eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Odśnieżanie dróg gminnych, ścieżki rowerowej oraz zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-10

Suwałki: Odśnieżanie dróg gminnych, ścieżki rowerowej oraz zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych
Numer ogłoszenia: 412054 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki , ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych, ścieżki rowerowej oraz zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg gminnych pługami odśnieżnymi lemieszowymi szczytowymi średnimi lub ciężkimi na nośnikach samochodowych lub ciągnikach rolniczych z dwoma napędami, spycharki, odśnieżanie ścieżki rowerowej pojazdem przystosowanym do odśnieżania chodników i ścieżek rowerowych oraz zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych. Zastrzega się minimalną szerokość odśnieżania od 3,5 metra do 6 metrów (w przypadku szerszego pasa drogowego) oraz zatoczki do mijania w odległości nie mniejszej niż 300 metrów jedna od drugiej. Przy zwalczaniu śliskości zimowej piaskarką Wykonawca zabezpieczy materiał tj. mieszankę piaskowo - solną 20% (piasek o uziarnieniu do 2mm) we własnym zakresie. Koszt materiałów należy uwzględnić w cenie jednostkowej pracy sprzętu. W przypadku stwierdzenia nie zachowania wymogów podanych wyżej zamawiający zastrzega prawo odmowy zapłaty za fakturę obejmującą skontrolowaną część wykonanej usługi. W takiej sytuacji wykonawca zobowiązany jest dokonać poprawy zgodnie z postawionymi wymogami wykonania usługi bez dodatkowego wynagrodzenia. Odbiór wykonanej usługi wymaga pisemnego potwierdzenia przez sołtysa wsi, w której odśnieżana jest droga lub pracownika Urzędu Gminy. Realizacja zamówienia odbywać się będzie wyłącznie po zgłoszeniu telefonicznym przez pracownika Zamawiającego. Informacje dodatkowe: Oferent zobowiązany jest do zapoznania się ze standardami zimowego utrzymania dróg, techniką i technologią prowadzenia robót zimowego utrzymania dróg, powinien zdobyć wszelki informacje konieczne do przygotowania oferty. Zamawiający zastrzega, że sprzęt może być skierowany do pracy na każdą inną drogę niż wymieniona w konkretnym zadaniu w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego. I. Zadanie 1 obejmuje drogi: Poddubówek - Zielone II - Niemcowizna- Zielone I, Niemcowizna - Białe, Niemcowizna - Wasilczyki - Przebród, Przez wieś Kropiwne Nowe, Wychodne ( od drogi Suwałki - Bakałarzewo;od drogi powiatowej do ostatnich zabudowań w kierunku Zielone Drugie ) II. Zadanie 2 obejmuje drogi: Przebród - Trzciane - Kropiwne Stare - Żyliny, Łącznik I i II linii wsi Trzciane, Korkliny przez wieś do szosy Suwałki - Chmielówka, Korkliny przez las Kuków Folwark - Osowa, Osowa (II linia), Turówka Nowa - Korobiec, Przez wieś Turówka Nowa - Taciewo, Od szosy Suwałki Chmielówka przez Turówka Stara do Taciewa, Przez wieś Taciewo, Przez wieś Turówka Stara III. Zadanie 3 obejmuje drogi: Bród Mały, Kuków Wieś ( od drogi Suwałki- Bakałarzewo do drogi Suwałki Filipów), Zielone Kamedulskie - Wychodne, Zielone Kamedulskie (od szosy Suwałki - Bakałarzewo) - Dubowo II (do drogi Suwałki - Raczki), Zielone Kamedulskie (PGR Osiedle), Zielone Kamedulskie - Dubowo II (łącznik), Przez wieś Dubowo II, Przez wieś Dubowo I, Od drogi powiatowej Wychodne - Poddubówek do Kompostowni IV. Zadanie 4 obejmuje drogi: Czarnakowizna - Osowa - Bród Nowy- Bród Stary, Czarnakowizna ( dwie drogi od drogi w kierunku Potaszni przez wieś), Potasznia - Biała Woda, drogi we wsi Biała Woda V. Zadanie 5 obejmuje drogi:Szwajcaria - Osinki, Okuniowiec - Osinki (przez las), Przez wieś Okuniowiec, Okuniowiec - Nowa Wieś, Okuniowiec - Mała Huta (do drogi powiatowej), Mała Huta (nowe osiedle). VI. Zadanie 6 obejmuje drogi:Krzywe - Mała Huta,Krzywe przez wieś, Krzywe przez osiedle, Sobolewo przez wieś do lasu, Sobolewo II linia, Gawrych Ruda (od szosy Płociczo - Sobolewo do szosy Gawrych Ruda - Słupie), Płociczno Osiedle, Płociczno - działki pod lasem, Gawrych Ruda - Osiedle, Gawrych Ruda (pod lasem) VII. Zadanie 7 obejmuje drogi: Leszczewek - Cimochowizna, Leszczewek - Leszczewo, Stary Folwark - Leszczewo, Tartak ( od drogi Stary Folwark Leszczewo do drogi Tartak Piertanie), Przez wieś Piertanie, Magdalenowo (od szosy Suwałki - Sejny do szosy Wigry Burdyniszki),Przez wieś Burdyniszki, Stary Folwark - Leszczewek. VIII. Zadanie 8 obejmuje drogi:Nowa Wieś (łącznik i II linia), Przez wieś Nowa Wieś, Nowa Wieś - Lipniak, Lipniak ( trzy linie), Przez wieś Wiatrołuża - Bobrowisko ( od szosy Suwałki - Kaletnik do szosy Suwałki - Kaletnik) IX. Zadanie 9 obejmuje odśnieżanie ścieżki rowerowej do miejscowości Krzywe pojazdem przystosowanym do odśnieżania chodników i ścieżek rowerowych. X. Zadanie 10 obejmuje zwalczanie śliskości na drogach wymienionych w zadaniach 1-8 piaskarkami. Do zakresu usług należy: a) zwalczanie śliskości zimowej piaskarką wykonawcy, b) zabezpieczenie materiału tj. mieszanki piaskowo - solnej 20% (piasek o uziarnieniu do 2mm) we własnym zakresie.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienie uzupełniające do 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie wykazu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pisemne zobowiązanie innych podmiotów lub inny dokument wykazujący i potwierdzający, że wykonawca będzie korzystać z zasobów tych podmiotów w okresie wykonywania zamówienia stanowiącego przedmiot postępowania

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w szczególnych okolicznościach nie możliwych do przewidzenia w czasie podpisania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suwałki ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki pokój nr 6 (referat ds. inwestyccyjnych i gospodarczych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Suwałki ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki pokój nr 17 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.