eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siewierz › Przebudowa sieci wodociągowej w sołectwach w południowej części Gminy Siewierz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-17

Siewierz: Przebudowa sieci wodociągowej w sołectwach w południowej części Gminy Siewierz
Numer ogłoszenia: 412442 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347086 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych, ul. Ściegna 9, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0-32 6741338, faks 0-32 6741338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy jednostki samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci wodociągowej w sołectwach w południowej części Gminy Siewierz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejących sieci i przyłączy wodociągowych w sołectwach w południowej części Gminy Siewierz. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę starych zdegradowanych rur stalowych DN 100 i przyłączy wodociągowych oraz cementowo-azbestowych DN100 na nowe rury DN 125 PE100 na odcinkach biegnących w pasie drogowych w sołectwach południowej części Gminy Siewierz wraz z przepięciami istniejących przyłączy odbiorców usług w miejscowościach: a) Wojkowice Kościelne, ul. Karsów b) Wojkowice Kościelne ul. Pierkowskie c) Podwarpie po dwóch stronach DK1 d) Kuźnica Podleśna e) Kuźnica Piaskowa f) Kuźnica Warężyńska g) Warężyn 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, załączonych mapach poglądowych Gminy Siewierz, na mapach zasadniczych i ewidencyjnych, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i obejmuje w szczególności: a) Wykonanie sieci wodociągowych o łącznej długości 7180 mb, budowanych z rur ciśnieniowych DN 125, PE100, SDR17, PN10, w otwartym wykopie 5040 mb oraz w miejscach zabudowanych kostką chodnikową metodą przewiertu sterowanego 2140 mb. b) Przepięcia istniejących przyłączy odbywać się będą na granicy nieruchomości z zastosowaniem kształtek stalowych lub PE odpowiednich do istniejących przyłączy. c) Rury DN 125 PE 100 będą łączone metodą zgrzewania doczołowego. d) Na nowo wybudowanym wodociągu zostaną zabudowane nowe hydranty pożarowe 34 sztuk nadziemne DN 80, zasuwy odcinające kołnierzowe 125, 15 sztuk oraz 7 sztuk zaworów odpowietrzających DN50. e) Przepięcia istniejących przyłączy sztuk 369. f) Przepięcia istniejących wodociągów stalowych DN 100 do projektowanych wodociągów DN 125 PE x 7 s, budowa studni pomiarowych DN 1200 PE- 7 sztuk.g) Przed przekazaniem wodociągu do użytku zostanie przeprowadzone płukanie sieci, dezynfekcja oraz próba szczelności (ciśnieniowo- hydrauliczna) zgodnie z normą PN-81/B- 10725 Wodociągi Przewody zewnętrzne i badania przy odbiorze. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) urządzenia terenu budowy i odpowiedniego jego zabezpieczenia, b) wykonania robót zabezpieczających, odtworzeniowych, c) wykonania wszystkich robót towarzyszących zgodnych z prawidłową technologią wykonywania robót d) wykonania przyłączeń wodociągowych, energetycznych, telekomunikacyjnych i teleinformatycznych dla potrzeb robót i zaplecza terenu budowy wraz z licznikami oraz ponoszenia kosztów zużycia tych mediów, poniesienia ewentualnych kosztów włączenia i wyłączenia energii elektrycznej i innych mediów e) wykonania niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz wszystkich badań, prób i pomiarów na każde polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót, f) dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, g) w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w toku realizacji: robót, ich części, urządzeń lub też elementów istniejących- naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, h) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację powykonawczą robót wraz z ich naniesieniem na mapę zasadniczą, i) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, j) zapewnienia uprawnionego nadzoru i dozoru - opłaty za nadzory branżowe, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, k) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, l) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, m) przywrócenia terenu pomocniczego wykorzystywanego na cele budowy przynajmniej do stanu pierwotnego (chyba, że z uzgodnień szczególnych wynika większy zakres odtworzenia) Dotyczy to także nawierzchni jezdni, chodników, zjazdów, elementów ogrodzeń itp. n) wykonania robót z należytą starannością nie powodującego uszkodzenia istniejących sieci uzbrojenia terenu, a w przypadku takiego uszkodzenia wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznej naprawy uszkodzeń na własny koszt, o) uzgodnienia robót z zarządcami dróg, sieci, terenów zamkniętych i wykonania ich zgodnie z wytycznymi, p) ponoszenia kosztów zajęcia pasa ruchu drogowego q) wykonania innych prac, które będą niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 4. W trakcie robót Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić materiały do akceptacji koordynatorowi zadania z ramienia Zamawiającego na co najmniej 10 dni roboczych przed ich zastosowaniem lub wbudowaniem. 5. Ewentualne materiały budowlane i ich producenci wymienione w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach robót zostały wskazane przykładowo. Dopuszcza się stosowanie materiałów równoważnych po zaakceptowaniu przez Zamawiającego. 6. Niedopuszczalne jest składowanie materiałów budowlanych, sprzętu oraz inne korzystanie z działek prywatnych bez uprzedniego uzgodnienia z właścicielami nieruchomości warunków wejścia w teren prywatny. 7. Wykonawca jest zobowiązany do stałej współpracy z Zamawiającym w celu koordynowania prawidłowego przebiegu prac oraz wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 8. Szczegółowy zakres robót zostanie ujęty w harmonogramie rzeczowo- finansowym opracowanym na podstawie dokumentacji projektowej, kosztorysu ofertowego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wytycznych Zamawiającego i będzie stanowił załącznik do umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram do akceptacji w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca w trakcie wykonywania robót jest zobowiązany aktualizować harmonogram rzeczowo-finansowy robót na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni i przedstawiać go Zamawiającemu do akceptacji. Aktualizacja harmonogramu nie wymaga zmiany postanowień umowy w formie aneksu. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 48 miesięcy liczonej od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bez uwag protokołu końcowego bezusterkowego - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ. 10. Warunki płatności: wynagrodzenie będzie płatne kwartalnie, przelewem na rachunek Wykonawcy. Dopuszcza się możliwość realizowania zapłaty szczególnych innych terminach w szczególnych przypadkach, za zgodą Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury jest protokół odbioru robót (częściowy lub końcowy) podpisany przez Przedstawiciela Zamawiającego oraz oświadczenia podwykonawców i Wykonawcy o całkowitym rozliczeniu finansowym z podwykonawcami/wykonawcą w ramach przedmiotowej inwestycji i dowodów potwierdzających zapłatę wymagalnego wynagrodzenia podwykonawcom lub dalszym podwykonawcom. 11. Wybrane materiały i części uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania. Niezależnie od celu, w jakim Zamawiający zamierza użyć rzeczone materiały i części, do których zastrzega on sobie prawo własności, wszelkie koszty poniesione na transport i składowanie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego będą pokryte przez Wykonawcę przy transporcie na odległość do 10 km. 12. Po realizacji zadania wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kosztorysu powykonawczego wykonanego metodą kalkulacji szczegółowej. Do kosztorysu należy dołączyć zestawienie zużytych materiałów wyliczone na podstawie kosztorysu powykonawczego ze wskaźników zużycia materiałów w robotach budowlanych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych otrzyma dofinansowanie na realizację operacji ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej - w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRI-I SKAWEX Wiesław Skawiński, ul. Padewskiego 48, 43-606 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.
  • ZRI-B KANBUD S.C., ul. 9Maja 3/81, 32-590 Libiąż, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5104384,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1688001,41

  • Oferta z najniższą ceną: 1688001,41 / Oferta z najwyższą ceną: 4069965,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.