eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołomin › Przedmiot zamówieniaDostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-17

Wołomin: Przedmiot zamówienia: Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
Numer ogłoszenia: 412560 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. Łukasiewicza 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 22 7762360, faks 22 7762360.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzo.wolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka gminna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia: Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów. Do zadań Wykonawcy należy: 1.1.1. Dostawa do siedziby Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o., ul. Łukasiewicza 4, 05 - 200 Wołomin worków: 1.1.1.1. do selektywnej zbiórki odpadów z nadrukiem (na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone, dodatkowo na workach będzie widniał adres, dane kontaktowe Zamawiającego, rodzaje odpadów jakie należy wrzucać oraz czego nie powinno się wrzucać do danego worka, worek ze ściągaczem umieszczony w tunelu w górnej części worka, bez szwu dennego ze zgrzewami bocznymi, w następujących ilościach: a) 250 000 sztuk ( 2 500 pakietów) worków w kolorze żółtym z przeznaczeniem na plastik i puszki, wykonanych z z folii LDPE o grubości 0,03 mm i pojemności 120l ; b) 250 000 sztuk ( 2 500 pakietów) worków w kolorze niebieskim z przeznaczeniem na papier, wykonanych z folii LDPE o grubości 0,04 mm i pojemności 120l ; c) 150 000 sztuk (1 500 pakietów) worków w kolorze zielonym z przeznaczeniem na szkło, wykonanych z folii LDPE o grubości min. 0,06 mm i pojemności 120l . Szata graficzna do worków z podpunktów a, b, c stanowi załącznik nr 6,7,8 do SIWZ d) 100 000 sztuk ( 1 000 pakietów) worków w kolorze żółtym z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, wykonanych z z folii LDPE o grubości 0,03 mm i pojemności 110l ; e) 80 000 sztuk ( 8 000 pakietów) worków w kolorze niebieskim z przeznaczeniem na papier, tekturę i opakowania z tych materiałów, wykonanych z folii LDPE o grubości 0,03 mm i pojemności 110l ; f) 50 000 sztuk (5 000 pakietów) worków w kolorze zielonym z przeznaczeniem na szkło i opakowania szklane wykonanych z folii LDPE o grubości min. 0,06 mm i pojemności 80l . Szata graficzna do worków z podpunktów d, e, f stanowi załącznik nr 9,10,11 do SIWZ g) 250 000 sztuk ( 2 500 pakietów) worków w kolorze żółtym z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe wykonanych z z folii LDPE o grubości 0,03 mm i pojemności 120l ; h) 150 000 sztuk ( 1 500 pakietów) worków w kolorze niebieskim z przeznaczeniem na papier i tekstylia wykonanych z folii LDPE o grubości 0,03 mm i pojemności 120l ; i) 130 000 sztuk (1 300 pakietów) worków w kolorze zielonym z przeznaczeniem na szkło, wykonanych z folii LDPE o grubości min. 0,06 mm i pojemności 80l . Szata graficzna do worków z podpunktów g, h, i stanowi załącznik nr 12,13,14 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.93.00.00 - Worki i torby .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8. WADIUM 8.1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie złotych: trzy tysiące złotych). 8.2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wnoszone w: 8.2.1. pieniądzu na konto Zamawiającego nr 35 80060000 0011 3511 2000 0001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego); 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 8.2.3. gwarancjach bankowych; 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(DZ. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 8.3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 8.4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8.5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy w oryginale dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 8.6. Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem wadium w sprawie postępowania na: dostawę worków do selektywnej zbiórki odpadów.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty (pkt 6.2.1 niniejszej SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy, odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł, polegającej na należycie wykonanej dostawie worków do selektywnej zbiórki odpadów. Spełnienie ww. warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu wykonanych głównych dostaw, określonego w pkt 6.2.2 SIWZ, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wzoru formularza oferty i załączonych dowodów, określonych w pkt. 6.2.3 SIWZ, potwierdzających, że wymienione w nim dostawy zostały wykonane w sposób należyty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty (pkt 6.2.1 niniejszej SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty (pkt 6.2.1 niniejszej SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru formularza oferty (pkt 6.2.1 niniejszej SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.wypełniony i podpisany formularz oferty, zgodny w treści ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ; 2. wypełniony i podpisany formularz cenowy, zgodny w treści ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale III SIWZ; 3. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 6.6.1.1 niniejszej SIWZ, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; 4. oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 10.8 SIWZ, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; 5. informację podmiotów i o podmiotach, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, na zasobach, których polega Wykonawca, na zasadach określonych w pkt. 5.2 SIWZ; 6. informację o części/częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców; 7. dokument potwierdzający wniesienie wadium, w formie określonej w punkcie 8 SIWZ; 8. próbki worków będących przedmiotem zamówienia( bez szaty graficznej). 9. załączniki 2, 4, 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin dostawy - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzo-wolomin.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. ul. Łukasiewicza 4 05-200 Wołomin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Oczyszczania w Wołominie Sp. z o.o. ul. Łukasiewicza 4 05-200 Wołomin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.