eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Racibórz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-17

Racibórz: Świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Racibórz
Numer ogłoszenia: 412354 - 2014; data zamieszczenia: 17.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 386926 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Racibórz, ul. Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7550710, faks 032 7550725.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Racibórz.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pomocy prawnej w Urzędzie Miasta Racibórz zwanego dalej Urzędem według ustalonego z Zamawiającym harmonogramu pracy, w następujących miejscach i czasie: 1). od poniedziałku do piątku w ciągu 5 godzin dziennie, w godzinach pracy Urzędu, w budynku Urzędu, 2). w terminie i miejscu obradowania Rady Miasta i komisji Rady Miasta, 3). w terminie i miejscu wyznaczonym w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, 4). w innym miejscu, w którym Zamawiający załatwia sprawy bądź prowadzi negocjacje, obejmującej w szczególności: 1).udzielanie porad i konsultacji prawnych, 2).sporządzanie pisemnych opinii prawnych, 3).opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych, 4).występowanie przed sądami i urzędami w ramach zastępstwa prawnego i procesowego, 5).obsługa sesji Rady Miasta, 6).obsługa komisji Rady Miasta, 7).uczestnictwo w przetargach, 8).doradztwo prawne w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, 9).uczestnictwo w negocjowaniu umów, 10).świadczenie pomocy prawnej przez pięć godzin dziennie od poniedziałku do piątku niezależnie od wykonywania innych czynności objętych przedmiotem zamówienia, 11).świadczenie pomocy prawnej w siedzibie Zamawiającego lub innym miejscu, w którym Zamawiający załatwia sprawy lub prowadzi negocjacje, 12).bieżące informowanie jednostek organizacyjnych Urzędu o zmianach w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działalności Urzędu oraz o konieczności aktualizacji dokumentów Urzędu, 13).pisemne informowanie Prezydenta Miasta - nie rzadziej niż raz w roku - o uchybieniach w działalności Urzędu w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień, 14).przekazywanie Prezydentowi Miasta - do 15 dnia miesiąca po zakończeniu kwartału - wykazu spraw sądowych prowadzonych przez Wykonawcę zgodnie ze wzorem do umowy, 15).egzekucja należności cywilnoprawnych, 16).przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie stosowania przepisów prawnych oraz uchybień, o których mowa w pkt 12, 17).obsługa prawna Arboretum Bramy Morawskiej oraz instytucji kultury tj. Muzeum, Raciborskiego Centrum Kultury, Miejskiej i Powiatowej Biblioteki Publicznej. 18). Wykonawca zapewni koordynację obsługi prawnej przez Koordynatora, wyznaczonego przez Wykonawcę spośród osób, o których mowa w § 7, ust. 2, pkt. 2 lit. a i b. Dla prawidłowego wykonania zamówienia niezbędne jest by wyznaczony Koordynator był stale dostępny dla Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu poprzez kontakt telefoniczny oraz za pomocą elektronicznych środków łączności. 19).Wykonawca świadczyć będzie pomoc prawną z należytą starannością wynikającą z wiedzy prawniczej oraz zasad etyki zawodowej z należytą troską o finanse publiczne oraz interes prawny Zamawiającego. 20).świadczenie pomocy prawnej przez pięć godzin dziennie od poniedziałku do piątku niezależnie od wykonywania innych czynności objętych przedmiotem zamówienia, 21).udzielanie pomocy prawnej przez Wykonawcę odbywać się będzie niezwłocznie, natomiast w przypadku spraw złożonych i skomplikowanych udzielenie pomocy prawnej winno nastąpić w terminie 14 dni, 22).na zapytania prawne jednostek organizacyjnych Urzędu Wykonawca będzie udzielać odpowiedzi w formie pisemnych opinii. Opinia prawna powinna być sporządzona w postaci wydruku komputerowego i każdorazowo przekazywana w formie papierowej i elektronicznej - po uprzednim zarejestrowaniu w systemie obiegu dokumentów obowiązującym w Urzędzie, 23).pomoc prawna świadczona będzie przez osobę posiadającą uprawnienia do wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata, w miejscu i czasie, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy. 24).Zamawiający w celu wykonywania czynności objętych zamówieniem udostępni Wykonawcy w swojej siedzibie pomieszczenie biurowe wyposażone w meble biurowe, licencję na korzystanie z systemu obiegu dokumentów obowiązującego w Urzędzie, a także umożliwi korzystanie z telefonu stacjonarnego. Wykonawca będzie zwolniony z opłacania czynszu najmu lecz będzie ponosił bieżące koszty korzystania z pomieszczenia. Wysokość opłat oraz zasady korzystania z pomieszczenia zostaną określone w odrębnej umowie. 25).Wykonawca powinien dysponować odpowiednim sprzętem i oprogramowaniem komputerowym umożliwiającym elektroniczny obieg korespondencji pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. l w związku z art. 39 oraz art. 5 i 5a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2013 r, poz. 907 r. z późn. zm).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Elżbieta Topór - Lider Konsorcjum, ul. Solna 7/1, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.
  • Adam Marek, Izabela Zielińska-Golik, Maciej Markowicz Kancelaria Radców Prawnych Marek, s.c. - Konsorcjant, ul. 1 Maja 29, 44-330 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.
  • Marta Topór-Piórko Kancelaria Radcy Prawnego Marta Topór-Piórko - Konsorcjant, ul. Ludwika Waryńskiego 12/8, 47-400 Racibórz, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 398520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 375582,96 / Oferta z najwyższą ceną: 398520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.