eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Remont dróg powiatowych z podziałem na zadania - Etap IZadanie 1Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,9km Zadanie 2Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,36km Zadanie 3Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna (ul. Gumieńska w Zamarskach) na odcinku ok. 0,48km Zadanie 4Remont drogi powiatowej 2616 S - ul. Stalmacha w Skoczowie na odcinku ok. 0,9km, NR SPRAWY 3/2016

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-15

Cieszyn: Remont dróg powiatowych z podziałem na zadania - Etap I: Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,9km Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,36km Zadanie 3: Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna (ul. Gumieńska w Zamarskach) na odcinku ok. 0,48km Zadanie 4: Remont drogi powiatowej 2616 S - ul. Stalmacha w Skoczowie na odcinku ok. 0,9km, NR SPRAWY 3/2016
Numer ogłoszenia: 41249 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Cieszynie , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777309, faks 033 8530511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdp.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych z podziałem na zadania - Etap I: Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,9km Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,36km Zadanie 3: Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna (ul. Gumieńska w Zamarskach) na odcinku ok. 0,48km Zadanie 4: Remont drogi powiatowej 2616 S - ul. Stalmacha w Skoczowie na odcinku ok. 0,9km, NR SPRAWY 3/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Remont drogi powiatowej 2619 S Cieszyn - Gumna - Dębowiec - Ochaby - Kiczyce w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,9km. Do remontu przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2619 S w miejsc. Gumna o długości ok. 900mb: początek opracowania w rejonie budynku nr 33, natomiast koniec zakresu robót w rejonie budynku nr 126. Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,36km. Zadanie 2: Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna w miejsc. Gumna na odcinku ok. 0,36km. Do remontu przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2620 S w miejscowości Gumna o długości ok. 350 mb: początek opracowania w rejonie granicy z miejsc. Zamarski, natomiast koniec zakresu robót stanowi km 0+350 Zadanie 3: Remont drogi powiatowej 2620 S Zamarski - Gumna (ul. Gumieńska w Zamarskach) na odcinku ok. 0,48km.Do remontu przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2620 S - ul. Gumieńska w Zamarskach o długości ok. 483mb: początek opracowania w rejonie budynku nr 11, natomiast koniec zakresu robót w rejonie skrzyżowania z ul. Cieszyńską.Zadanie 4: Remont drogi powiatowej 2616 S - ul. Stalmacha w Skoczowie na odcinku ok. 0,9km. Do remontu przyjęto odcinek drogi powiatowej nr 2616 S - ul. Stalmacha w Skoczowie o długości ok. 998mb: początek opracowania w rejonie skrzyżowania z ul. Wiślicką, natomiast koniec zakresu robót w rejonie skrzyżowania z ul. Plaskowiec..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 55.000,00 zł słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku w tym zakresie, Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania co najmniej dwóch robót polegających na remoncie, przebudowie, lub rozbudowie drogi publicznej o łącznej wartości tych dwóch robót minimum 1.800.000,00 zł brutto, oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku w tym zakresie, Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie się przez wykonawcę dysponowaniem wykwalifikowanym personelem, który posiada doświadczenie i uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:Kierownik budowy posiadający Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,Doświadczenie jako kierownik budowy w branży drogowej lub kierownik robót drogowych w rozumieniu ustawy Prawo budowlane- min. 3 lata.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Wykonawca winien przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości min. 1.000.000,00 zł, 2) Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług zleconych do wykonania Podwykonawcom ; 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) Kosztorysy Ofertowe wraz ze zbiorczym zestawieniem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie przepisu art. 144 ust.1 Ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie określonym w projekcie umowy tj: I. Zmiany ogólne: A. Możliwa jest: a)zmiana adresu - siedziby Zamawiającego - Wykonawcy, b)zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego - Wykonawcy, c)zmiana w kolejności i terminach robót, d)zmiana będąca skutkiem poprawy omyłki oczywistej, e)zmiana lub wprowadzenie nowego zakresu -rodzaju podwykonawstwa, B.Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy, z wyjątkiem sukcesji generalnej, przekształcenia spółek handlowych zgodnie z ksh, sukcesji z mocy prawa II. Zmiany rzutujące na termin wykonania umowy oraz lub zmianę wynagrodzenia: A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie terenu budowy, b) przekazanie dokumentów budowy. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie lub wznowienie robót oraz/lub zmiana wynagrodzenia, ze względu na:: a)oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez urzędy), b)przedłużenie procedury przetargowej, c)uwarunkowania społeczne np. protesty, petycje, itp. d)konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e)roboty dodatkowe, f)roboty zamienne, g)zmianę zastosowanych materiałów i/lub technologii wykonania robót, h)zmiany stanu prawnego, i)warunki geotechniczne, których nie można było przewidzieć, j)niesprzyjające warunki atmosferyczne, k)działania sił natury, uznane za stan klęski żywiołowej. l)wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności tych, które wynikają z błędów projektowych lub niedostosowania projektu do faktycznych warunków terenowych, a także zmian powodujących poprawę efektywności ekonomicznej inwestycji, m)zmianę stawki podatku od towarów i usług (VAT), n)obniżenie kosztów wykonania robót a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, o)rezygnację z części robót, p)rozliczenie wynikające z obmiarów wykonanych robót (tj. z iloczynu faktycznie wykonanych robót i ich wartości ofertowych), q)konieczność skoordynowania robót z innymi robotami prowadzonymi w pasie drogowym na zlecenie Zamawiającego lub innych jednostek bądź instytucji (np. gestorów sieci), r)inna niż siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją. C. Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeżeli przedłużenie wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdp.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 308..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2016 godzina 09:45, miejsce: ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 308..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.