eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudniki › Dostawa oleju opałowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Rudniki: Dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 411684 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej , ul. Wieluńska 15, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 0-34 359 50 22, faks 0-34 359 50 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa grzewczego (oleju opałowego lekkiego) w ilości szacunkowej około 58.000 litrów do kotłowni szkolnych na terenie Gminy Rudniki: Gimnazjum Publicznego w Rudnikach (pojemność zbiornika 8.000 litrów), Publicznej Szkoły Podstawowej w Dalachowie (pojemność zbiornika 7.500 litrów), Publicznej Szkoły Podstawowej w Żytniowie (pojemność zbiornika 6.660 litrów), Publicznej Szkoły Podstawowej w Cieciułowie (pojemność zbiornika 6.600 litrów) , w okresie od 09.01.2015r. do 31.12.2015r. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w okresie od dnia zawarcia umowy, według potrzeb Zamawiającego, po telefonicznym zamówieniu złożonym przez Zamawiającego. Telefoniczne zamówienie wymaga potwierdzenia przyjęcia przez Wykonawcę niezwłocznie e-mailem lub faksem. Realizacja dostawy odbywać się będzie w terminie X dni roboczych zgodnie z ofertą dostawcy (w godz. 8.00 - 15.00) od każdorazowego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. W zamówieniu Zamawiający określi ilość i miejsce dostawy. Jednorazowo zamawiana ilość oleju opałowego (dostawa cząstkowa) wynosić będzie nie mniej niż 3.000 litrów i nie więcej niż 25.000 litrów. Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania jakości dostarczanych partii towaru przez załączenie świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego. Rozliczenie z wykonania przedmiotu umowy będzie następowało każdorazowo po dostarczeniu przez Wykonawcę określonej ilości oleju opałowego do kotłowni szkolnych, przelewem na podstawie faktury w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Ustala się, że Płatnikami wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będą placówki oświatowe, do których zostanie dostarczony olej opałowy, tj. : 1. Gimnazjum Publiczne w Rudnikach 2. Publiczna Szkoła Podstawowa w Dalachowie 3. Publiczna Szkoła Podstawowa w Żytniowie 4. Publiczna Szkoła Podstawowa w Cieciułowie Wykonawca wystawia fakturę VAT na konkretnego Płatnika, wskazując dostarczoną mu ilość oleju opałowego, cenę jednostkową netto, wartość netto i brutto zrealizowanej dostawy. Dostarczane ilości oleju opałowego fakturowane będą w temperaturze rzeczywistej. Wykonawca musi zapewnić transport oleju opałowego do wskazanych kotłowni szkolnych na własny koszt i ryzyko. Sposób rozładunku z autocysterny - przy zastosowaniu pompy przy autocysternie; długość węża do przetankowywania oleju opałowego o długości min. 40 m. Do paliwa, wymienionego powyżej, stosuje się wymagania jakościowe, określone odpowiednio w PN-C-96024:2011 oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 7 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe ( Dz. U. 2014r., poz. 1547), w szczególności o następujących parametrach: Lp. Właściwości Wymagania 1 Wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg 2 Gęstość w temperaturze 150 C nie wyższa niż 860 kg/m3 3 Temperatura zapłonu nie niższa niż 560 C 4 Lepkość kinematyczna w temp. 200 C nie wyższa niż 6,00 mm2/s 5 Zawartość siarki nie wyższa niż 0,10% 6 Zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg Określona ilość oleju opałowego jest ilością maksymalną, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje się wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie: 1. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika 2a, 2. Aktualnej koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika 2a.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika 2a.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika 2a.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę wg załącznika 2a.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dokument pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy). 2. Dokument zobowiązania podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów w postaci wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego, osób, zdolności finansowych lub ekonomicznych na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 91
  • 2 - Termin dostawy - 9

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT, b) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, pod warunkiem, że będzie dotyczyć zakresu mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c) gdy wynikną niejasności lub rozbieżności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, d) gdy na etapie postępowania jak i w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć pozostałych zmian, z tym że marża i upust zł/l podany w umowie pozostają bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej ul. Wieluńska 15 46-325 Rudniki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Biuro Obsługi Oświaty Samorządowej ul. Wieluńska 15 46-325 Rudniki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.