Błażowa: Oczyszczanie ulic w Błażowej oraz przystanków na terenie gminy Błażowa
Numer ogłoszenia: 411274 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błażowa , Plac Jana Pawła II 1, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie, tel. 17/2297119, faks 17 2297077.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.blazowa.itl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie ulic w Błażowej oraz przystanków na terenie gminy Błażowa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Oczyszczanie ulic w Błażowej oraz przystanków na terenie gminy Błażowa. 2. Szczegółowy zakres prac obejmuje utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Błażowa: 2.1. Oczyszczanie i zamiatanie ulic, chodników, parkingów, placu manewrowego zajezdni autobusowej z następującą częstotliwością: 2.1.1. Plac Jana Pawła II łącznie z plantami oraz ul. Piłsudskiego codziennie do godz. 8-ej, 2.1.2. Teren zajezdni autobusowej, parkingi przy ul. Piłsudskiego, przy ul. Armii Krajowej do Przedszkola, przy ul. Kwiatkowskiego, Parking k/Stadionu codziennie do godz. 11-tej. 2.1.3. Pozostałe ulice i chodniki wykazane w Załączniku nr 4 do SIWZ. 2.2. Opróżnianie koszy ulicznych z odpadów z następującą częstotliwością: 2.2.1. W ciągu ulic 3-go Maja skrzyżowanie z ul. Partyzantów i ul. Armii Krajowej do Stadionu oraz w parku codziennie do godz. 10-tej. 2.2.2. Pozostałe kosze w miarę potrzeb. 2.3. Usuwanie chwastów zarastających chodniki i ich obrzeża w miarę potrzeb. 2.4. Sprzątanie, czyszczenie i usuwanie odpadów z ulic i chodników i trawników po imprezach masowych organizowanych na terenie miasta do godz. 9-tej dnia następnego po imprezie. 2.5. Stałe utrzymanie drożności kratek ściekowych usytuowanych na terenie całego miasta. 2.6. Bieżące utrzymanie, naprawa i konserwacja koszy ulicznych. 2.7. Sprzątanie łącznie z zamiataniem i opróżnianiem koszy przystanków autobusowych na terenie całej gminy dwa razy w miesiącu w drugi i czwarty piątek miesiąca do godziny 15-tej. 2.8. Sprzątnie alejek w parku miejskim w Błażowej oraz opróżnianie koszy. 2.9. Obsługa sanitariatów na poczekalni autobusowej w Błażowej w dni robocze od godz. 7-ej do godz. 17-tej, w wolne soboty w godz. 8-ej do godz. 13 -tej, niedzielę w godz. 8-mej do 13-tej oraz utrzymanie czystości i porządku w poczekalni autobusowej w Błażowej. Poczekalnia czynna codziennie od godz. 6-tej do 21-szej. 2.10. Utrzymanie budynku i pomieszczeń hali oraz placu targowego tj. utrzymanie czystości, usuwanie nieczystości, zimowe odśnieżanie, zwalczanie śliskości, regulowanie należności za zużytą energię elektryczną, ubezpieczenie majątkowe z tytułu odpowiedzialności cywilnej, od ognia i innych żywiołów w tym huragan, powódź, grad itp. 2.11. Usuwanie martwych zwierząt znajdujących się w pasach drogowych w granicach administracyjnych gminy Błażowa. 2.12. Usuwanie zastoin wodnych powstałych na skutek dużych opadów - w miarę potrzeb. 2.13. Uzyskane w procesie zamiatania i oczyszczania odpady stałe Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dostarczy na wysypisko śmieci. 2.14. Utrzymanie czystości i porządku wokół słupów ogłoszeniowych, tablic ogłoszeniowych, drzew oraz utrzymanie ich estetycznego wyglądu. 2.15. Interwencyjne doczyszczenie placów, ulic przed i po uroczystościach państwowych i kościelnych (dotyczy ulic ujętych w przedmiarze). 2.16. Usuwanie skutków anomalii pogodowych (dotyczy to krótkotrwałych opadów, wichur gdy nastąpi naniesienie błota na ulicę, spadnięte gałęzie itp.). 3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w czasie prowadzenia robót. 4. Ilość i jakość wykonanych prac będzie sprawdzana wyrywkowo w godzinach określonych w harmonogramie przez pracownika Urzędu Miejskiego w Błażowej i na tą okoliczność będzie spisywany protokół lub notatka, które będą podstawą do odmowy zapłaty za wykonaną usługę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży następujące dokumenty: - umowa z wysypiskiem śmieci na odbiór odpadów, - zezwolenie na transport odpadów wydane przez Starostę Rzeszowskiego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganym oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca składa: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie robót będących przedmiotem oferty o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych (słownie dwieście tysięcy złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w: - dokumencie opisanym w pkt. VI.1.3 - opłacona polisa, lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie, - oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ, do którego należy załączyć wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej SIWZ, - stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktury - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wykonawca jest obowiązany zapoznać się z treścią projektu umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ, zawierającym istotne dla stron postanowienia. Dopuszcza się w porozumieniu z wykonawcą wprowadzenie do treści umowy drobnych zmian i korekt, jednak wyłącznie w zakresie nie powodującym zasadniczych zmian przedstawionych warunków niekorzystnych dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blazowa.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Błażowej, Plac Jana Pawła II 1, 36-030 Błażowa, pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Błażowej, Plac Jana Pawła II 1, 36-030 Błażowa, pok. 11 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Kompleksowa usługa sprzątania budynku "B" od poniedziałku do piątku oraz usługa sprzątania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i święta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA W CENTRUM REKREACYJNO-SPORTOWYM UKIEL W OLSZTYNIE W ROKU 2024
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Opróżnianie lokali wraz z pomieszczeniami przynależnymi - piwnice
- Usługi związane z koszeniem poboczy, rowów dróg gminnych oraz terenów zielonych na terenie Gminy Sanok w roku 2024
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.