowania pionowego na wartość 120.000,00 złotych, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku poprzez weryfikację Załącznika nr 2 oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie co najmniej 1 roboty ( dopuszcza się przedstawienie referencji na realizacje dwóch zamówień : jednego w zakresie oznakowania poziomego, drugiego w zakresie oznakowania pionowego).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą kierownika budowy posiadającą wymagane uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie (minimum). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego załącznika nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem środków lub zdolności kredytowej na kwotę 150.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - b. Kryterium okresu gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolobrzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Komunalny Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 12 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2015 godzina 12:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg ul.Ratuszowa 13 pokój 204 78-100 Kołobrzeg.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium: a. Cena za wykonanie robót budowlanych (C) - 95%. b. Kryterium okresu gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe (G) - 5%. 2. Ocena kryterium C zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: C = (Cn : Cb) x 100 x 95% (waga kryterium); gdzie: Cn - cena najniższa za wykonanie zamówienia, Cb - cena badana za wykonanie zamówienia. 3. Ocena kryterium G zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: G = (Gb : Gn)* x 100 x 5% (waga kryterium); gdzie: Gb - okres gwarancji badanej oferty, OGn - najdłuższy okres gwarancji spośród złożonych ofert. Uwaga! * zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 6 miesięcy. Oferty proponujące gwarancje krótszą niż 6 miesięcy będą odrzucane. Maksymalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy. 5. Ocena zostanie wyliczona wg wzoru: O = C + G 6. Obliczenia ceny należy dokonać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Proponowany okres gwarancji należy wskazać w miesiącach. 7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów. 8. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Przebudowa bazy ratowniczej
- Przebudowa ul. Pierwszych Osadników w Kołobrzegu
- Remont budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Remont zalanych pomieszczeń i naprawa instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim Nr 8 im. Jana Brzechwy w Kołobrzegu
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kołobrzeg
- Przebudowa drogi gminnej ul. Jachtowej w Dźwirzynie
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nawierzchni z asfaltu oraz nawierzchni z kostki brukowej na terenie miasta i gminy Wronki
- Przebudowa i modernizacja dróg w Gminie Niedźwiedź - II etap
- Przebudowa drogi powiatowej nr 5490P Pakosław - Białykał, odcinek Sowy - Białykał.
- Remont drogi powiatowej Nr 1698N DK Nr 16 - Cierzpięty - Ublik - DK Nr 63 od km 1+260 do km 4+280.
- "Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie w 2024 roku".
- Przebudowa gminnej drogi nr 380014P w m. Rudniki na odcinku ok. 2+424 m z odwodnieniem powierzchniowym
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.