eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzków › Zakup i dostawa oleju opałowego do Gminy Gorzków w 2015 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-16

Gorzków: Zakup i dostawa oleju opałowego do Gminy Gorzków w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 410986 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzków , ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, faks 084 6838111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oleju opałowego do Gminy Gorzków w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy oleju opałowego do celów grzewczych, następujących obiektów znajdujących się na terenie Gminy Gorzków: 1)Gimnazjum w Gorzkowie ul. Partyzantów 83, 22-315 Gorzków-Osada - ilość dostawy ok. 25 m3. 2)Szkoła Podstawowa w Gorzkowie, ul. Główna 7, 22-315 Gorzków-Osada - ilość dostawy ok. 25 m3 3)Centrum Społeczno-Kulturalne, ul. Nadrzeczna 4, 22-315 Gorzków-Osada - ilość dostawy ok. 16 m3. Dla kotłów zainstalowanych w w/w obiektach przewidziany został olej opałowy lekki o temperaturze zapłonu min. 56 C o niżej wymienionych parametrach lub lepszych: gęstość w temperaturze 15 C, maks. 860 kg/m3, wartość opałowa min. 42,6 MJ/kg, lepkość kinematyczna w 20 C, maks. 6,00 mm 2/s, skład frakcyjny: do 250 oC destyluje max 65% (V/V), do 350 C destyluje min. 85 % (V/V), temperatura płynięcia max. - 20 C, pozostałości po koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej, max. 0,3 % (m/m), zawartość siarki, max. 0,10% (m/m), zawartość wody, max 200 mg/kg, zawartość zanieczyszczeń stałych, max 24 mg/kg, pozostałość po spopieleniu, max 0,01 %, barwa czerwona Łączna ilość zamawianych dostaw oleju w 2015 r. wyniesie ok. 66 m3 i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, uzależniona jest zwłaszcza od warunków atmosferycznych w okresie zimowym i długości sezonu grzewczego. Podstawą rozliczenia będzie cena aktualna jednostkowa za 1 m3, pomniejszona lub zwiększona o upust/marżę Wykonawcy. Dostawa oleju realizowana będzie stosownie do potrzeb, każdorazowo na wniosek przekazany przez Zamawiającego w formie faksu, określający ilość dostawy - w terminie nie później niż trzy dni od dnia zgłoszenia wniosku. Jednorazowa ilość zamawianego oleju (łączna do trzech ww. kotłowni) będzie wynosić od 12 m3. do 15 m3. Olej opałowy dostarczany będzie transportem Wykonawcy do kotłowni poszczególnych odbiorców w dni robocze w godzinach pracy od 07.30 do 15.30. Olej opałowy dostarczany będzie transportem Wykonawcy w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo - wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca autocysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia. Wyładunek cysterny wymaga pracy pompy oraz węża spustowego z końcówką podłączeniową do instalacji napełniania zbiorników. Przy każdej dostawie wymagane jest świadectwo jakości oleju opałowego potwierdzające zgodność z Polską Normą PN-C-96024:2011 Pomiar i ilość dostarczonego oleju opałowego odbywać się będzie legalizowanym licznikiem w temperaturze referencyjnej 15 C na cysternie dowożącej olej opałowy. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przy każdej dostawie oleju opałowego czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczone paliwo. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania przy dostawie tzw. próbki rozjemczej oleju, która oddana będzie do badania laboratoryjnego. Zamawiający może pobierać próbki paliwa przy dowolnej dostawie w obecności osoby reprezentującej Wykonawcę. Próbka paliwa będzie pobierana bezpośrednio z autocysterny przed lub w trakcie zlewania paliwa do magazynu odbiorcy w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Próbka będzie pobierana w ilości ok. 5 litrów. Pojemnik z próbką paliwa zostanie zabezpieczony plombami z odciskami upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. Na tę okoliczność zostanie sporządzony protokół pobrania próbki w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron. Próbka paliwa zostanie wysłana przez Zamawiającego do laboratorium. W przypadku zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji wymienić reklamowane paliwo na zgodne z zamówieniem, w tej samej ilości, odpowiadającej, jakości i w tej samej cenie, co paliwo reklamowane. Ponadto musi również wymienić paliwo, które było w zbiorniku przed dolaniem reklamowanej dostawy ustalone w oparciu o stan magazynowy z dnia nalewu oraz zobowiązuje się do naprawienia szkody na własny koszt. Wykonawca pokryje powstałe szkody, jakie mogą wyniknąć w urządzeniach Zamawiającego wynikające z używania paliwa nieodpowiadającego wymaganiom.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwie dostawy oleju grzewczego o wielkości min. 60 m3 każda. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.( Dz.U. 2013 nr 0 poz. 231) Zamawiający określa obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie do min. 2 dostaw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia wraz z załączeniem dowodów, czy została lub jest wykonywana należycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany ilości (zmniejszenie lub zwiększenie) wielkości zamawianego oleju wobec objętych umową, która została podane szacunkowo, spowodowane zwłaszcza warunkami atmosferycznymi i długością okresu grzewczego. Przyjmuje się, że zmiana +/-15 % w stosunku do ilości podanej w SIWZ i Ogłoszeniu nie wymaga sporządzania aneksu umowy. 2.Dostosowania umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia, zwłaszcza w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.