eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zamówienie uzupełniające do umowy nr 23/2014 z dnia 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko (nr sprawy 137/2013) w zakresie Zadania nr 23 - Wsparcie Wydziału Administracji Informatyki i Zaplecza Technicznego w zakresie świadczenia usług kancelarii poczty wychodzącej, w tym usług kancelaryjnych dotyczących zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Warszawa: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 23/2014 z dnia 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko (nr sprawy 137/2013) w zakresie Zadania nr 23 - Wsparcie Wydziału Administracji Informatyki i Zaplecza Technicznego w zakresie świadczenia usług kancelarii poczty wychodzącej, w tym usług kancelaryjnych dotyczących zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ
Numer ogłoszenia: 411834 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 23/2014 z dnia 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko (nr sprawy 137/2013) w zakresie Zadania nr 23 - Wsparcie Wydziału Administracji Informatyki i Zaplecza Technicznego w zakresie świadczenia usług kancelarii poczty wychodzącej, w tym usług kancelaryjnych dotyczących zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 23/2014 z dnia 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko (nr sprawy 137/2013) w zakresie Zadania nr 23 - Wsparcie Wydziału Administracji Informatyki i Zaplecza Technicznego w zakresie świadczenia usług kancelarii poczty wychodzącej, w tym usług kancelaryjnych dotyczących zadań współfinansowanych ze środków POIiŚ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem zamówienia jest Zamówienie uzupełniające do umowy 23/2014 obejmującej świadczenie usług Wsparcia merytorycznego i technicznego Wydziałów GDDKiA Oddział w Warszawie przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków POIiŚ w podziale na 30 zadań w zakresie zadania: - Zadanie 23 - Wsparcie Wydziału Administracji Informatyki i Zaplecza Technicznego w zakresie świadczenia usług kancelarii poczty wychodzącej w tym usług kancelaryjnych dotyczących zadań w zakresie obsługi technicznej. Podmiotem zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca tj. Vivalo Sp. z o.o. Zamówienie podstawowe oraz zamówienie uzupełniające dotyczą usług w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp. Wartość zamówienia podstawowego dla zadania 23 - 17 500,00 zł. Wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 8487,50 zł netto, co stanowi równowartość 2008,92 euro wg średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych ustalonego Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. z 2013r., poz. 1692). Powyższa kwota stanowi 48,5 % wartości zamówienia podstawowego. Uzasadnienie Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127) art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Kody CPV zamówienia uzupełniającego są tożsame z kodami występującymi w zamówieniu podstawowym. Zarówno w przypadku zamówienia podstawowego jak i zamówienia uzupełniającego przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług polegających na wsparciu Wydziału Administracji Informatyki i Zaplecza Technicznego w zakresie świadczenia usług kancelarii poczty wychodzącej w tym usług kancelaryjnych dotyczących zadań w zakresie obsługi technicznej. Zakres wykonywanych przez Wykonawcę czynności w obu przypadkach jest taki sam. W rezultacie, przedmiot zamówienia na usługi - w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp - w zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp są również spełnione. Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 17 marca 2014 r. Zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza kwoty 8750,00 PLN netto, stanowiącej 50 % wartości zamówienia podstawowego. W związku z tym 50% próg wartości zamówienia nie zostaje przekroczony. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest konieczne ze względu na dużą ilość korespondencji wychodzącej i obsługi Oddziału w Warszawie w zakresie przyjmowania korespondencji, wpisywania korespondencji do programu, książki nadawczej itp. czynności.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Vivalo Sp. z o. o., ul. J.P. Woronicza 78/13, 02-640 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.