eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › zakup autobusu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-28

Łódź: zakup autobusu
Numer ogłoszenia: 41161 - 2008; data zamieszczenia: 28.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 6, ul. Dziewanny 24, 91-866 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6577941, fax 042 6577811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blind.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Placówka Oświatowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup autobusu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: autobus minimum 19 osób +1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2 i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) Nie podlegają wykluczeniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia w/w warunków: ad a) warunek spełniają wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą, ad b) warunek spełniają wykonawcy, którzy: w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania ( a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy usługi polegające na dostawie samochodu dla osób niepełnosprawnych, o wartości minimum 200 000-zł każda oraz posiadający dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie, ad c) warunek spełniają wykonawcy, którzy złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ad d) warunek spełniają wykonawcy, którzy załączą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. Oferty będą oceniane według następujących kryteriów : L.p. OPIS KRYTERIÓW OCENY ZNACZENIE 1. Cena oferty - C 75 2. Koszty eksploatacji - E 5 3. Okres gwarancji - G 20 Razem: 100% Poszczególne kryteria oceniane będą w skali od O do 100 punktów przez Członków Komisji Przetargowej a następnie przeliczone przez znaczenie % kryteriów. Każdy z wykonawców otrzyma ilość punktów, wynikającą ze wzoru: LP = 75% C + 5% E + 20% G gdzie: LP - ogólna liczba punktów, którą otrzyma wykonawca, C - ilość punktów, przyznane za kryterium cenowe, E - ilość punktów, przyznanych za koszty eksploatacji, G - ilość punktów, przyznanych za okres gwarancji
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego organu ZUS lub KRUS potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 4. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. l, ustawy stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia dostaw pojazdów, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie działalności-dostaw pojazdu odpowiadającego swoim rodzajem pojazdowi opisanemu w niniejszej SIWZ, o wartości minimum 200 000,-zł każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania., oraz załączenie dokumentów potwierdzających, iż dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. koszty eksploatacji - 5
  • 3. okres gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blind.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SOSW Nr 6 w Łodzi ul. Dziewanny 24 - Sekretariat.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Nr 6 w Łodzi ul. Dziewanny 24 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.