eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana Goślina › USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO W MUROWANEJ GOŚLINIE UL. MŚCISZEWSKA 10.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-17

Murowana Goślina: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO W MUROWANEJ GOŚLINIE UL. MŚCISZEWSKA 10.
Numer ogłoszenia: 412676 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360586 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie, ul. Mściszewska 10, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 811 27 79, faks 0-61 811 27 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU GIMNAZJUM NR 1 IM. HIPOLITA CEGIELSKIEGO W MUROWANEJ GOŚLINIE UL. MŚCISZEWSKA 10..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w roku 2011 z wyłączeniem lipca 2011r. w budynku Gimnazjum nr1 im. Hipolita Cegielskiego w Murowanej Goślinie przy ul. Mściszewskiej 10. 1. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania własnym sprzętem i środkami czystości w należnym stanie sanitarno - porządkowym powierzchni poziomych i pionowych z uwzględnieniem, iż w pomieszczeniach pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, pedagoga, psychologa, czytelni, biblioteki, salach, zapleczach występuje parkiet, na korytarzach występują płytki lastriko, które należy czyścić maszynowo. W pomieszczeniach administracji, trzech salach, gabinetach, pokoju wystaw, świetlico-jadalni występuje wykładzina PCV. Na schodach zewnętrznych występują płytki. W łazienkach występują płytki ścienne i podłogowe. Dodatkowo w trzech pomieszczeniach znajduje się wykładzina dywanowa. Zamawiający zapewnia mydło, papier toaletowy oraz ręczniki papierowe do łazienek. 2. Dyżur codzienny w godzinach 8.10 do 14.00 (jednej osoby) w celu bieżącego utrzymania czystości w szkole. 3. Codzienne sprzątanie 3426 m2 powierzchni: a) pomieszczenia: - zamiatanie sal lekcyjnych, zapleczy, pomieszczeń: pokoju nauczycielskiego, wicedyrektora, biblioteki, czytelni, psychologa (powierzchni drewnianych), - zamiatanie i mycie sal lekcyjnych (wykładzina PCV), - odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, - mycie krzeseł, czyszczenie blatów ławek, biurek, ścian w salach, - odkurzanie szaf, szafek, gazetek ściennych, - odkurzanie i mycie parapetów, - mycie tablic, umywalek, - opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, - czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, b) pomieszczenia biurowe: - zamiatanie i mycie: pomieszczeń biurowych, pedagoga, świetlico-jadalni, - odkurzanie biurek, urządzeń biurowych, telefonów, komputerów, kserokopiarek, - odkurzanie szaf, gazetek ściennych, - odkurzanie i mycie listew ściennych, drzwi i tablic, - odkurzanie i mycie parapetów, - opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, - czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, c) toalety i WC: - mycie i dezynfekcja podłóg, - mycie glazury, luster, - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i armatury, - opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, - odkurzanie i mycie parapetów, drzwi, - czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, d) pomieszczenia ogólne (korytarze, ciągi komunikacyjne): - zamiatanie, mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych (korytarzy), - zamiatanie, mycie schodów wewnętrznych, schodów zewnętrznych wejściowych, do szkoły i na boisko i na parking, - opróżnianie i mycie koszy na śmieci, wymiana worków foliowych na śmieci w miarę potrzeb, - czyszczenie grzejników, wyłączników prądu, lamp, zegarów i odbojnic, - mycie ścian, sufitów na korytarzach, - mycie krat metalowych i poręczy, e) aula: zamiatanie - odkurzanie auli, f) zbieranie śmieci z boiska szkolnego. 4. Czynności świadczone raz w tygodniu: a) pomieszczenia: - odkurzanie wszystkich powierzchni dywanowych i wyściełanych krzeseł, - zamiatanie i mycie gabinetu pielęgniarki i stomatologa, - czyszczenie powierzchni szklanych (szklane drzwi), - doczyszczanie umywalek w salach lekcyjnych, - podlewanie kwiatów na terenie szkoły, - mycie ścian w salach lekcyjnych, b) toalety WC: - doczyszczanie umywalek, - usuwanie odpadów wapiennych, moczowych z misek sedesowych i pisuarów c) aula: - mycie auli (podłoga lakierowana) środkami Clean - środek czyszczący do podłóg (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegające na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni, - mycie ścian po imprezach szkolnych; 5. Czynności okresowe: - mycie trudnodostępnych części mebli - 1 raz w miesiącu, - oczyszczanie płytek podłogowych i ściennych w toaletach - 1 raz w miesiącu, - polerowanie powierzchni korytarzy - 1 raz w miesiącu, - mycie okien - 1 raz na jesień, 1 raz na wiosnę o łącznej powierzchni 1526,25m2. Mycie otworów okiennych (szyb i ram okiennych wewnątrz i zewnątrz) wraz z parapetami, zgodnie z techniką mycia dostosowaną do rodzaju okien; - mycie luksferów o łącznej powierzchni 26 m2. Mycie okien i luksferów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Okna w budynku gimnazjum dostępne są od wewnątrz. Jednak jest kilka, które należy umyć tylko od zewnątrz. Nie ma możliwości umycia ich z wysięgnika, jest tylko możliwość umycia przy użyciu drabiny. Ich powierzchnia wynosi 152,80 m2. - Konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Wax Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących powierzchni 1 raz na dwa miesiące, - konserwacja auli środkami Finish Care (lub równoważnymi - nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na dwa miesiące. - konserwacja podłóg drewnianych środkami Soja Oil Care (olejowosk do konserwacji) lub równoważnymi (nie gorszymi) polegająca na równomiernym rozprowadzeniu środków konserwujących po powierzchni - 1 raz na kwartał. - konserwacja podłóg wyłożonych wykładziną PCV odpowiednim środkiem - 1 raz na kwartał. - czyszczenie verticali i rolet (2 razy w roku). Usługa będzie świadczona od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.30 do 20.30, w sytuacjach szczególnych (konkursy, turnieje sportowe, imprezy szkolne i środowiskowe itp.) w soboty i niedziele, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego (z uwagi na specyfikę pracy szkoły średnio 3 razy w miesiącu ok. 500m2), w dni zebrań z rodzicami - sprzątanie sal lekcyjnych i korytarzy przed i po zebraniach. W dni kiedy na terenie szkoły nie ma uczniów i nie wykonywane jest gruntowne sprzątanie (konserwacje, mycie okien) dyżur sprzątający pełni jedna osoba. Papier toaletowy, ręczniki papierowe i mydło zapewnia Zamawiający. Dodatkowe wymogi zawarte w cenie: - przeszkolony personel w zakresie wykonywania usługi, - odpowiednia ilość pracowników, zapewniających należyte wykonanie umowy, - środki czyszczące, środki myjące, dezynfekujące, sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotowej usługi, - zastosowane środki czystości muszą być biodegradowalne, - odzież roboczą i ochronną dla pracowników wykonujących przedmiot zamówienia, zapewnia Wykonawca na swój własny koszt. Codzienne kodowanie i zamykanie szkoły po zakończeniu sprzątania. Powierzchnia przeznaczona do czyszczenia 3 426m2, w tym: podłogi drewniane - 946,42m2: płytki - 1541,97m2: podłogi drewniane lakierowane - 341,00m2 (aula) wykładzina PCV - 419,23m2 schody zewnętrzne - 177,15m2 sanitariaty: umywalki 56 szt., pisuary 16 szt., ubikacje 29szt. Łączna powierzchnia korytarzy wynosi 983 m2. Obowiązki wykonawcy po wykonaniu usług: Zapisanie w Zeszycie Napraw w portierni uwag o zauważonych usterkach w sprzęcie i wyposażeniu szkoły...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.93.00 - Usługi sprzątania szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa SETI Irena Orzechowska, os. Wł. Łokietka 9F/61, 61-616 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84126,23 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 67100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 67100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 221430,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.