Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-17
Lublin: Świadczenie usług cateringowych z podziałem na części w 2015 r.
[OP-IV.272.162.2014.NSZ]
Numer ogłoszenia: 412486 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług cateringowych z podziałem na części w 2015 r. [OP-IV.272.162.2014.NSZ].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych z podziałem na części: część nr 1 - świadczenie usług cateringowych (tzw. catering duży) w 2015 r. część nr 2 - zakup usług cateringowych ( dostawa kawy, herbaty, porcjowanego ciasta, paluszków, cukierków, mleka, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soku, cukru) dla 8000 osób w 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a i 1b do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.51.20.00-1, 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia jeżeli uzyskał decyzję Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego zatwierdzającą lub warunkowo zatwierdzającą zakład wprowadzający do obrotu /i produkujący/ żywność lub/i uzyskał wpis do rejestru zakładów, które wprowadzają do obrotu /i produkują/ żywność, o którym mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zm.).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części nr 1 postępowania: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi cateringu na kwotę nie mniejszą niż 120 000,00 zł (brutto) każda. Dla części nr 2 postępowania: Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie usługi cateringu na kwotę nie mniejszą niż 90 000,00 zł (brutto) każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Termin płatnośći faktury. - 3
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru: 1) Terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) zaistnienia okoliczności istotnych mających wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, niezależnych od żadnej ze Stron umowy, z tym zastrzeżeniem, że konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zwiększenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) zmiany zasad lub kwot dofinansowania środkami pochodzącymi z Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy - w odniesieniu do projektów współfinansowanych z tychże środków; d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 Umowy w części pierwszej(załącznik nr 3a do SIWZ) i §3 ust 2 w części drugiej (załącznik nr 3b do SIWZ), w przypadku zmiany stawku podatku VAT. 3) Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku: a) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, zmian dotyczących dofinansowania realizacji przedmiotu zamówienia ze środków zewnętrznych - w odniesieniu do zamówień współfinansowanych z tychże środków; b) wystąpienia okoliczności nie wynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkującego tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 4) Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określonego w umowie. 5) Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych zmiana danych teleadresowych stron umowy - następuje ona poprzez pisemne oświadczenie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4,
20- 074 Lublin
(II piętro, pokój 206 w budynku przy w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający oświadcza, iż przedmiot niniejszej umowy, w zależności od Departamentu Oddziału Filii Biura Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie na rzecz którego usługa jest realizowana jest finansowany w następujący sposób: 1) dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego - usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet 10 Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu Województwa Lubelskiego 2) dla Departamentu Rolnictwa i Środowiska ze środków Program odbudowy populacji zwierzyny drobnej w województwie lubelskim na lata 2009 - 2020 3) dla Departamentu Kultury, Edukacji i Sportu - usługa jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.3 Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych, z budżetu państwa oraz z budżetu Województwa Lubelskiego 4) dla Departamentu Promocji i Turystyki w ramach projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 Osi priorytetowej II: Infrastruktura Ekonomiczna, Działanie 2.4 Marketing Gospodarczy - usługa jest współfinansowana ze środków projektu Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, kategoria 25, zadanie 24 - usługi cateringowe 5) dla Departamentu Gospodarki i Innowacji na potrzeby projektu systemowego Stypendia naukowe dla doktorantów pracujących w ramach zespołów badawczych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji - usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w 7,5% z budżetu państwa oraz w 7,5% z budżetu Województwa Lubelskiego; 6) dla Departamentu Gospodarki i Innowacji na potrzeby projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka w ramach osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - enclusion - usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% z budżetu państwa; 7) dla Departamentu Polityki Regionalnej na potrzeby zamówień Oddziału Europejskiej Współpracy Terytorialnej i Oddziału Programowania - usługa jest finansowana z budżetu Województwa Lubelskiego; 8) dla Departamentu Polityki Regionalnej na potrzeby zamówień Oddziału Realizacji Projektu Regionalne Obserwatorium Terytorialne w województwie lubelskim usługa jest współfinansowana w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% ze środków budżetu Województwa Lubelskiego. Opis sposobu obliczenia ceny oferty 1. Cena oferty to cena brutto. 2. Cena podana w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty i składniki jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia. 3. Cena może być tylko jedna na daną część postępowania. 4. Wymienione wartości w ofercie (brutto) należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej zasady zaokrąglania liczb. 5. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryterium: 97 % cena oferty, termin płatności faktury - 3%. Kryterium termin płatności faktury (3%) Za każde 2 dni wydłużenia minimalnego okresu płatności faktury VAT Zamawiającym przyzna 1 pkt. Zamawiającym przyzna max. 3 punkty Wykonawcy za wykazanie maksymalnego terminu płatności faktury - 20 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Minimalny termin płatności faktury wyznaczony we wzorze umowy - 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury - traktowany będzie, jako 0 pkt. dla Wykonawcy. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Cena brutto - 97 % Liczba punktów = (najniższa cena : cena badanej oferty) x 97 pkt Liczba punktów w kryterium cena brutto zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów sumie za dwa powyższe kryteria. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza przedstawi szczegółową kalkulację ceny netto, brutto i podatku VAT w zakresie Załącznika nr 1a i 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia uwzględniającą wycenę jednostkową menu. Wartość brutto za cały przedmiot zamówienia musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym złożonej oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług cateringowych (tzw. catering duży) w 2015 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług cateringowych (tzw. catering duży) w 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. termin płatności faktury - 3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup usług cateringowych ( dostawa kawy, herbaty, porcjowanego ciasta, paluszków, cukierków, mleka, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soku, cukru) dla 8000 osób w 2015 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup usług cateringowych ( dostawa kawy, herbaty, porcjowanego ciasta, paluszków, cukierków, mleka, wody mineralnej gazowanej i niegazowanej, soku, cukru) dla 8000 osób w 2015 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1b do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1, 55.30.00.00-3, 55.32.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 97
- 2. Termin płatnośći faktury. - 3
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup upgrade'u (podniesienia do wyższych wersji) posiadanych i wykorzystywanych przez Lubelskie Centrum Konferencyjne w Lublinie licencji oprogramowania vMIX lub dostawa oprogramowania równoważnego
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia pn. "Księgowość komputerowa z obsługą programów Comarch Optima i Płatnik"
- Dostawa odczynników podstawowych i specjalistycznych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 25 części
- Dostawa mrożonek
- Dostawa akcesoriów komputerowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Dostawa odczynników: sCD38 i DaraEx.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług cateringowych w 2024 roku
- Świadczenie usługi cateringowej w dniach 6-7.05.2024 r. dla 25 osób
- świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby premier spektakli i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Teatr Śląski im. Stanisława Wyspiańskiego w Katowicach
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- Usługi hotelarsko-gastronomiczne oraz usługi dodatkowe w ramach wydarzenia CIVICA Sport and Culture Festival dla ok. 250 osób w dniach 14-16.06.2024
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.